Free Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam, Panowie mam do Was pytanie. Pytałem już kilka osób i każdy mówi mi co innego. Czy ten mały wiatraczek, który znajduje się w panelu od climatronica powinien chodzić 24h na dobę? Bo u mnie tak waśnie jest... Panel do kosza, czy nie? No i teraz nie wiem czy jest to przyczyną tego, że nowiutki akumulator po dwóch dniach nie używania auta był trup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Miałem to samo.Powodem na 90% jest przekaźnik wiatraka klimy,tzw "jeż".Za oryginał płaciłem 300 zł.Szkoda,że wczesniej wywaliłem 500 zł na nowy aku - jak sie okazało niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Free Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Jeż jest nówka Może panel od climatronica padł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja miałem tak jak Forest, też wymieniłem aku, okazało sie "jeż". Jeż musi dobrze dobrany, oryginał a juz napewno nie uzywka. Po wymianie jeża wszystko wraca do normy, nic nie chodzi po wyłaczniu zapłonu. Na starym jeżu aku też padał jak szalony, woziłem drugi w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Free Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Przyjaciele katastrofa wczoraj wieczorem się stała... Kupiłem drugi panel od climatronica, założyłem go i wracając do domu zacząłem czuć smród palonego plastiku... Okazało się, że spryskiwacz zaczął się palić... Milion różnych kombinacji począwszy od zakładania starego panelu i na odwrót i nic... Ciągle się grzeje wraz z lusterkami... W końcu podczas zapłonu zacząłem wyjmować bezpieczniki od podgrzewania spryskiwaczy itd no i oczywiście spryskiwacze przestały grzać, ale lusterka nie... Po ponownym włożeniu bezpieczników lusterka dalej grzały, lecz panel od climatronica już się nie uruchomił, a na dodatek włączyła się klima... No i niestety tak już pozostało... Jakieś pomysły co się mogło stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 9 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 u mnie w klimatroniku tez cos chodzi około 30min.po wyłaczeniu zapłonu.gdzie zlokolizuje ten przekaznik (jeż) ?z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 "jeża" można naprawić, pod warunkiem że nie jest stopiony ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 eeee, jak dla mnie to glupoty gadacie panowie. co ma jez wspolnego z wiatraczkiem klimatronika? ten moze sie krecic jeszcze dlugo po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu auta, jest to normalne, szczegolnie w autach z opcja REST. ma za zadanie nadmuchiwac powietrze na czujnik temperatury wewnatrz klimatronika. jezeli jez jest niesprawny (typowe dla e39) to rzeczywiscie moze ciagnac sporo pradu, ale jest to zwykly opornik dmuchawy i nie ma nic wspolnego z wiatraczkiem klimatronika. zreszta Free napisal, ze ma nowego jeza. Free - wyglada to na grubsza sprawe teraz i bez elektronika pewnie nic nie wskorasz. jak to wylgada? klimatronik jest zawieszony, caly czas wyswietla to samo i nie reaguje na nacisniecia przyciskow? uzupelnij profil, bo nie wiadomo o jakim aucie mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 gustuff napisales "ten moze sie krecic jeszcze dlugo po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu auta, jest to normalne, szczegolnie w autach z opcja REST. ma za zadanie nadmuchiwac powietrze na czujnik temperatury wewnatrz klimatronika" mam pytanie co do tego wiatraczka nadmu****ącego powietrze na czujnik temp wewnątrz klimatronika. u mnie tez tak jest za po wyłączeniu zapłonu chodzi przez jakiś czas, ale chodzi o to ze wydaje dziwny bardzo drażniący dźwięk. tak jakby buczenie. jakby o coś zawadzał. nie jest to głośne ale gdy siedzi się w aucie to naprawdę drażni. nie wiem jak się do tego zabrać. jak się dostać do tego wiatraczka. dodam ze chodzi o BMW E46 320D '99r. nie wiem czy to ważne ale posiada webasto, a raczej podgrzewacz płynu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no to trzeba wyciagnac i rozebrac panel klimatronika, ale nie wiem czy gdzies latwo dostaniesz taki nowy. pewnie juz z wieku lozysko w nim poszlo, albo przesunal sie na mocowaniu i lopatkami o obudowe haczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no możliwe ze łopatki gdzieś wadzą jak napisałeś bo to taki własnie dźwięk. ciężko jest dostać się do niego ogólnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.