Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Free

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie mam do Was pytanie. Pytałem już kilka osób i każdy mówi mi co innego. Czy ten mały wiatraczek, który znajduje się w panelu od climatronica powinien chodzić 24h na dobę? Bo u mnie tak waśnie jest... Panel do kosza, czy nie? No i teraz nie wiem czy jest to przyczyną tego, że nowiutki akumulator po dwóch dniach nie używania auta był trup...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak jak Forest, też wymieniłem aku, okazało sie "jeż". Jeż musi dobrze dobrany, oryginał a juz napewno nie uzywka. Po wymianie jeża wszystko wraca do normy, nic nie chodzi po wyłaczniu zapłonu.

Na starym jeżu aku też padał jak szalony, woziłem drugi w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjaciele katastrofa wczoraj wieczorem się stała... Kupiłem drugi panel od climatronica, założyłem go i wracając do domu zacząłem czuć smród palonego plastiku... Okazało się, że spryskiwacz zaczął się palić... Milion różnych kombinacji począwszy od zakładania starego panelu i na odwrót i nic... Ciągle się grzeje wraz z lusterkami... W końcu podczas zapłonu zacząłem wyjmować bezpieczniki od podgrzewania spryskiwaczy itd no i oczywiście spryskiwacze przestały grzać, ale lusterka nie... Po ponownym włożeniu bezpieczników lusterka dalej grzały, lecz panel od climatronica już się nie uruchomił, a na dodatek włączyła się klima... No i niestety tak już pozostało... Jakieś pomysły co się mogło stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

eeee, jak dla mnie to glupoty gadacie panowie.

co ma jez wspolnego z wiatraczkiem klimatronika? ten moze sie krecic jeszcze dlugo po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu auta, jest to normalne, szczegolnie w autach z opcja REST. ma za zadanie nadmuchiwac powietrze na czujnik temperatury wewnatrz klimatronika.

jezeli jez jest niesprawny (typowe dla e39) to rzeczywiscie moze ciagnac sporo pradu, ale jest to zwykly opornik dmuchawy i nie ma nic wspolnego z wiatraczkiem klimatronika. zreszta Free napisal, ze ma nowego jeza.

Free - wyglada to na grubsza sprawe teraz i bez elektronika pewnie nic nie wskorasz. jak to wylgada? klimatronik jest zawieszony, caly czas wyswietla to samo i nie reaguje na nacisniecia przyciskow? uzupelnij profil, bo nie wiadomo o jakim aucie mowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gustuff napisales "ten moze sie krecic jeszcze dlugo po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu auta, jest to normalne, szczegolnie w autach z opcja REST. ma za zadanie nadmuchiwac powietrze na czujnik temperatury wewnatrz klimatronika"

mam pytanie co do tego wiatraczka nadmu****ącego powietrze na czujnik temp wewnątrz klimatronika. u mnie tez tak jest za po wyłączeniu zapłonu chodzi przez jakiś czas, ale chodzi o to ze wydaje dziwny bardzo drażniący dźwięk. tak jakby buczenie. jakby o coś zawadzał. nie jest to głośne ale gdy siedzi się w aucie to naprawdę drażni. nie wiem jak się do tego zabrać. jak się dostać do tego wiatraczka.

dodam ze chodzi o BMW E46 320D '99r. nie wiem czy to ważne ale posiada webasto, a raczej podgrzewacz płynu chłodzącego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...