kaspri84 Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 http://www.smog.pl/wideo/30371/polskie_prototypy_samochodow_takie_cacka_mialy_byc_produkowane_u_nas/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Bardzo ciekawy film. Niektórych prototypów bardzo szkoda, że nie wprowadzono do produkcji. Może dzięki właśnie takim eksperymentom, w dniu dzisiejszym nadal istniała by polska motoryzacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Zal na to patrzec,bo jakby nie bylo te auta na tamta epoke byly czyms wielkim.Dzieki naszym "wspanaialym" sasiadom ze wschodu nie mielismy tego.Bo w ogole nie moglismy miec nic lepszego od nich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 To dodam jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 oglądam czasami Legendy PRL (TVN Turbo) i... aż żal patrzeć na kłody rzucane naszym inżynierom :cry: wczesne ATU-Borewicz :arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 może by i istniała "polska" motoryzacja nie tylko jak by te wszystkie lub czesc prototypów zostało wprowadzonych do produkcji,przecież z fso kupiło licencje na silniki 16v a ich nie zaczęli montować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter20 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 nie 16v a 8v, to byly silniki serii 132. ale i tak wyciagnac 98km z silnika 1,6 8v w latach 70-tych to juz bylo cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 nie 16v a 8v, to byly silniki serii 132. ale i tak wyciagnac 98km z silnika 1,6 8v w latach 70-tych to juz bylo cos nie wiem czy to było kiedys ,ale jest teraz cos takiego w szkole jak czytanie ze zrozumieniem,przecież napisałem ze kupili a nie montowali 16v,a i modele 132 odrazu maiły silniki DOHC.pozdrawiam 8) 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 W polonezach montowali nawet silniki 2,0 OHC- były to tzw rządowe samochody. Mowa o poldkach z lat 90- przejściówki (przód cztery lampy, tył caro), kiedyś takiego miałem to interesowałem sie tym tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter20 Opublikowano 12 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nie 16v a 8v, to byly silniki serii 132. ale i tak wyciagnac 98km z silnika 1,6 8v w latach 70-tych to juz bylo cos nie wiem czy to było kiedys ,ale jest teraz cos takiego w szkole jak czytanie ze zrozumieniem,przecież napisałem ze kupili a nie montowali 16v,a i modele 132 odrazu maiły silniki DOHC.pozdrawiam 8) 8) 8) ja nie wiem o jakiej licencji ty piszesz, ale jedyna licencja na produkcje silnika jaka byla kupiona przez fso(pod poloneza) to wlasnie dohc 8v z fiata, tyle tylko ze nigdy sami tych silnikow nie robili a jedynie sprowadzali gotowe z wloch. umowa licencyjna z roverem na silniki k16 obejmowala jedynie montaz gotowych, sprowadzanych z anglii jednostek w samochodach. zanim napiszesz cos, o czym masz srednie pojecie, proponuje poszperac troche w historii :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.