Proper1986 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Witam <bmw_1> Niestety chyba stała się rzecz najgorsza dla posiadacza buni Pojechałem dziś do mechanika celelm zdjagnozowania stuków w silniku(pamiętacie opisywałem że chodzi jak diesel a przy wysokich obrotach słychać stuki z silnika które są głośniejsze w miarę wzrostu obrotów silnika)o których już wcześniej pisałem na forum. Co się okazało siedzą panewki i kwestią czasu jest kiedy auto rozkraczy się na środku drogi. Prośba jest taka: czy miał ktoś podobną sytuację ze swoim autem i jak długo jeszcze można z tym pojeździć(spokojna jazda) , jedni twierdzą że jeszcze pochodzi a inni że to już koniec. Co robić ?? jedni mówią że remont się nie opłaca że lepiej wstawić nowy silnik!! Bo gdybym chciał remontować to po rozbiórce silnika wyjdą inne rzeczy a to z kolei kolejne koszty. Czy znacie kogoś kto ewentualnie sprowadza tanio silniki do bm-ek (mój 2.5l M20 170KM). Wielkie dzięki z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Witam <bmw_1> Niestety chyba stała się rzecz najgorsza dla posiadacza buni Pojechałem dziś do mechanika celelm zdjagnozowania stuków w silniku(pamiętacie opisywałem że chodzi jak diesel a przy wysokich obrotach słychać stuki z silnika które są głośniejsze w miarę wzrostu obrotów silnika)o których już wcześniej pisałem na forum. Co się okazało siedzą panewki i kwestią czasu jest kiedy auto rozkraczy się na środku drogi. Prośba jest taka: czy miał ktoś podobną sytuację ze swoim autem i jak długo jeszcze można z tym pojeździć(spokojna jazda) , jedni twierdzą że jeszcze pochodzi a inni że to już koniec. Co robić ?? jedni mówią że remont się nie opłaca że lepiej wstawić nowy silnik!! Bo gdybym chciał remontować to po rozbiórce silnika wyjdą inne rzeczy a to z kolei kolejne koszty. Czy znacie kogoś kto ewentualnie sprowadza tanio silniki do bm-ek (mój 2.5l M20 170KM). Wielkie dzięki z góry za pomoc Na allegro widzialem 3 silniki M20B25 od 1000zl do 1500zl I sa naprawde godne uwagi , ja jak sprzedam swoj M20B25 biore jeden z nich do siebie Co do remontu zapomnij , komplet panewek wyjdzie Ci ponad 400zl do tego szlif walu okolo 300zl uszczelki zimeringi i inne pierdoly 450zl ( komplet na caly silnik ) I jestem pewien ze po remoncie i tak Ci szybko padnie ten motor , ze wzgledu na to ze wal w BMW jest strasznie miekki i nie nadaje sie zbytnio do szlifow . Wiec odrazu rozgladaj sie za silnikiem , co do jazdy z tymi stukami ... Szczerze mowiac , nie jezdzil bym tym juz . Sam przerabialem juz panewki w M20B25 i M20B20 ... Jest jeszcze jedno wyjscie , mozesz kupic sam blok silnika urzywany i zalozyc do siebie ... Mysle ze to jest najtansze i najlogiczniejsze wyjscie jak nie masz duzo kasy do wydania . Tylko jezeli chcesz robic taka przedkladke , nie jezdzij juz tym autem !! Koszt samego kompletnego bloku to w granicach 500zl plus przelozenie go do Ciebie i uszczelka pod glowice ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikroludzik Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zapomnij o remoncie.NIe opłaca sie.Powiem tak,znajomy kupił silnik 2,5 vanosa za 1800zł,a np do mojego auta założyli 2.5 24V z E36,z przebiegiem 150tyś,a za silnik z automatyczną skrzynią dali1500zł-za komplet!Czyli jak dobrze poszukać to mozna bardzo tanio znależć silnik.Ale nie wiem gdzie go kupili i od kogo-musze spytać.Nie szukaj na allegro bo tam ceny są droższe niż w slepie:)Ale za zwykłe 2.5 nie powinieneś dać wiecej niż 1500zł.I najlepiej szukaj silnik z auta z automatem-małe prawdopodobieństwo,że będzie zajechany.Jak bede coś wiedział to dam znać.Zorientuj sie też czy mozesz wstawić tam 24V,bez zmiany komputera i skrzyni,bo jak juz masz kupować,to chyba lepiej już 24V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zorientuj sie też czy mozesz wstawić tam 24V,bez zmiany komputera i skrzyni,bo jak juz masz kupować,to chyba lepiej już 24V... Przeciez to jest logiczne ze wiazka i komputer jest do wymiany przy 24V ... Fajnie by bylo ... To ja juz w E30 bym mial M50B25 , jak by wiazki nie trzeba bylo zmieniac i oprogramowania ze sterownikami :roll: poza tym , jak nie znajdziesz silnika czy cus , przemysl moj pomysl z sama zmiana bloku silnika z osprzetem , kupic dobry bardzo latwo , sprawdzasz czy 6 panewka nie jest przekrecona , jak jest oke kupujesz i przekladasz do siebie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Proper, jak zdiagnozowali Ci panewki? Byłeś na jakiejś stacji diagnostycznej i rozbebeszali Ci silnik? Domyślam się, że nie na ucho :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proper1986 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 No właśnie na ucho :lol: byłem u 3 mechaników(wszyscy mówili to samo)ale wysłali mnie jeszcze do jednego-niby specjalisty od silników a on pogazował, posłuchał i bez wachania powiedział że to panewki :!: przy wysokich obrotach było słychać jedno tłuczenie aż się bałem że mi się przy nim silnik rozpadnie(a on do mnie że dziwi się że jeszcze jeździ bo jak bez obciązenia tak wali to co jak będę jechał z pasażerami pod górkę?? Jestem załamany :cry: Może dlatego jeszcze mi chodzi bo to automat i tak nie dostaje w dupe a poza tym jeżdże spokojnie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 W sumie na ucho to wiesz , moze byc duzo przyczyn a naszym specjalistom w polsce to ufac mozna jak sasiadowi :mrgreen: Nie pozostaje Ci nic innego jak zdjac miske i zobaczyc 6 panewke ... Jak ona jest na smietnik , to juz wiesz co masz robic . W M20B20 i B25 zawsze 6 panewki padaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proper1986 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Dzięki bardzo bo tego to nie wiedziałem <bmw_2> jutro obadam. A co jeszcze może być :?: macie jakieś pomysły :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proper1986 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 A i jescze jedno czy po regulacji zaworów ma być słychać "cykanie"- z tego co wiem to tak ale delikatne a nie cykadę i jak powinne być regulowane zawory bo tak jak mi robił mechanik(na gorącym silniku)to chyba jeszcze nikt nie robił nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Nie no to na ucho to sobie można...muzyki posłuchać! Jeździj sobie spokojnie, bo zanim cokolwiek się z Twoim silnikiem stanie to padniesz nam na zawał serca hehe :wink: "Szpece" pewne rzeczy mówić muszą bo po wysłuchaniu takich epokaliptycznych przepowiedni aż się chce porfel otwierać na remoncik. Podejrzewam, że stukają u Ciebie zaworki, które regulują hydrauliki. Normalne, że stukanie się nasila przy coraz wyższych obrotach (coraz szybciej stukają). Nie zamartwiałbym się na zapas. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Nie no to na ucho to sobie można...muzyki posłuchać! Jeździj sobie spokojnie, bo zanim cokolwiek się z Twoim silnikiem stanie to padniesz nam na zawał serca hehe :wink: "Szpece" pewne rzeczy mówić muszą bo po wysłuchaniu takich epokaliptycznych przepowiedni aż się chce porfel otwierać na remoncik. Podejrzewam, że stukają u Ciebie zaworki, które regulują hydrauliki. Normalne, że stukanie się nasila przy coraz wyższych obrotach (coraz szybciej stukają). Nie zamartwiałbym się na zapas. Pozdrawiam jezeli ma wyregulowane nie powinno byc stukow co najwyzej moze byc cykanie , i cykanie wlasciwie zawsze bedzie nie glosne ale slyszalne ... jezeli to jest stukot jak w dieslu , to moze byc panewka obrocona na 90% , mozesz jezdzic lecz z czasem stanie sie to naprawde glosne , a potem zobaczysz na liczniku kontrolke od cisnienia oleju Zacznij lepiej to rozbierac i szukac przyczyn pierwszy ogien zdejmuj miske i 6 panewke lukaj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 IeS co ty gadasz. Na sluch nawet ja zdjagnozowalem u kumpla panewke mimo iz nigdy wczesniej nie slyszalem stukajacej panewki. Pojechalismy do mechanika, on potwierdzil ze to panewki a po 40km silnik sie zatarl bo panewa juz byla obrocona. Nie jezdz jzu autem. A ja jestem zdania zeby zrobic remont tego silniczka. Bedziesz przynajmniej wiedzial czym jezdzisz:> Koszt pozadnego remontu (naprawde pozadnego lacznie z osiowaniem bloku itd) to okolo 2-3k zł. A w te silniki w zajebistym stanie za 1500zł to jakos mis ie wierzyc nie chce:> Sama glowica do m20b25 to koszt okolo 800zł :> Kupujac uzywany silnik to jest loteria. Moze sie okazac ze jeszcze pojezdzisz ale rownie dobrze mzoe sie okazac ze to zwykla padlina. Moim zdaniem silnik za 1500zł w zajebistym stanie to bajka:> ale mzoe sie myle Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 zalzoe sie ze to ejst panewka, a jak jest juz obrocona to jak bedziesz jezdzil to odliczaj tylko kilometry az zatrzesz silnik. A kontrolka od cisnienia oleju sie nie swieci? Czujnik jest napewno ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 ja rowniez od samego poczatku obstawiam panewke i sie tu bede klucic nadal , lecz co do remontu silnika wartego 3 tys , to dla mnie bez sens Uwierz mi ze mozna kupic dobry silnik lub sam jego blok , tylko trzeba wiedziec gdzie szukac i u kogo pytac :] Jak bedzie ktos zainteresowany dam namiary na goscia ( lub jego rodziny ) ktory ma 4 wojskowe hangary z czesciami do E30 :mrgreen: Jezeli nie od nich , to i tak dla mnie najleprzym wyjsciem jest kupienie samego kompletnego bloku silnika i jego przelozenie na nowych szpilkach i nowej uszczelce od glowicy i uwierz mi ze do automatu jest to idealne wyjscie ... tylko przed zakupem takowego bloku zecz jasna , sprawdza sie jak wygladaja cylindry , panewka , itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Uwierz mi ze mozna kupic dobry silnik lub sam jego blok , tylko trzeba wiedziec gdzie szukac i u kogo pytac :] Ok...tylko nie rozumiem pewnej kwestii? Czemu sam blok? Czyzby chodzi o caly dol?:> Czyli blok, wał, korby i tloki? Dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Uwierz mi ze mozna kupic dobry silnik lub sam jego blok , tylko trzeba wiedziec gdzie szukac i u kogo pytac :] Ok...tylko nie rozumiem pewnej kwestii? Czemu sam blok? Czyzby chodzi o caly dol?:> Czyli blok, wał, korby i tloki? Dobrze rozumuje? Rozumujesz bardzo dobrze przyjacielu : ) Nie maco ukrywac na rynku urzywanych czesci znalezienie dobrego bloku kompletnego , nie jest problemem , bo glownie w M20B25 problemem jest glowica , ale jezeli on ma dobra to po co robie dodatkowe koszty :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.