bobiszonn Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Witam mam taki problem który już wcześniej opisywalem częściowo na forum otóż rano po odpaleniu silnika i wkręcaniu na obroty silnikiem trzęsie po paru przygazowaniach jest lepiej natomiast przy ruszaniu jest tak ze ja mu gaz a on sie dławi trzęsie wtedy muszę sprzęgło i wkrecic na wyższe obroty i puscic przegło i zaczyna przyspieszac ale nie tak jak powinien . Po dłuższej jeżdżie jest prawie ok. Dodam ze na gazie LPG zawsze jest ok . Zdaza sie ze nie mogę odpalić auta ( JUZ 3 RAZY SIE ZDAZYŁO ), a jest to spowodowane tym ze pompa paliwa nie kreci sprawdzam bezpiecznik ok , sciagam tylne siedzenie odkrecam wieko od pompy stukam w pompę sprawdzam wtyczki o i zaczynam krecić odpala pompa chodzi słychać ja wyrażnie. Moja diagnoza jest taka czesto jezdziłem na gazie majac rezerwe w baku pompa paliwa sie juz przytarła tak ze potrafi sie zwiesic jak napisałem wyzej. Po odpaleniu rano auto jest na ssaniu potrzebuje wiekszego cisnienia paliwa jak przy normalnej pracy, pompa nie daje rady ( po odpaleniu z rana pompa pracuje głosniej jak normalnie , po rozgrzaniu , głos podobny do wiertarki tyle ze nie taki głosny ) Filtr paliwa jest nowy . Moje pytanie jest takie 1 Czy wymieniać pompę bez wahania czy to cos innego ? 2 Czy jezeli by była zepsuta przepływka na gazie moze chodzic dobrze ? Proszę o pomoc ! chcę trochę oszczędzic na kosztach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Pyt.1 Raczej tak. W końcu siądzie całkowicie a sprawna pompa jest potrzebna do chłodzenia wtrysków jak auto chodzi na LPG. Pyt.2 Za pracę na wolnych i mieszankę odpowiada komp LPG dlatego przepływka może być niesprawna. Niestety na paliwie będzie wtedy lipa. P.S. Mam do opylenia przepływke do M40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 30 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 po ile chodza takie przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 na allegro używki od 100 do 200 zł. Jak chcesz możesz podjechać, podłączymy moją i sprawdzimy. Jak będzie hulać to sobie kupisz kom: 696 024 537 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Jeżeli masz sekwencje to przepływka musi być sprawna(sterownik gazu emuluje prace kompa pb ) ,jeśli zwykłą instalacje to nie ma wpływu na pracę silnika na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 31 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 na allegro używki od 100 do 200 zł.Jak chcesz możesz podjechać, podłączymy moją i sprawdzimy. Jak będzie hulać to sobie kupisz kom: 696 024 537 wiem ze tak by było najlepiej ale na rozgrzanym silniku bedzie mi ciezko sprawdzic chyba bede musiał wpiac sie w kompa ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekkak Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam pomóżcie mi Proszę mam BMW E30 316 Tourning rok 1994 benzyna lpg problem z nim jest taki że na kablach dochodzących do pompy paliwa nie dochodzi prąd i niestety pompa mi nie działa co może być przyczyną? czy kable szlak trafił czy może jakiś rzekaźnik poszedł jesli tak to jaki i gdzie go poszukać? piszcie na przemekkak@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Sprawdz bezpiecznik nr 11 http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=3342&start=9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witampomóżcie mi Proszę mam BMW E30 316 Tourning rok 1994 benzyna lpg problem z nim jest taki że na kablach dochodzących do pompy paliwa nie dochodzi prąd i niestety pompa mi nie działa co może być przyczyną? czy kable szlak trafił czy może jakiś rzekaźnik poszedł jesli tak to jaki i gdzie go poszukać? piszcie na przemekkak@wp.pl A mierzyłeś to napięcie na przekręconym kluczyku (kontrolki na blacie) czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.