szafarzszafarz Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 A więc Kilka dni temu trafiła mi się okazja i za małe pieniądze kupiłem BMW E34 z 1990 r ta starsza wersja z klimą i elektryka z silnikiem 2.0 m20B20. Kupiłem po pieniądzach bo woda poszła do oleju czyli uszczelka do wymiany. Gość twierdził że jeździł normalnie i mimo zmieszania oleju z wodą. Wiec zdjąłem głowice i patrze a wałek rozrządu strasznie wytarty szmelc to panewki też pewno zjechane no i olej najgorszy mineralny był wlany no i nie wiadomo kiedy ostatnio zmieniany. A więc silnik wyrąbany doszczętnie. Coś za coś. Tylko jedno mnie dziwi gość twierdzi że przyjechał tym autem z Włoch i ma je 5 lat i nie ma na nim rdzy może lekko bierze dolne listwy drzwi ale one są chyba wymienialne takie nasuwki. Jak oglądałem to auto to sie wydaje oryginalny lakier na całym aucie nawet klapa nie rdzewieje. No i sobie tak myślę Jak paka jest z oryginalnym lakierem (jeszcze kupie czujnik grubości lakieru i dokładnie sprawdzę) to nie warta sprzedawać tego auta tylko zrobić i jeździć i jeździć. No i teraz całe sedno tego tematu na jaki silnik wymienić ten m20 dodam ze jest tu gaz ale ten zwykły, czy włożyć s powrotem m20 czy jakiś 3.0 lub 3.5 żeby silnik znów nie był za słaby do gabarytów auta i żeby jakoś w miarę nabrało życia to auto. No i żeby koszta nie wyszły ogromne. Myślałem o 3,0 v8 ale to chyba cała elektryka i wiele innych elementów by było do wymiany no i gaz wtedy to już chyba tylko sekwencja. Myślałem o m30B35 ale nie wiem jak to spasuje wszystko No i teraz kwestia spalania. Miałem kiedyś 3.0 właśnie m30 i spalał mi tylko 15 litrów gazu przy delikatnej jeździe to myślę że 3.5 ie będzie dużo bardziej paliwożerny Teraz kwestia czy taki stary silnik w ogóle da się znaleźć w dobrej kondycji i czy jest sens ładować go do paki czy porostu lepiej nowszej generacji silnik założyć Sam nie wiem więc proszę was o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 no więc szukaj m50b25 albo m30b35 zależności od stanu, będzie to wybór optymalny do tego samochodu i na pewno niższe koszty niż v8 do przekładki. Jak chcesz to woz sprzedaje v8 z e34 także mozesz z nim zagadać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Miałem kiedyś 3.0 właśnie m30 i spalał mi tylko 15 litrów gazu przy delikatnej jeździe to myślę że 3.5 ie będzie dużo bardziej paliwożerny Nie bój się Mi M30B35 pali tyle samo :evil: oczywiście jak się spokojnie jedzie <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Danich robił swapa z M20b25 na M30b35 wiec z nim pogadaj o kosztach i gratach potrzebnych do swapa. 211KM to będzie git w e34 Przejscie z m20 na m50 to bedzie do troche zabawy z elektryka bo to inna generacja silników ale wszystko do zrobienia. Z m50 to tylko m50b25 jeśli oprócz swapu chcesz miec frajde z jazdy lub m30b35.Oba te silniki sa ok.Musisz tylko znalesć w przyzwoitym stanie bo nie ma sensu trupa zamieniac na trupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 no więc szukaj m50b25 albo m30b35 zależności od stanu, będzie to wybór optymalny do tego samochodu i na pewno niższe koszty niż v8 do przekładki. Jak chcesz to woz sprzedaje v8 z e34 także mozesz z nim zagadać.. Tak sprzedaje . Silnik, skrzynia, wszystko jest w samochodzie wiec mozna spokojnie przyjechac i zobaczyc jak wszystko chula. Nawet jesli chcialbys tak ot bez zobowiazan przyjechac i zobaczyc jak 3.0 V8 pracuje w e34 zeby sie przekonac w jaki silnik chcialbys wejsc to rowniez zapraszam. Mi sie nie spieszy bo dziala tak jak trzeba, ale jesli znajdzie sie klient to tylko przyspieszy to dzialania z moim projekcikiem :twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafarzszafarz Opublikowano 26 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 a jak ten silnik m30b35 sie trzyma no i chyba będzie ciężko taki stary silnik nie wyrąbany znaleźć i jak mogę to sprawdzić na hamowni czy są jakieś sposoby. No i co będę musiał dokupić i wymienić łapy, wydech, skrzynie pewno ????? A jak z przeglądem i czy zgłaszac takie przerubki do starostwa No i czy gaz jak mam to jak kupie mieszalnik do wiekszej mocy silnika czy wystarczy tyle ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Danich robił swapa z M20b25 na M30b35 wiec z nim pogadaj o kosztach i gratach potrzebnych do swapa.211KM to będzie git w e34 no jest różnica ale do tego to potrzeba dużo gratów ja miałem drugą jako dawcę więc wiadomo ... ale jeżeli maił bym kupować graty z osobna to wogóle by się nie kalkulowało w sumie jeżeli jaki byś nie chciał większy silnik wsadzić to dyfer również do wymiany musisz sam przeliczyć koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.