001puma Opublikowano 22 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam Mam takie pytanko, przekładał ktoś kiedyś z ręcznego mechanizmu na elektryczny orginalny??? w BMW e36 sedan. Bo z tego co wiem są dwa rodzaje mechanizmów na jedną kostkę ( na jedną napewno nie pasuje jest za długi próbowałem i wywaliłem 120zł na darmo ) i na dwie, ale też nie mam gwarancji czy będzie pasowało. Tak że prosze o jakieś info czy ktoś próbował z mechanizmem na dwie kostki. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Pociesze Cie i powiem ,ze zetknolem sie juz z 3 roznymi rodzajami podloczenia napiecia do silniczka mechanizmu otwierania szyb (dwie kostki , jedna kostka , dwie lub trzy "wsowki" ) - swoja droga ciekawe czy jest ich jeszcze wiecej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafarzszafarz Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 ja miałem raz trójkę z dorabiana elektryką ale taka kupiłem i wszystko mi super działało więc robią tak ludzie i nawet to działa a co do różnych mechanizmów to można się pogubić ja raz szukałem takiego modułu sterującego silniczkiem i nie mogłem dokupić bo szły wersje z tym modułem przy silniczku i bez a co do samych przełączników opuszczania/podnoszenia szyby to też ja się z dwoma spotkałem ale słyszałem że się lubią psuć choć mi się sam przycisk nie zepsuł nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
001puma Opublikowano 27 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 spoko chłopaki dzięki za info, mam nadzieje że nie ma ich więcej :mrgreen: , bo teraz zamówiłem z dwoma kostkami <bmw_1> i nie chciał bym sie roszczarować. Zobaczymy co z tego bedzie, jak zamontuje to się pochwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zamontowales? Pochwal sie Ja wlasnie probuje dobrac przyciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut149 Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Witam Mam BMW 318 z 1992. Sprowadzilem ją z Włoch w ubieglym roku. W aucie miałem przerabiane przednie szyby na elekrtryczne. Jak zdobęde aparat wrzucę zdjęcia mechanizmów. Wygladało to tak, że silniczek steruję szybą za pomoca linki. Niestety od strony kierowcy linka się zerwala i muszę dokupić orginalny mechanizm pod elektrykę. Mam pytanie, czy do sedana (moja) podejdzie bezproblemowo mechanizm od coupe? Chodzi mi o prace mechanizmu jak i montaż? Kol. @Importer znalazłem na allegro oto takie przyciski http://moto.allegro.pl/item902579054_przelacznik_wlacznik_przycisk_szyb_bmw.html (jeżeli nie można dodawać linków, to proszę usunąć, także proszę o zrozumienie. Jestem nowym użytkownikiem!). Wyglądają zupełnie jak orginalne, jednak najprawdopodobniej podłącza się je, bezprośrednio pod silniczek szyby i pod zasilanie (6 styków), a nie jak w orginalnych (4 styki) pod przekaźnik). Pozdrawiam serdecznie Edytowane 5 Lutego 2010 przez kogut149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Ja juz zamowilem orginalne z 4 pinami Jeden silnik z machanizmem mam z dwoma pinami, a drugi z 6-oma. Ten z doma wiem jak podlaczyc, zeby dzialal z przelacznikiem 4-o pinowy, znalazlem tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=769088&highlight=szyb+e36&sid= natomiast z silnikiem 6-o pinowym wlasnie walcze:) W innym watku kolega Dziki napisal, ze od coupe nie beda pasowaly mechanizmy do sedana! A wiec tak: Silniczek z dwoma pinami+ przycisk 4-o pinowy+ 2 przekazniki po 9 zl i wszystko dziala jak powinno. Te uniwersalne przelaczniki o ktorych pisal kogut149 pewnie beda dzialaly, ale napewno lepszym rozwiazaniem sa przekazniki, bo bez przekaznikow to duzy prad (A) bedzie musial przejsc przez przelacznik. Koszt podobny, bo za 2 przelaczniki z kostkami dalem 35 zl,a za dwa przekazniki 18. Gdybys chcial montowac z przekaznikami to w razie problemow chetnie pomoge. Nie moge sobie poradzic z tym drugim silnikiem, z 6-oma pinami i chyba przerobie go na dwa piny i podlacze tak samo. Ten "patent" ma jedna wade- nie ma ogranicznika i trzeba uwazac, zeby nie spalic silniczka. Druga strona tez juz dziala:D Rozkrecilem puszke przy silniczku, wyjalem elektronike, wyprowadzilem dwa przewody od silniczka i podlaczylem przez przekazniki i...juz mam E36 z el.szybami:) Prosta sprawa, ale troche grzebania. W najblizszym czasie zabiore sie za elektryke w moim E34. Edytowane 9 Lutego 2010 przez Importer Dziala! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut149 Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam Oczywiście wolałbym z przekaźnikami. Wstyd pisać ale póki co, nie mogę znaleść wolnej chwili by się za to zabrać. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda sprawa z modułem Comfortline (Nazwe moglem pomylić). Chodzi oto, że po zamknięciu samochodu, wszystkie szyby i szyberdach automatycznie się zamykają? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 9 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Chodzi oto, że po zamknięciu samochodu, wszystkie szyby i szyberdach automatycznie się zamykają? Jezeli to jest pytanie to odpowiedz brzmi "tak" to wlasnie tak dziala, ale nie wiem nic wiecej na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.