x357x Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Założyłem MAF zamiast przepływki i mam problem z zestrojeniem. Macie jakieś info jak ją zoporować??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 MAF to oznaczenie przepływomierza,nie mam pojęcia coś ty tam założył. Może MAP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Wez przeplywke i zobacz jakie tem byly opory. Jezeli MAF ma taka sama srednice co przeplywka to powinno dzialac. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Przepraszam kolego mój bląd.Rozumiem że zamieniłeś przepływomierz objętościowy na masowy.Muszę cie trochę zmarwić bo próbowałem uzdrowić przepływke bosch od silnika m50(przepływka na gorący drut).Problem polegał na tym że zawyżała odczyt więc wpiołem opornik(potencjometr 0,5kΩ)na przewód sygnałowy.Efekt był taki że gdy jałowy był ok to auto nie miało mocy a jak miało moc to głupiało na jałowym.Doszedłem do wniosku że przepływka zawyża nieliniowo.Przewód sygnałowy w przepływce bosch to pin nr 6.Myśle że lepszy efekt dała by zmiana średnicy przepływki ale życze powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.