woz Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam. No i zima nas uderzyla, mokro i po jezdzeniu na 245 mam teraz takie przekomicznie cieniutkie 195 No ale jest tez inna kwestia. Od 2 miechow szukam jakies ladne serce 4.4 do wlozenia do siebie (projekt zostanie przelozony na spokojnie na wiosne bo na zime to nie ma sensu), ale po tym jak sie jezdzi na gumach 195 na mokrym to zauwazylem, ze moze byc probem z jedna rzecza. Ja u siebie nie mam kontroli trakcji. Na tym silniku co mam, 218KM i 290Nm (jak bym nowy..) nie trudno jest nawet bez starania sie zarzucic dupsko na mokrym. A nie dal boze na kostce na luku dodac gazu nie wtedy kiedy trzeba. To co bedzie jak bede mial 300KM i 420Nm? Da rade tym jezdzic bez ASP? Bo nie ukrywam, ze Zona pewnie tez bedzie drajwerem nie raz nie dwa :drunk: . Czy ktos sie orientuje czy jest to bezproblemowe zeby zalozyc ASP do siebie? Co trzeba byloby wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 ja też nie mam i się boje o jakieś nieprzewidziane redukcje na zakrętach :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ta, a Ty masz siodemke, a ja lzejsza piatke, tylko ze na automacie.. A jak w zimie wyglada jazda? Bo tam jesli sie nie myle masz 400Nm? Bo to w sumie o moment glownie sie rozbija.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 nie wiem właśnie jak to w zimie wygląda teraz nie jeździłem jak popadało bo byłem w trasie i auto stało nieruszane dlatego mówię, że się boje, bo nie wiem co mnie czeka :? jedyne co pozostaje to nie używać gazu ani kickdown ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Na razie glowkuje, bo bede chcial wlozyc ten silnik, ale nie wiem czy nie bedzie mialo rece i nogi zeby pokombinowac z ASP. Zona bedzie tez pewnie ta bestia jezdzila i nie wiem jak to bedzie sie mialo do jazdy np w zimie, nawet jesli ostroznie. Nigdy nie mialem wiecej niz 300Nm pod noga, a tu o 120 wiecej, nie mowiac juz o kucykach, hehe.. . :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 ja jak się tylko dorobię troszkę to kupuje 2gie auto a to będzie do głaskania 8) i w dalsze trasy a co do technicznych aspektów włożenia ASP to nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ja mam u siebie taki pstryczek koło wajchy od biegów (automat) z ikonką "*". Ale w tedy np mie wiem na jakim biegu jadę ekonomic czy sport ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 no to jest tryb zimowy jeżeli jest ASP to powinno być wyłączane przyciskiem obok popielniczki ja mam tylko czujniki parkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 U mnie brak ASP :cry: Ale jeśli bieg zimowy to na jakich trybach działa- eko czy sport, a może to jeszcze jakiś trzeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 osobny tryb działa zupełnie inaczej Winter włączamy tylko na śliskich nawierzchniach, w ujemnych temperaturach, a nie w normalnej jeździe na suchej drodze.. Może to grozić późniejszym uszkodzeniem skrzyni. Tryb winter często zmusza automatyczną skrzynie biegów do ruszania z 2 biegu. Dlatego tak łatwo uszkodzić skrzynie w trakcie sportowej jazdy z włączonym trybem Winter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 osobny tryb działa zupełnie inaczej I już wiem więcej Jak spadna śniegi to po mieście i w trasie na nim bede śmigał- płaciłem wkońcu za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 woz, zmartwie Cię kolego, to nie jest prosta sprawa założyc ASP czy który kolwiek z tych systemów. Oprócz czujników, trzeba założyć pompe hamulcową do tego dostosowaną, komputer i wiązki sterujące. Z tego co wiem ASP działa mniej więcej tak: wchodząc przykładowo w zakręt w lewo, samochód wpada w poślizg. Hamulce na lewych kołach zaczynają hamować a koło prawe przednie nie hamuje w ogóle a tylne przyspiesza. Nie znam nikogo kto by się tego podjął, ale też nie znam wszystkich . Samo zamontowanie nie jest skomplikowane, ale zestrojenie tego jest bardzo trudne. PS. Ciekaw jestem jednego, czy moduł sterujący jest osobno, czy razem z kompem silnika. Ja planujesz swapa to może będziesz miał gotowe rozwiązanie i reszta bedzie tylko kwestią podłączenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.