centu$ Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Koledzy na jakiej zasadzie działa ekonomizer w e30 325? Bo Mi szaleje własnie on. Nie wiem co sie dzieje ale jak jade i w trakcie jazdy szarpnie mi autem tak jakby nie dostawal (pradu,gazu, paliwa) i ekonomizer poleci mi na 0 i auto ma " powera"i po chwili dalej szarpnie i w tym momencie zaczyna dalej działac ekonomizer i dostaje malego "mula ". co mu sie dzieje?? czy to ze starości? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Szalejacy ekonomizer to standart w e30.... ale szarpanie wraz z szalejacym ekonomizerem juz nie. ja bym sprawdzil przeplywomierz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 19 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 sprawdzony przepływomierz I to nie to. Jutro sprawdzam cisnienie na pompie paliwowej bo na benzynie nie chce mi wejsc w obroty Kreci do 4 max 5 tys i zamula go wr... a tak zapierd... przedtem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 A no gaz..... E30 jest nie zniszczalne puki sie gazu nie wlozy.... to tak na 80% to bedzie cos z pompa paliwa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 19 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ale jak jest podpiety ekonomizer na jakiej zasadzie dziala? To jest wezuk od podcisnienia podpiety pod kolektorem ssacym i dlaczego sie zacina jak szarpnie autem i po kolejnym szarpnieciu odblokowywuje sie To jest dla mnie dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ale jak jest podpiety ekonomizer na jakiej zasadzie dziala? To jest wezuk od podcisnienia podpiety pod kolektorem ssacym i dlaczego sie zacina jak szarpnie autem i po kolejnym szarpnieciu odblokowywuje sie To jest dla mnie dziwne Ja bym szarpania nie łaczył z ekonomizerem ... wskazanie ekonomizera moze byc pochodną tego szarpniecia a nie odwrotnie Szarpniecie najprawdopodobniej to efekt padającego czujnika położenia wału , zwróć uwage czy auto nie gasnie na chwile (ułamek sekundy) po czym odpala siłą rozpędu całosc trwa jakąś sekunde zobacz czy zapala sie ktoras z kontrolek ? A to wahnięcie ekonomizera moze byc własnie spowodowane krotkotrwałym zgaśnieciem silnika w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 19 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 w czasie jazdy zadne kontrolki nie zaswiecają sie Chodzi o to ze jak zablokuje mi sie ekonomizer to auto 1 szarpnie i jedzie dalej a ekonomizer pokazuje 0 i wtedy auto ma lepszego powera To sie dzieje na nizszych obrotach to na wysokich nie ma tego szarpania Tylko niskie takie do 4tys. Moze swiece jeszcze zmienie jutro. dla mnie to jest czarna magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 2.5 w E30 czyli chyba m25 ma czujnik polozenia walu bo np m10 niema tego czujnika. a technologicznie te silniki sa bardzo podobne...?? jak nie ta pompa to zaplon (swiece przewody cewka aparat) moze tez byc wydech zapchany cos z wtryskami ja bym stawial na cos zwiazanego z paliwem a szczegolnie jak sie jezdzi na gazie. Chyba ze cos w silniku? zawory? nie lubia gazu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 21 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 tak sie człowiek wkr**** na gaz a sie okazalo ze po wymianie swiec Wszystko wrócilo do normy 8) happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.