KyniX83 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 dzialo sie tak wczesniej ale ajk teraz temperatury spadly kolo zera to jak odpali po chleptaniu kilkusekundowym to obroty skacza cos pomiedzy 1100- 500 . Prosze powiedzcie od czego zaczac to ze chlepcze zanim odpali to moze jakis zawor bezzwrotny czy cos a obroty moze swiece kabli nie ma oprocz tych po pokrywami >>?? napiszczie co zrobic bo mi wstyd jak moja bunia tak odpala na parkingu przy ludziach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jesli chodzi o falowanie obrotow to w pierwszej kolejnosci sprawdz silniczek krokowy gdyz pewnie on padake zaliczyl. Natomiast w sprawie dlugiego rozruchu sproboj najprosciej w swiecie naladowac akumulator na max. Jesli to nic nie da to niewiem,ale napewno dostaniesz na forum odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 w m60 raczej odma padake zaliczyła wtedy też faluje jeżeli to nie krokowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 przy uszkodzonej odmnie palila by olej ktory dostaje sie na 7-8 gar i to odrazu bylo by widac , falujace obroty krokowowy lub nieszczelnosci w dolocie( lewe powietrze) dopiero mj kolezka sie uporal z kolysaniem - padly dwie cewki i to tez moze byc przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 widać po świecach ale ubytek nie musi być znaczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 kolezka moj jadac do warsztatu 32 kilometry na wymiane odmy wypalil okolo 0,9 litra oleju w swojej e38 3,0 z relacji jegoojca , ktory zanim podazal wynika ze musial sie trzymac okolo 50 metrow za nim hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 ja miałem m60 i przed wymianą odmy brała litr od wymiany do wymiany potem nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 ja jak zakupilem swoj aparacik to strasznie nim trzepalo tez myslalem ze to odma , lecz ogledziny wykazaly cos innego, uszczelki pod deklami byly na wykonczeniu, Na 8 garkow wkazdej komorze swiec po 3 centymetry oleju wymiana uszczelek zalatwila temat, teraz tez mialem odczucie ze na wolnychmi zarzuca buda , kolektor dolotowy dokrecalem iniezauwazylem ze lekko sie zsunol dolem i ssal leizne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KyniX83 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Wlasnie zorbilem wymiane oleju i uszczelek pod deklami bo tez troche oleju sie zbieralo wokolo swiec a na odme zalozylem cos takiego. I teraz niewiem bo swiece sa nowe a sam mechanikiem nei jestem (tyle ze piksele sam naprawilem i fuksem nic nei z..e..a..em) i niemam pojecia gdzie jest krokowiec u mnie choc artykol o czyszczeniu go juz znalazlem. To co mam robic pomotac przy dolocie czy krokowca odnalezc ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GF11&mospid=47511 tumasz linkdo wszystkich czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KyniX83 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Odgrzebujac temat. Krokowca wyczyscilem i jest delikatna poprawa. Podjechalem do mechaniora na kompa i sonda lambda okazala sie do wymiany a ze niemialem czasu to jezdze z nia do dzis niestaty, takze lambdy. Odme tez zmienie bo zasysa palucha na bagnecie. Jak sie z tym uporam to tu wpadne . Pozdros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A nie jest czasem tak że jak odma jest zatkana to palca właśnie wypycha a nie zasysa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Dziki, Ty spać nie możesz?:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Dziki, Ty spać nie możesz?:-P W pracy nie wypada spać nocki mam:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.