pio55 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Problem jest nastepujacy po zapoznaniu sie z opiniami innych użytkowników co do bezpiecznego obnizenia auta zakupiłem sportowe sprężyny Vogtland fioletowe 30\30 i po założeniu okazuje sie że auto stoi na odbojach czy u was tez tak jest????? Prosze pilnie o pomoc poniewaz nie powinno tak byc co prawda przednie amortyzatory sa juz do wymiany ale to nie ma nic do rzeczy dgy auto stoi i juz sie wiesza na odbojach.Nie daje mi to spokoju ponieważ przymierzam sie do zakupu amorów na przód firmy bilstein i boje sie ze sie uszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 czesc nie wiem czy przy zmianie sprezyn nie powinien byc krótszy odbój do krótszej sprezyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio55 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Może i masz racje ale jak bedzie krótszy odbój to amor dobije do końca i sie spierdzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 zauważ ze kazdy amorek chowa sie dosc duzo wystaje około 5cm w niektórych modelach podjedz do sklepu i zobacz taki amorek jaki potrzebujesz i sprawdz ile sie da wdusic do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja dawno dawno temu jak zmieniałem sprężynki w mojej e30 to amory zostały orginalne i nic nie dobijało przód , a odbojniki jeszcze miały luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majorek Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja wymienialem od razu sprezyny z amorami na kazdym kole. Jesli amory padnięte, a sprężyny nie są jakoś specjalnie twardsze to auto bedzie siedziec. Jak auto stoi to podejdz do przedniego kola jednego i drugiego i przydus nadkole do dolu, żeby auto sie ugielo. U mnie na padnietych amorach i dobrych ori sprężynach auto lekko nacisniete sie ruszalo, a jak dusilem mocno to latalo jak na lozku z kobieta. Po wymianie to moge skakac po nim i ledwo drgnie. Podjedz do jakiegos goscia co sie bmkami zajmuje albo zawiasem, pokaz co i jak i ci powie jakie beda pasowac. Moim zdaniem jak amory padniete calkiem, to po obnizeniu tym bardziej bedzie kaszana i trzeba je jak najszybciej wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio55 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 no u mnie akurat ośka wchodzia do samego końca ale auto jak stoi to juz lezy na odbojach bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.