staho Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 witam mam e46 320d mam problem z dogrzaniem silnika do wlasciwej temperatury, do szkoły mam kolo 10 km, jade drogą bez zatrzymywania, (nie ma świateł) wskazówka temp jest lekko ponad niebieskie pole, w korakch wchdzie troche ponad 1/4. To może byc padniety termostat?? Czy moze cos innego jak to sprawdzic? Czy jezdzenie z niska temperaturą moze cos popsuc? dzieki za odpowiedzie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 zepsuc nie zepsujesz bedziesz miał zimno i wieksze spalanie termostat jest tak skonstruowany ze jak sie zepsuje to na otwartym trzelocie i mozliwe ze masz otwarty cały czas. chwilowo daj se karton przed chłodnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 100 % wkład termostatu. Miałem to samo. Po wymianie jest jak Bóg Mógł Wymyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Termostat. Mozesz wkladac karton ale najlepiej to go wymienic. Nic sie nie popsuje ale silnik nie lubi pracowac niedogrzany.... wiec raczej wymien to szybko... pewnie ogrzewania tez niemasz zabardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staho Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 no za ciepło na początku nie jest.... :wink: [ Dodano: 16 Październik 09, 23:15 ] To radzicie zeby kupic cały termostat?? bo samego wkładu na allegro nie widziałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Nie wiem jak u Ciebie ale w E39 zamiast wkładu mądry niemiec wymyślił kompletną obudowę z wkładem. Niby to samo ale bardziej boli. (Ukąszenie węża w kieszeni.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 w mojej e46 miałem dokładnie tak samo. Wymieniłem termostat i jak ręką odjął. koszt do 320 Ci, to około 260 zł z tego co pamiętam. Firma Wahler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Sprawdź dolny przewód chłodnicy, jak zaczyna się robić ciepły zanim wskaźnik temp. złapie pion, to znaczy, że termostat nie zamyka się do końca i puszcza od razu płyn na duży obieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 nie wiem jaki koszt do Ciebie ale to nie są drogie rzeczy do m50b25 zapłaciłem 30zł wymiana we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 nie wiem jaki koszt do Ciebie ale to nie są drogie rzeczy do m50b25 zapłaciłem 30zł wymiana we własnym zakresie. w e46 nie ma już chyba samych wkładów tylko termostat zintegrowany jest z obudową, oa to już koszt od 100 w górę (strzelam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 widziałem taki zestaw do m50 jakiejś dobrej firmy na allegro to koszt chyba 70zł z tą gumą na zewnątrz więc może być koło 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 http://allegro.pl/item747969935_termostat_bmw_e46_2_0_d_150km.html do 2,0D 150KM http://allegro.pl/item748029911_termostat_bmw_e38_e39_e46_320_d_febi_jakosc.html#gallery 2,0D 136M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staho Opublikowano 19 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 mam jeszcze pytanie. U siebie mam tak górna rura po prawej stronie chodnicy po jeździe jest ciepła, a ta po lewej na dole jest zimna, tak powinno być, czy to nie gra roli?? jak się stoi przodem do silnika. Jak będę mieć chwilę to zobaczę czy to nie czasem termostat EGR bo łatwiej go wymontować i sprawdzić jak on będzie ok to pozostaje główny. A ktoś może wie gdzie jest czujnik temperatury silnika? Tu jest link jak sie wymienia moze komuś się przyda: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=50504&sid=9d503dcaa8ab26ed35f278ae664a6aec&start=165 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Jeżeli jedziesz do szkoły 10 km bez zatrzymania, to zajmuje Ci to około 10 minut. Przy obecnych niskich temperaturach silnik nie ma szansy żeby się dogrzać w tym czasie ( przy normalnej jeździe). Spróbuj pojeździć ze 30-40 minut. Zimny dolny przewód chłodnicy wskazuje na to że termostat się zamyka do końca. Może wisco załącza się od początku i dodatkowo schładza Ci silnik. Moje auto potrzebuje teraz ok 20min. żeby wskaźnik załapał pion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Jeżeli jedziesz do szkoły 10 km bez zatrzymania, to zajmuje Ci to około 10 minut. To cos nie bardzo , ja mam z domu do pracy niecałe 9km i własciwie to nie stoje na żadnych swiatłach , cała trasa zajmuje mi od 10 do 15 minut ale E32 bez problemu nagrzewa sie po przejechaniu 3km w lecie w zimie zajmuje jej to jakies 4-5km i wskazówka jest w pionie :wink: W tym przypadku poprostu termostat jest do wymiany i tyle , beemki szybko sie nagrzewają i w porównaniu do innych aut dosc długo utrzymują temperature silnika po zgaszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 zgadzam się z Mordulec, moja też łapie szybko (poprzednia tak samo) w sumie tutaj to gaz przycisnę 2 razy i już gorące powietrze leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 U mnie tez po chwili leci cieple powietrze a pion przy niskich temp mam po ok 4km. Ale moj trzyma cieplo bardzo krotko bo po 1h jest juz zimny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 im większy piec tym szybciej się grzeje i dłużej trzyma temepraturę, ja po 3km mam pion, w v12 miałem po 2 gdzieś. Jak po 10 min się nie nagrzewa to radze polecieć sobie 140 gdzieś i temperatura pięknie zacznie schodzić w dół jeżeli tak diagnoza prosta: termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staho Opublikowano 23 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 witam zdjąłem termostat EGR i dmuchalem w niego i powietrze przelatuje bez problemu, czyli pewnie jest do wyrzucenia. Potem go założyłem i zacisnąłem ten dolny wężyk, przejechałem się kilka km i wkzówka poszła w góre, bylo lepiej niz ostatnio bo przed tem podnosila sie pona niebieskie, a teraz bołą troche ponad 1/4. Czy jak go wymienie to temp pojdzie w pion?? Czy mam tez walniety głóny termostat?? Bo lewa rura idąca od chłodnicy jest lekko ciepła, a ta prawa ciapła, czy to ma jakieś znaczenie?? pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.