tomekm23 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Witam jak w temacie temperature trzyma jak powinien ma słabe ogrzewanie praktycznie wogule nie wieje ciepło do kabiny na wolnych obrotach termostat ok filtr kabinowy wymieniony. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto normalnie grzeje macie jakieś pomysły?? odpowietrzałem chyba z 2 godziny i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 moze pompa wodna slabo pompuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 stawiam ma pompe wody jak wyzej.... mozesz tez sprawdzic czy niemasz zapchanych wlotow powietrza do wentylatora i dlatego na wolnych nie dmucha a podczas jazdy jakies powietrze sie tam dostaje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Ja bym obstawiał zbyt niski poziom płynu w układzie chłodzenia nagrzewnica jest dosc wysoko i musi byc stan płynu dolej płyn odkrec temperature na maxa i nawiew na maxa i na ciepłym odpalonym silniku przy otwartym termostacie przygazuj aby zaciagło swierzy płyn . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Ja bym obstawiał zbyt niski poziom płynu w układzie chłodzenia nagrzewnica jest dosc wysoko i musi byc stan płynu dolej płyn odkrec temperature na maxa i nawiew na maxa i na ciepłym odpalonym silniku przy otwartym termostacie przygazuj aby zaciagło swierzy płyn . płyn mam na maxa mam pytanie czy na wolnych obrotach macie przelew płynu w chłodnicy(cienki otwór pod korkiem chłodnicy) u mnie pojawia sie płyn dopiero jak dam 2000 tys obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 A może elektrozawór? Miałem podobny przypadek w swojej E36 316, jak chciał to sie włączył jak nie to zamknięty był. Płyn miałem MAX i nadal tak miałem. Co do przelewu nie pamietam- więc nie chce wprowadzac w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Panowie chyba pada na pompe mam gaz i auto zaczeło kulec na wolnych obrotach i mieszalnik jest letni można sie spokojnie dotknąć lecz gdy dodaje gazu zaczyna sie robic gorący i równierz jest ogrzewanie co myslicie pompa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 przelew lest dopiero po przygazowaniu moze termostat pada i moze układ zapowietrzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniu141 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Stawiam na elektrozawór, na wolny obrotach gdy ciśnienie jest mniejsze to i ogrzewanie jest słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 dziekuje panowie wymiana pompy i odpowitrzenie zadziałało grzeje jak trzeba pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.