christiano80 Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 witam mam pewien problem ze swoim autem otoz rozladowal sie akumulator i nie pomoglo pobieranie pradu z innego auta przez kable,cos dziwnego sie dzieje bo na chwile odpalal i gasl,nie wiem moze za malo pradu,co poczynic w tej sprawie?czy mozna ladowac akumulator prostownikiem nie odlanczajac go slyszalem ze tak sie nie robi, ale tez gdzies wyczytalem ze nie mozna odlaczyc od istalacji calkowicie od tak sobie;prosze o jakies rady!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Mi kiedyś kabel się złamał w audi i były takie same objawy... Posprawdzaj kabelki może masz gdzieś złamany albo urwany itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Moja rada jest prosta,najzwyklej w swiecie odepnij akume ,podlacz w domu pod prostownik i nie stresoj sie tym ze auto bez zadnego pradu zostanie. Nic sie mu nie stanie,po podpieciu aku. komp sobie wszystko poustawia. A to ze auto na moment odpala i gasnie to juz moze byc wiele czynnikow,napewno nie rozladowany akumulator gdyz w momencie odpalenia silnik zaczyna lapac prad z alternatora. Mozliwe ze wlasnie alternator zaliczyl padake i buma wspomaga sie akumą.wtedy zgadzaloby sie czemu rozladowalo ją i nie ma sily sie rozkrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christiano80 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 dzieki za podpowiedzi chlopaki,jutro zaczne od naladowania aku.i zobaczymy czy to pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 jesli dalej bedzie problem i sie po chwili rozladuje to sprawdz multimetrem czy laduje alternator. powinnien dawc ok 14V jesli nie laduje to wymien szczotki w alternatorze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 albo alternator albo może zanikać Ci masa na klemie.. [ Dodano: 15 Październik 09, 09:41 ] mi np: jak odłączałem akumulator w v8 to silnik chodził jeszcze jakieś 15 sekund.. więc to opadnięcie z sił może wskazywać na alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Mi kiedyś uciekał prąd- stare czasy. Jechał jechał, a po postoju ok 30min zero mocy w akumulatorze. Kabelki potrzebne lub linka/ po miescie latałem z zegarkiem przez dwa dni. Klemy sprawdzałem czyściłem mase silnika też i nic. Elektryk pogrzebał i powiedział za 1 godz będzie i było.... tajemnica powiedział i cos ok 100zł. Ładowanie powinno być 14,2 V do 14,4V- jesli bedzie mnie to akumulator powoli zabija. Jak mniejsze to stawiam jak wyżej chłopaki na alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christiano80 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 witam, problem rozwiazany przynajmniej narazie, wystarczylo porzadne naladowanie aku,jesli znowu sie wyladuje to chyba rzeczywiscie cos z alternatorem nie tak i bedzie trzeba wymienic: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Ale jesli alternator padl to powinna sie zapalic przynajmniej kontrolka od ladowania akumulatora.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniu141 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Jeżeli chodzi o kontrolkę od ładowania to niekoniecznie musi się zapalić. Miałem taki przypadek, że alternator zaliczył padakę, a mimo to kontrolka ładowania gasła. Winna temu była któraś dioda prostownicza. Jeśli sytuacja się powtórzy polecam wizytę u elektromechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 mi tez ostatnio padla dioda prostownicza (z mojej winy) i kontrolka sie zapalila.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniu141 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 No tak, tyle, że w układzie prostowniczym są 3 diody i zależy, która padnie. Jakoś tak tłumaczył mi to spec w tej materii. Ale najprostszym sposobem jest zmierzyć napięcie ładowania akumulatora i wszystko będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.