Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Robie druga BMW E21 , teraz z silnikiem m30b35. Odrazu zaznacze ze nie jes problemem ze rzeba bedzie cos spawac cos przerabiac cos toczyc itp do wszystkiego mam dostep wiec jaka kolwiek rzezba nie stanowi problemu wiec do rzeczy :

1 od czego zawieszenie , czyli od czego sworznie , od czego piasty , drazki itp itd ( interesuje mnie tyl i przod )

2 co zrobic aby kierownica sama odbijala aby jej mocno nie pomagac przy przejsciu z zakretu w zakret

Na ta chwile przy mojej E21 m50b25 wiem ze bez zmiany calego spodu na inny to bedzie zawsze namiastka driftu

Prosze nie pisac kup e30 lub e36 bo nie chce , interesuje mnie tylko e21 jak chodzi o bude a reszte moge wyrzezbic

BMW E21 2.5 / www.pdaserwis.pl - serwis iPhone , palmtopów , urządzeń magazynowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sadze ze na tym forum nie ma duzo tak ambitnych ludzi jak Ty ktorzy chca odrestaurowywac E21.... a tym bardziej robic z nich driftowoz.... i przynajmniej 90% osob kupilo lub zrobiloby do tego celu e30....

Ale wracajac do tematu to niemam doswiadczenia zadnego z E21 ale jesli orginalne zawieszenie nie jest osiagalne to probuj zakladac od e30 jest tego duzo jest tanie i mozna probowac z roznymi konfiguracjami (twardosc wysokosc). Mysle ze chyba od E30 zawieszenie bedzie najmniej bezproblemowe w dopasowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj czegoś na ten temat na www.driftforum.pl tam ludzie robili projekty z e21 właśnie...

Sadze ze na tym forum nie ma duzo tak ambitnych ludzi jak Ty ktorzy chca odrestaurowywac E21.... a tym bardziej robic z nich driftowoz....

Byś się zdziwił... tylko nie każdy ma na to pieniądze i warunki...

baluciak, powodzenia w pracach pozdro happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

ja tam niewiem ale za dużo przeróbek

BMW e21 ma jeden prosty wchacz za to aby koło nie chodziło przód tył odpowiada stabilizator także jeśli chodzi o przód musiał byś wszystko przerabiaće e30- e36 mają wachacze trujkątne z przodu. a tyłu ja bym nie ruszał jeśli coś to możesz zmienić dyfer i dać inną zawieche.

Miałem e 21 i niestety powiem krutko sporo pracy przed tobą.

A jeśli chcesz szukać coś o zawieszeniu przednim i tylnym w alpinie był silnik 3,5L

a tutaj coś dla Laików

RealOEM.com * BMW E21 320 FRONT AXLE SUPPORT/WISHBONE

RealOEM.com * BMW E21 320 Stabilizer, front

RealOEM.com * BMW E21 320 REAR AXLE CARRIER

RealOEM.com * BMW E21 320 REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION

dla przykładu e30:

RealOEM.com * BMW E30 320i FRONT AXLE SUPPORT/WISHBONE

RealOEM.com * BMW E30 320i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION

Także aby z przodu założyć wachacze od e30 e36 trzeba napewno wspawać mocowanie tylne przednich wachaczy i dorobić przednie albo kołyskę od innego modelu na przykład e23,28,34,32 i wstawić , poza tym zmienić stabilizator i jego mocowania a tył powinien dać rade

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety e 21 to mój hoplik moje zarazem pierwsze BMW nie rozumiem jak można niszczyć klasyka!!!

Poza tym czasem nie patrze na daty tylko piszę jak kombinatorzy porwą się z motyką na księżyc.

A że odkopałem ten temat to może i dobrze:4:

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...