Pershing Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam , mam E61 2,5 w dieslu 177KM 2005rok. Muszę zdjąc głowice bo walnięta jest uszczelka , na co uważac i jakie niespodzianki mogą mnie spotkac przy rozbiórce tego silnika ? Dotąd nie miałem styczności z nowszymi modelami , ale może ktoś to robił ? Wszelkie uwagi mile widziane , z góry dzięki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 popatrz dokładnie na ustawienie rozrzadu obejrzyj kolektor ssący i pilnuj takich głupot jak kostki od czujników bo łatwo cos urwać i dopiero potem robią sie jaja a tak to nie najgorszy jeszcze silnik w robocie i obowiazkowo sprawdź głowice czy nie peknięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.