Lechue34M50 Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam!!! Tak jak w temacie, mam okazje zakupić 17-ki Borbet B przód 8,5x17 ET13 z oponami 225/45/R17, tył 10x17 ET20 z oponami 255/45/R17 do swojej e34 i mam pytanie, czy przy seryjnym zawiasie te felgi z takimi oponami zmieszczą się bez problemy?? Tzn. czy nie bendą obcierać przy skręcie, ocierać o rant nadkoli itp. Z felgami jestem kompletnym laikiem więc był bym wdzięczny za jakieś sugestie i porady w tym temacie. Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Z tyłem mogą byc raczej problemy Podjedz do wulkanizatora on weźmie czarodziejska książeczke i da Ci odpowiedz na to pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Wejdą , możesz śmiało zakładać , w e34 zapasu jest sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Dzięki za info bmw_beer Jestem ciekaw jak duży mają zapas:D Profilaktycznie odwiedzę jakiego wulkanizatora jeszcze, tak jak kolega radzi. Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 ale wtedy zrobisz wóz drabiniasty. na seryjnym zawieszeniu takie felgi osobiscie mi sie nie widzą. Nie ma to jak mała gleba :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...