korni8808 Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Czy wie ktos moze lubmial doswiadczenia , zazwyczaj niemile, z cylindrami pokrytymi nikasilem (M60) i czy LPG ma na niego jakis znaczacy wplyw, tak jak siarka z kiepskich jakosciowo paliw?? i czy mial ktos kontakt z lista (nr) wadliwych silnikow? (slyszalem ze jest cos takiego)?? [ Dodano: 1 Październik 09, 21:24 ] wyczytalem ze LPG ma o polowe mniej siarki (dopuszczalne normy) niz jakakolwiek benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 nie przejmuj się tym w m60 to był problem ale na rynek amerykański głównie miałem m60 w gazie i latało wszystko ok. Nie ma żadnych problemów.. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 mozna sprawdzic po numerze na bloku: M60B30: 1 725 970 - Nikasil 1 741 212 - Nikasil 1 745 871 - Alusil M60B40: 1 725 963 - Nikasil 1 742 998 - Nikasil 1 745 872 - Alusil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.