KyniX83 Opublikowano 29 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Witam wszystkich Mam 730iA E38 auto zarejestrowane w Niemczech i tak zostanie jezeli uda mi sie ukryc pomysl usuniecia katow. Myslalem o strumienicach lub poprostu przelotach schowanych w obudowie katow. Przeglad na spaliny jest tu co dwa lata a moze poprostu jakies strumienice zamontowac tak zeby nie bylo problemu zalozyc katy na przeglad co dwa lata A wszystko rozchodzi sie o to ze katy sa w mojej buni od nowosci czyli 14 lat. A z V8'mki jest troche kucy ktore moga zamulac przez katy Co o tym sadzicie i przy okazji macie moze namiar na kogos kto sprzedaje i montuje strumienice we wrocku??? !!!Ten grill juz nie ma tych smiesznych paskow!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 strumienice lub rurkę ukryć możesz, ale brak katów i tak wyjdzie ci na analizatorze spalin pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Ja u siebie zawsze w każdej BMW usuwałem kata i miałem tylko tłumiki. A przegląd.... jak to w polsce, nie wkłada w d*** czujnika i już. Teraz mam diesla 525 TDS i ktos już mnie wyprzedził, lub nie było orginalnie. [ Dodano: 30 Wrzesień 09, 14:00 ] strumienice lub rurkę ukryć możesz ale tylko dla kupującej osoby, że są nic nie grzebane, nic nie ruszane- orginał A w niemczech Hmm.. TUV może przejść, ale spaliny nie i koło sie zamyka. [ Dodano: 30 Wrzesień 09, 14:05 ] kto sprzedaje i montuje strumienice we wrocku??? można powiedzieć że każdy dr. tłumik wytnie i wspawa, co do strumiennicy to raczej są "pod" samochód i silnik i nie ma uniwersalnych- chyba (nie wiem nigdy w to sie nie bawiłem)!!!Ten grill juz nie ma tych smiesznych paskow!!! Jak nie ma, to prosimy o zdjęcia- NEU , bez paseczków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Daj spokoj z strumienicami,lipna jakosci kwasowa ,w moment ci sie wysypie. Lepiej rury wspawaj i bedzie git. Jesli jednak zdecydujesz sie na strumien to na ul.dlugopolskiej we wrocku(boczna borowskiej na wysokosci Akademii medycznej) takowe kosztuja 180zl+montaz. Osobiscie ufam tym tlumikarzom,ceny moze nie najnizsze ale dbaja o klienta,elegancka poczekalnia,sklep tuningowy itp. I co najwazniejsze brak ustawien na terminy tylko przyjezdzasz i ustawiasz sie w kolejce Lojalnosc i zaufanie firmie tez doceniaja-jakoze u nich serwisuje swoj uklad odpowiednie zniszki są ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Lepiej rury wspawaj i bedzie git. Moja robota w wszystkich moich furach BMW. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KyniX83 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Kaspri 84 Dzieki za info nieomieszkam ich odwiedzic jak bede w nastepnym tygodniu we wrocku. Przeglad spalania czyli z niem AU mam za 23 miechy nawet jak nie strumienie to wmotam rury ale tak zebym ze te dwa lata wlozyc katy na ten przeglad i juz. Pozdro fani bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Panowie a po usunięciu katów nie wali wam jakoś spalinami? Mechanik mi powiedział zebym nie usuwał bo moze byc lipa... Co wy na to? happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Bez różnicy, mowa o zapachach czy ma kata czy go nie ma. Ja Ci proponuje wyciąc kata i wspawać zwykłą rurke-z jakiej jest układ wydechowy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Katom mówie precz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Katom mówie precz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <bmw_1> :party: A teraz pytanko.. Gdzie i za ile? Chcę się zapytać żeby poprostu mnie nie skasowali za dużo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 przeczytaj moja pierwsza wypowiedz w tym temacie i bedziesz mial odp na swoje pytanie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Jedna z większy głupot wycinanie kata :!: Pomijając ekologie, bo tym w naszym kraju to nikt chyba się nie przejmuje, ale wydechy łącznie z katami są odpowiednio wyliczane pod dany silnik: przekroje rur, odległość pomiędzy sobą odległość kata od kolektora czy lambd od katów... Przede wszystkim powinieneś zadać sobie pytanie po co chcesz to zrobić :?: dla przyrostu mocy :?: dla lepszego dźwięku :?: zmniejszyć spalanie :?: po co :?: Jak chcesz więcej mocy to wypadało by odwiedzić najpierw hamownie i określić stan auta, same wycięcie może spowodować skutek wręcz odwrotny od zamierzonego, czyli moc może spaść :idea: Żeby moc nie spadła to można stosować katy sportowe. Normalne katy mają 400cpsi (cel przez cal kwadratowy), sportowe 200 i 100cpsi które mają większą przepustowość. Do ruch ulicznego nadają się 200, a 100 do sportów (nie przejdą przeglądu). Sportowe firmowe katy są cholernie drogie, ale są też firmy które zajmują się seryjną produkcją i sportowe też robią. Do tego jakiś mierzony dolot i jakiś efekt powinien być... Jak chcesz wiedzieć więcej to google wszystko ci powie :wink: Spalanie przy katach jest normalne, a nie większe, czy jak to nie którzy piszą że bez katów mniej spali. Większe zapotrzebowanie na paliwo wynika z prawidłowego działania katalizatorów... nie spalone paliwo w komorach spalania jest dopalane wraz ze spalinami w katalizatorach. Piszesz że katy mają 14 lat, więc może ich tam wcale już nie być, moje miały prawie 13: (cyt. z innego tematu, nie chce mi się jeszcze raz pisać) Jestem teraz na etapie wymiany katów, bo nie przeszła przeglądu (nie w Polsce) ze względu na wysoką emisję spalin. Ku mojemu zdziwieniu po zdemontowaniu ich okazało się, że są totalnie wydmuchane (nie ma śladów czyjejś ingerencji), a przez te puste puszki dźwięk był strasznie metaliczny i wydawało by się, że zamiast 4,4 V8 jest 2,2 V8. Zmierzam do tego że nie warto wywalać katów bo auto może dużo stracić na dźwięku! Co do smrodu spalin był okrutny... (ja głupi myślałem że to przez tak duży silnik-nie wiedza :? ), jak się latem w korku stoi... Weź najpierw je zdejm zobacz co tam masz, stare/zużyte katalizatory faktycznie objawiają się spadkiem mocy poprzez zatkanie wydechu, ale przez tyle lat możesz już tam nic nie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 W każdym zakładzie gdzie zajmuja sie układami wydechowymi. Cena za taka usługę ok 80zł (dwa cięcia, dwa spawy i rura)- mowa o jednym kacie. A ty masz chyba dwa jeśli sie nie mylę [ Dodano: 1 Październik 09, 15:08 ] Pomijając ekologie, bo tym w naszym kraju to nikt chyba się nie przejmuje napewno tym sie nie przejmuje MPK stare ikarusy z lat 70 i kierowca Liaza, Stara, Jelcza, zmęczonych dzwigów...Przykładów jest mnustko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KyniX83 Opublikowano 1 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 EKO jazda - prius >> to tyle na temat ekologi co mam do powiedzenia tyle samo interesuje mnie tez Efficient dynamics a system start-stop mialem we fiacie 125p )) trafil sie 3.0 v8 a nie 4.4 czy 5.0 v12 trudno. Nie wspominajac ze globalne ocieplenie spowodowane jest przez CO2 >> hehehe smiechu warte. ale kazdy ma prawo do wlasnego zdania. w poniedzialek przejade sie na dlogopolska i ich sie wypytam no chyba ze pracuja w sobote???????????? przy okazji filtr powietrza by mi sie przydal (tylko ze wzgledu na dzwiek) Pozdros <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Caly wywod dotyczyl skutkow ubocznyh dla silnika itp itd. a nie ekologii... ale jak ktos nie chce rozumiec to i tak nie zrozumie... A tak nawiasem krociutkie rozumowanie. Caly swiat jest zly to czemu ja mam byc dobry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.