Gość kamillo2319 Opublikowano 26 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 taj jak napisałem mam problem z ABS był zepsuty czujnik i go wymieniłem teraz po odpaleniu rusze i po przejechaniu ok 2km zapala sie ponownie kontrolka ABS, prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 27 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Nie bardzo się na tym znam ale myślę, że trzeba podjechać i skasować błąd. Ale niech ktoś jeszcze się wypowie bo tak jak mówie to są tylko i wyłącznie moje przypuszczenia :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 27 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Coś takiego kiedyś miałem w T4 2,5- okazało sie że czujnik tylni był brudny. Jechałem zapalała się kontrolka, wyłączenie silnika i dalej jazda dopóki znów itd. Oczyść czujniki, nie moga być brudne, zardzewiałe i tłuste (smar, olej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Zrób sobie inspekcje tego układu.pozaglądaj w kostki czy styki są ok,przeczyść czujniki abs,zobacź czy kable nie sa gdzies przytarte,zobacz czy szczeliny na piaście nie są zawalone błotem, a na koniec skasuj usterkę choć nie wiem czy to jest wymagane.Jeśli będzie ok to system wyłączy kontrolkę.Pamiętaj że jeśli układ nie ma wystarczającego napięcia/zasilania- za małe lub za duże to kontrolka Abs rownież sie zaświeci i odłączony zostanie Abs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 witam ! wiem,że odgrzebałem dość stary temat ale nie chcę zakładać nowego. mam pytanie odnośnie czujników od ABS-u - gdzie ona się dokładnie znajdują ? nie znalazłem rysunków na REALOEM więc proszę o pomoc, bo kontrolka mi się też cały czas pali i układ nie działa a chciałbym zajrzeć przy okazji jak będę wymieniał tarcze z przodu. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 wyczysc czujniki u mnie było tak samo wyczysciłem i juz od ponad poł roku mam spokoj z ABS:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 a możesz napisać albo znaleźć rysunek gdzie ich mam szukać? zajrzę do nich w przyszłym tygodniu przy okazji wymiany tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 no masz czujnik w piascie przykrecany na imbus najlepiej skrec sobie koła zebys miał dojscie od tyłu i wyciagnij i wyczysc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 oki. dzięki za podpowiedź. po sprawdzeniu i przeczyszczeniu dam znać jak sprawa będzie wyglądała. pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Tu masz fotę gdzie jest ten czujnik montowany: [ATTACH=CONFIG]10162[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 witam! tarcze już zmienione i czujniki znalazłem, ale nie dałem rady ich wyciągnąć. byłem dziś u kumpla na kompie i po podłączeniu żadnego błędu nie pokazało. poradził mi żeby na początek sprawdzić wtyczki od ABS-u. i tu mam kolejne pytanie - czym to dokładnie zmierzyć i jakie powinno pokazać wartości napięcia abym miał pewność, że wszystko jest ok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=79045 tu masz dokładnie pokazane jak łatwo sprawdzić czujniki,może innym też się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Podjedź na kompa i wykasuj błędy. ewentualnie powinno pokazać co jest nie tak(np awaria czujnika, sterownika itp.) Jeśli nic nie pokaże, a problem się powtórzy sprawdź kostki i kabelki, mogą być uszkodzone i czasie jazdy w wyniku drgań powodują zwarcie, które komputer odczytuje jak uszkodzenie i zapisuje sobie w pamięci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 No właśnie na kompie nic nie wyszło. tak więc chciałem wczoraj sprawdzić metodą zaprezentowaną w linku, który przesłał dirty73 ale sklep z opornikami mi zamknęli.. postaram się to ogarniać w przyszłym tygodniu jak tylko czas znajdę. zastanawia mnie tylko czy jeżeli faktycznie wyjdzie z tego testu, że jakiś czujnik jest uszkodzony to czy faktycznie będzie to wina czujnika czy może czegoś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 możesz też sprawdzić miernikiem,wpinasz się tak samo jak opornik,wartości bodaj 1.1 Ohma,inne to czujnik (podane w linku),a czy coś innego?jak będzie walnięty czujnik,to i tak od niego musisz zacząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a jeszcze pytanie do tego - czy brak czujników w klockach hamulcowych może mieć również wpływ na błąd ABS-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Nie-nie ma to wpływu na ABS. Czujnik zużycia klocków ma charakter typowo informacyjny i stały sygnał 1/O z tego czujnika nie jest brany pod uwage w sterowniku Abs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tak więc dziś w końcu udało mi się znaleźć czas żeby sprawdzić te wtyki od ABSu. zakupiłem dwa oporniki które dały w sumie 1,08 kOhm i po wpięciu się w gniazda wyszło na to, że jest ok. no chyba, że te niecałe 1,1 kOhma to za mało ?? bo niestety tylko takie oporniki były :roll: moje pytanie jest jeszcze takie - czy wtyczki ABSu pod tylną kanapą są koloru białego i mają tylko 2 wejścia ?? bo przednie są tak jak podaje link pomarańczowe i mają 3 wejścia. no i w zasadzie gdzie dalej szukać w takim razie przyczyny ?? czy może to być bezpiecznik, pompa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 nie wiem,może to nie czujniki,ale czytałeś cały temat z linku?jest tam coś,że dopiero,jak podłączył cztery oporniki,to zlokalizował,który nie działa,może przekaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 napewno te 0,02 kiloohma niema wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 czyli pozostaje mi albo zakupić jeszcze takei 3 komplety albo zapożyczyć miernik.. dirty a gdzie znajdę ten przekaźnik jakby co ?? i jeszcze jedno pytanie - czy pompa ma też swój własny bezpiecznik w sobie zamontowany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 http://img27.imageshack.us/i/sssssssosw.jpg/ a prosze bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 dzięki wielkie uklon_bmw nie wiedziałem który to przekaźnik, bo znalazłem wcześniej rozpiskę z bezpiecznikami i przekaźnikami ale niestety nie wszystko było opisane. teraz już wiem gdzie dalej szukać 8) jak zlokalizuję przyczynę to dam znać. podziękował raz jeszcze bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wyczytałem jeszcze,że powinny być dodatkowo dwa przekazniki pod plastikową osłoną pompy ABS(przekaznik zaworu ABS,przekaznik pompy ABS),ale ja dalej obstawiam czujniki,sprawdz dobrze przednie,najczęściej siadają,i przy odrobinie "szczęścia" dwa naraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.