danieltca Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 witam . chcialem wymienic olej we wspomaganiu w bmw e46 320d. nie wiem ktory wezyk odczepic zeby wylac caly olej . sa jakies dwa przy chlodnicy ale tam trzyma jakis plastik i nie wiem co zrobic . nie chce czegos polamac. poradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 najlepiej odlaczyc te przy maglownicy najwiecej oleju zejdzie w niektórych bmkach są także korki spustowe na maly imbus np w tdsie z dolu pompy wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja u siebie wymienilem olej w sposob spuszczania przez wezyk (tak jak benzyne). W e30 zbiorniczek wyrownawczy to prawie 1/2 oleju wiec pare spuszczen i wlania nowego odpalenia wymieszania sie oleju i znowu spuszczenia i olej jest czysty. Minus tej metody to duza ilosc oleju zmarnowana a plus to brak ingerencji i urywania roznych srobek mocowan. Jak nie spuszczales nigdy paliwa to masz tu krotka instrukcje musisz miec dlugi wezyk ktory bedzie sie konczyl nizej niz zbiorniczek zasysasz olej i wkladasz do pojemnika wylatuje wtedy cala zawartosc zbiorniczka. <bmw_1> W e30 i tak nie daloby sie spuscic calego oleju na raz bo najnizszy wezyk byl na gorze pompy wiec i tak bylo roboty na dwa razy. Pewnie u Ciebie jest podobnie bo zapewne niema korka spustowego. kolejny plus mojej metody to nie zapowietrzanie sie ukladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.