Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E46 318i Test Sanda lambda za KAT? Prog diagn INPA DIS


CrisELdi

Rekomendowane odpowiedzi

E46 318i Test Sanda lambda za KAT? – Program diagn INPA DIS

Szybkie pytanie!

- Kontrolka silnika się świeci

- Duże spalanie

- Normalna praca silnika brak falowania itp…

- Normalnie zapala..

-Problem powraca po restarcie bardzo szybko 15km-30km drogi

-Wskazania na przepławkę brak reakcji większej na odłączenie jest od instalacji –normalna przymulona trochę praca…

Błąd który mi wywala na INPA …

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 09/03/09 21:10:14

ECU: BMS46DS1

JobStatus: OKAY

Variant: BMS46DS1

-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem

Error frequency : 21

Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 3000.00 1/min

Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C

Batteriespannung 13.56 V

aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2640.00 1/min

Kuehlmitteltemperatur 105.75 Grad C

Batteriespannung 13.56 V

aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 920.00 1/min

Kuehlmitteltemperatur 106.50 Grad C

Batteriespannung 13.46 V

aufgetreten vor (abs. KMZ) 147530.00 km

Kurzschluss Ubatt

Fehler steuert MIL an

Fehler momentan vorhanden

Fehler gilt als sporadisch

Na DIS-s pokazuje tyle… [nie potrafi się jeszcze nim posłużyć także jestem tu]

713491_2009-09-03_230847.jpg

:arrow: Na INPA obserwowałem Live date [ Lambda-sensor voltage 1 after KAT] – ‘ZA KAT’

Jest coś dziwnego ponieważ bardzo dziwnie pokazuje parametry z porównaniem z ‘PRZED KAT’

Ponieważ: przyśpieszając na biegu jałowym z 800 do 3000obr/min ‘ZA KAT’ proporcjonalnie wzrasta z około 0.09v do 0.64V zaś przekraczając obroty 3000 nagle spada do 0.09-0.20V gdzie sonda ‘PRZED KAT’ nadal faluje na 0.20-0.64V dodam że pomiar robiłem na rozgrzanym silniku [30min jazdy]

Mam oscyloskop ale brak dostępu do sondy [autko stoi na ulicy]

713490_2009-09-16_231633.jpg

Czy tak ma być czy jest tu jakiś problem..

Proszę o propozycje jakie są jeszcze ważne parametry to podam Screen-y…

dziekuje i pozdrawiam... <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mam taki sam przypadek,co może być przyczyną?po skasowaniu lampka powraca po ok 200km zaobserwowałem żę chyba na ciepłym silniku,,,auto chodzi normalnie obroty nie falują,nie wiem co z tym robić,fachowcy w moim mieście mam wrażenie żę też nie mają pojęcia,jeden mówi że to wina kończoncej się odmy,inny zaś że to sonda, trzeci że przepływka.taki mądry to i ja sam jetem ale nie sztuka wszystko wymienić...macie jakiś pomysł od czego zacząć?myślę już o wybraniu sie do aso bmw ciekawe jakich mają tam fachowców jakie ceny?

dodam że po podłączeniu pod inpę wyskakuje błąd 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mam taki sam przypadek,co może być przyczyną?po skasowaniu lampka powraca po ok 200km zaobserwowałem żę chyba na ciepłym silniku,,,auto chodzi normalnie obroty nie falują,nie wiem co z tym robić,fachowcy w moim mieście mam wrażenie żę też nie mają pojęcia,jeden mówi że to wina kończoncej się odmy,inny zaś że to sonda, trzeci że przepływka.taki mądry to i ja sam jetem ale nie sztuka wszystko wymienić...macie jakiś pomysł od czego zacząć?myślę już o wybraniu sie do aso bmw ciekawe jakich mają tam fachowców jakie ceny?

dodam że po podłączeniu pod inpę wyskakuje błąd 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem

Witam u mnie problem już załatwiłem a to była głupia Przepływomierz masy powietrza! A pyzatym uszkodzony przewód od sondy lambdy jag by ktoś próbował wydrzeć okablowanie prawdo podobnie zahaczyłem o coś!!

Przepływomierz masy powietrza jest sposób jak sprawdzić czy to ona, na 80%! [skasuj najlepiej /by bylo/ ERROR na kompie] PO prostu odłącz okablowanie od Przepływomierz masy powietrza i auto odpali bez problemu, bez falowanie obrotów, bez problemu można jechać, a teraz przejedź się więcej niż 15-30KM aż wyskoczy ci kontrolka od spalania! i czy odczujesz różnice a dokładnie ruszanie czy czy jest zamulony jakiś dziwny?! Oczywiste będzie że jeżeli auto nie zmieniło stanu {nadal jest jak jest bez zmian zamulony bez powera]... to walnięta jest przepławka tym bardziej jak juz zrobiłeś około 120 - 140tyś km to na 99% to jest to!

Tak ja miałem na przepływomierz - nie ma już prostszego sposobu testowania go bo to jest bardzo skomplikowany Mikro procesorowy który jest bardzo zaawansowany techniczni i do diagnostyki wymagają specjalnego interfejsu i to nie przy pomocy samego komputera pojazdu ale to już inna historia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...