CrisELdi Opublikowano 16 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 E46 318i Test Sanda lambda za KAT? – Program diagn INPA DIS Szybkie pytanie! - Kontrolka silnika się świeci - Duże spalanie - Normalna praca silnika brak falowania itp… - Normalnie zapala.. -Problem powraca po restarcie bardzo szybko 15km-30km drogi -Wskazania na przepławkę brak reakcji większej na odłączenie jest od instalacji –normalna przymulona trochę praca… Błąd który mi wywala na INPA … E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 09/03/09 21:10:14 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem Error frequency : 21 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C Batteriespannung 13.56 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 2640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 105.75 Grad C Batteriespannung 13.56 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 920.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 106.50 Grad C Batteriespannung 13.46 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 147530.00 km Kurzschluss Ubatt Fehler steuert MIL an Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch Na DIS-s pokazuje tyle… [nie potrafi się jeszcze nim posłużyć także jestem tu] :arrow: Na INPA obserwowałem Live date [ Lambda-sensor voltage 1 after KAT] – ‘ZA KAT’ Jest coś dziwnego ponieważ bardzo dziwnie pokazuje parametry z porównaniem z ‘PRZED KAT’ Ponieważ: przyśpieszając na biegu jałowym z 800 do 3000obr/min ‘ZA KAT’ proporcjonalnie wzrasta z około 0.09v do 0.64V zaś przekraczając obroty 3000 nagle spada do 0.09-0.20V gdzie sonda ‘PRZED KAT’ nadal faluje na 0.20-0.64V dodam że pomiar robiłem na rozgrzanym silniku [30min jazdy] Mam oscyloskop ale brak dostępu do sondy [autko stoi na ulicy] Czy tak ma być czy jest tu jakiś problem.. Proszę o propozycje jakie są jeszcze ważne parametry to podam Screen-y… dziekuje i pozdrawiam... <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Mam taki sam przypadek,co może być przyczyną?po skasowaniu lampka powraca po ok 200km zaobserwowałem żę chyba na ciepłym silniku,,,auto chodzi normalnie obroty nie falują,nie wiem co z tym robić,fachowcy w moim mieście mam wrażenie żę też nie mają pojęcia,jeden mówi że to wina kończoncej się odmy,inny zaś że to sonda, trzeci że przepływka.taki mądry to i ja sam jetem ale nie sztuka wszystko wymienić...macie jakiś pomysł od czego zacząć?myślę już o wybraniu sie do aso bmw ciekawe jakich mają tam fachowców jakie ceny? dodam że po podłączeniu pod inpę wyskakuje błąd 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Mam taki sam przypadek,co może być przyczyną?po skasowaniu lampka powraca po ok 200km zaobserwowałem żę chyba na ciepłym silniku,,,auto chodzi normalnie obroty nie falują,nie wiem co z tym robić,fachowcy w moim mieście mam wrażenie żę też nie mają pojęcia,jeden mówi że to wina kończoncej się odmy,inny zaś że to sonda, trzeci że przepływka.taki mądry to i ja sam jetem ale nie sztuka wszystko wymienić...macie jakiś pomysł od czego zacząć?myślę już o wybraniu sie do aso bmw ciekawe jakich mają tam fachowców jakie ceny?dodam że po podłączeniu pod inpę wyskakuje błąd 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem Witam u mnie problem już załatwiłem a to była głupia Przepływomierz masy powietrza! A pyzatym uszkodzony przewód od sondy lambdy jag by ktoś próbował wydrzeć okablowanie prawdo podobnie zahaczyłem o coś!! Przepływomierz masy powietrza jest sposób jak sprawdzić czy to ona, na 80%! [skasuj najlepiej /by bylo/ ERROR na kompie] PO prostu odłącz okablowanie od Przepływomierz masy powietrza i auto odpali bez problemu, bez falowanie obrotów, bez problemu można jechać, a teraz przejedź się więcej niż 15-30KM aż wyskoczy ci kontrolka od spalania! i czy odczujesz różnice a dokładnie ruszanie czy czy jest zamulony jakiś dziwny?! Oczywiste będzie że jeżeli auto nie zmieniło stanu {nadal jest jak jest bez zmian zamulony bez powera]... to walnięta jest przepławka tym bardziej jak juz zrobiłeś około 120 - 140tyś km to na 99% to jest to! Tak ja miałem na przepływomierz - nie ma już prostszego sposobu testowania go bo to jest bardzo skomplikowany Mikro procesorowy który jest bardzo zaawansowany techniczni i do diagnostyki wymagają specjalnego interfejsu i to nie przy pomocy samego komputera pojazdu ale to już inna historia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.