DaVid BP BMW Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Po zimie w moim aucie pojawila sie korozja w licznych miejscach(93r.)Czy to znaczy ze auto jest powypadkowe czy macie podobne problemy?Jak z nia walczyc i jakich srodkow urzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Hmm nie koniecznie musiala byc uszkodzona , jak by nie bylo zima jest ciezka dla auta ze wzgledu na sol sypana na drogach . Widzisz moja dawna 325 strasznie po zimie rdza wysypala musialem oddac do blacharskiego zakladu na wymiane progu oraz naprawianie nadkoli itd , kolejnej zlotej nic sie nie dzialo , ( buda stoi jeszcze na ogrodzie rozebrana ) W kombiaku rowniez mam zero rdzy , ale onajeszcze nie doswiadczyla zimy w polsce . Ale nastepnym przykladem tego ze moze wysypac rdza , jest moj sasiad ktory jezdzi na taxowce okularem miskiem z 97/98 rocznika , i teraz po tej zimie rowniez musial oddac auto do poprawek , mojemu ojcu w E38 z 99r ktora jezdzi od 2000 roku poprzedniej zimy nie wytrzymalo i pojawila mu sie korozja na drzwiach . a wiekszosc wymienionych aut przeze mnie nie byla bita bynajmniej mam pewnosc na 100% do tego okularnika oraz e38 mojego ojca , wkoncu e30 to stare auta i ich stan ciezko okreslic . Czym zabezpieczac niestety tego to juz Ci nie powiem to jest loteria ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Podwozie podwoziem , tu mowimy akurat o blacharce zewnetrznej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Koszty takich napraw mogą byc naprawdę różne w zależności kto i gdzie to będzie robił i co jest do poprawienia. Jeśli nie ma dziury w elemencie, tomożna papierem ściernym zedrzeć wszystko do blachy, potem odtłuścić i oczyszczone miejsce pociągnąć specjalnym środkiem który neutralizuje pozostałości rdzy i powoduje, że w tym miejscu się już nie pojawi. Potem na takie miejsce nałożyc szpachlówkę wykańczającą i papierem wodnym na mokro wyrównac powierzchnię. Jesli chodzi o lakierowanie, to w przypadku drzwi proponuje własnoręczne malowanie. Można kupić lakier w sprayu (mieszalnie lakierów nabijają lakier do spraya na życzenie klienta) i pomalować drzwi do listwy. Zanim jednak zabierzemy sie do malowania, powierzchnię należy lekko zmatowić drobniutkim papierem i pomaliwac podkładem. Dopiero potem nalożyć 3-4 warstewki lakieru Bardziej widoczne lelmenty radziłbym oddać do lakiernika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jakby ktoś miał ochote chetnie urzycze mu karchera i podjazdu zeby sobie umył podwozie po zimie.No problema <bmw_2> ooooooooooo uklon_bmw i to jest myśl - dobadamy się na PW lub GG :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Mozna to zrobic tak jak mowi , lecz jednak ten lakier dorobiony do spreju niestety i tak bedzie sie roznic : ( Dorabialem do swojej poprzedniej coupe zlotej i niestety pomimo 2 mieszalni , 2 rozne lakiery wyszly a mieli i nazwe z kielicha i numery lakieru i nawet dalem im dekiel od wlewu baku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 No calkiem mozliwe Wiem jedynie ze ten kolor co teraz obydwaj posiadamy niestety ale tez jest trudny do zrozbienia :mrgreen: Jedynie lakiernik sprosta z naszym lakierem Ja niedlugo musze dac zderzaki do polakierowania bo troche porysowane sa itd A chce miec orginal pod kolor jak to shadow line ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-rally Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ja mam shadow line wiec wiem o co chodzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Wracając do własnoręcznego lakierowania, to jeśli naprawialiśmy dolną część drzwi (a najczęściej to właśnie tam pojawia się korozja), musimy polakierować całą dolną część drzwi aż do listwy. I tak jest niestety z każdym elementem. Jeśli ktoś naprawiał progi, to musi polakierować całe. W zadnym razie nie można robić ciapek (troche prysnę tu a troche tam), bo takie eksperymenty bedzie widać odrazu. A z lakierami to już tak jest, że nawet po numerze z tabliczki ciężko jest dobrać w mieszalni. W wyniku działania słońca powłoka si ę starzeje i nieco blednie, dlatego później kolory nie pasują. Ja robię w ten sposób, że w mieszalni robią mi najpierw próbkę a ja sprawdzam i jak nie pasuje, to robią następną i tak az do skutku. Niestety nie wszystkie mieszalnie sie na to zgadzają . Zawsze ubytki można naprawić samemu a tylko lakierowanie powierzyć fachowcom. Napewno wyjdzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Też mam walkę z rdzą na szczęście tylko w jednym miejscu otóż ruda wyłazi spod uszczelki na tylnej szybie sprawdziłem nazwe koloru (alpine weiss II ) i tak się zastanawiam czy przy białym kolorze takie dobieranie koloru też sobie można o kant d..py rozbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jasne że tak,biały jest kolorem o wielu odcieniach i często bywa jakieś nieporozumienie,polecam mieszalnie ''STANDOX lub SICKENS''jest małe małe prawdopodobieństwo błędnego koloru i wysoka jakość lakieru ,tylko trochę drożej cóż cos za coś. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz318is Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 witam. u mnie tez sa slady korozji. ktore pojawily sie z prawej strony wychodzi z pod nadkola niestety z tym trzeba walczyc. ja np po kazdej jezdzie jak przyjezdzam do domu to biore szlałch i wodą plucze cale auto od gory do dołu. Bede musial niedlugo pojechac do blacharza lakiernika i trzea postawic fure, aby ta rdze zlikwidował, nie ktore czesci blacharskie polakierował ,spolerowal i good. pozdrawiam <bmw_1> <bmw> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szawlik Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 jak macie taki problem to prosze pisac na priv chetnie pomoge. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Koledzy, nie wiem jak Wasze E34, E36, czy E30 sa fabrycznie zabezpieczane, czy maja fabryczne cynkowanie blach, czy nie. W strarych Mercach W124 jest solidne zabezpieczenie antykorozyjne i jesli auto nie bylo bite (jak moje), nie powinna sie rdza pojawiac nawet po 15 latach. Kto nie wierzy, moge sie z nim umowic i niech szuka chocby jednego wyprysku.. Jednak kolega porownal swoj przypadek do okularnika W210.. Tam zabezpieczenie antykorozyjne jest jakies cienkie, zwlaszcza w modelach przed liftingiem (a taki ten chyba jest) i tam czesto ruda sie pojawia, zwlaszcza na drzwiach i przednim pasie.. Niby nowsze auto, a jednak ruda wylazi prawie jak w Oplach.. Tak wiec, jesli BMW ma fabryczny ocynk (a tego nie wiem) i nie bylo nigdy ruszone, to znajac solidnosc niemieckiej marki, rdzy byc nie powinno.. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.