wojtek75 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam!!! Może ktos mi pomoże...Od 2 miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem E36 2.5 TDS i już mam problemy Chodzi mi o prace silnika...Gdy go kupiłem to palił na zimnym bez problemu a na ciepłym było trzeba nim pokręcić....po jakimś czasie zaczeły się problemy nawet na zimnym silniku...okazało się ze mamiałem małą nieszczelność pod nastawnikiem...pojechałem do mechanika i mi powimieniał uszczelki..po naprawie było ok..auto na zimnym paliło na dotyk i nie gasło podczas jazdy...ale po 4 dniach znowusz fatum wróciło podczas jazdy gaśnie jak dojeżdżam do skrzyżowania lub nawet jak stoje na parkingu i załącze klime...czasami jak mu depne na 4 biegu i wrzuce na 5 to nie reaguje na gaz,dopiero jak odpuszcze i wcisne jeszcze raz to idzie jak wariat...a w miedzy czasie zapala sie kontrolka wtrysku...mechanik powiedział że głowiczka pompy umiera i ona jest odpowiedzialna za cisnienie na wtryski...czy ma racje?????? bo z tego co widziałem na Waszym forum to raczej podchodzi mi pod sam nastawnik....mechanik proponuje mi wymiane tej głowiczki pompy za 700 zł....ale nie chce wyrzucać kasy w błoto...nie wiem czy mam wymienić samą głowiczke pompy czy sam nastawnik??? czy kupić drugą pompe??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 możliwe że pompa wtryskowa (pewności nie mam), żeby tds gasł to nie mam pojęcia jaki może być powód. Najlepiej jak byś pojechał na diagnostyke silnika do kogoś zaufanego/poleconego, niech ci zmierzą ciśnienie na garach, kompresje, pompe, wtryski itd itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 mechanik ma racje:D pozdrawiam udaj sie do mechanika na slezna luba do trzebnicy namiarow szukaj na necie:D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Uwazam ze pompa do roboty. W trzebnicy jest magik od pomp Irek 603343488. On Ci napewno ogarnie temat. Miałem podobna przygode i kwestia była pompa. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARservice Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Dokladnie Jedz do Irka mozesz sie powołac na mnie Robert z serwisu RTV ,gosc jest niemozliwy ,cuda robi za mala kase . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Dziękuje chłopaki za namiary na tego mechanika ale niestety nie będe mógł chyba skorzystać z jego wiedzy ponieważ ja mieszkam w Ustce i to troszka dla mnie za daleko :wink: Poszukam jakiegoś dobrego speca u siebie w rejonie :? Jak usune usterke to opisze co go "bolało". A tak wogóle to jakie powinien mieć obroty na biegu jałowym?? bo ja mam około 600-700 [ Dodano: 20 Sierpień 09, 15:54 ] Wymienilem wczoraj filtr powietrza i jakos narazie przestal mi gasnąć jak wlanczam np. klime :lol: Ale dziś zauważyłem że jest popekana ta guma...ma ona jakieś znaczenie??? [ Dodano: 20 Sierpień 09, 16:00 ] <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 wymien ta mgume to tez ma znaczenie to jest rura dolotowa z intercoolera do kolektora dolotowego moze lapie lewe powietrze a co do obrotow to powiniuen miec powyzej 900 obr na min ja tez tak mialem za wolne obroty i nawet zdazalo sie ze auto gaslowystarczy popuscic srubki od nastawnika pompy i przesunac troszke nastawnik w strone przedni9ej szyby wtedy obroty sie zwieksza pamietaj zeby przesunac bardzo malo bo nawet przesuniecie o jedna dziesiata milimetra zmienia obroty silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 co do obrotow to powiniuen miec powyzej 900 obr na min Niestety to kompletna bzdura ! Zdrowy TDS powinien mieć 727 obrotów na minutę i trzymać je sztywno , wszelkie inne obroty biegu jałowego to odstępstwo tuszujące najczęściej jakąś usterkę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 to ja tyle miale jak kupilem auto pozniej byla robiona pompa iwszyscy mowili ze powinno byc powyzej 900 u mnie teraz jest 800 i autko ladnie pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 A przy tym nastawniku luzuje się jedną śrube czy więcej żeby go przesunąć??? I czy to się robi na uruchomionym motorze czy zgaszonym?? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 to ja tyle miale jak kupilem auto pozniej byla robiona pompa iwszyscy mowili ze powinno byc powyzej 900 u mnie teraz jest 800 i autko ladnie pracuje Jeżeli ci mechanicy którzy robili ci pompę powiedzieli że powinien mieć powyżej 900rpm to po prostu nie dawali rady jej wyregulować na obroty nominalne , to bardzo znany sposób robienia auta pod sprzedaż , podkręcić obroty i chodzi jak pszczółka a pompa wymaga regulacji , lepiej kupując auto kupić takie które ma 727obr/min i lekko faluje niż takie które ma 900obr/min bo gdyby je zmniejszyć to auto zaczyna gasnąć a to już agonia pompy w większości przypadków :? Obroty ustawia się podłączając komputer serwisowy , ustawić można skokami +/-23obr./min , przykładowo od nominalnych w górę 727+23>750+23>773 itd. , jakiekolwiek grzebanie przy nastawniku może skończyć się w bardzo przykry sposób dla kogoś kto nie wie nawet jak go odkręcić ... Zdecydowanie nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 w nastawniku sa 4 sruby w tym trzy na klucz torks i jedna taka trujkatna jesli regulujemy nastawnik to na ZGASZONYM SILNIKU pamietajmy na zgaszonym bo na odpallonym uszkodzimy pompe!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 U mnie w TDSie mam obroty ok. 700 (wskazówka od obrotomierza w poziomie i ani drgnie :!: ) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 A co to może być??? Jak stoje na skrzyżowniu to auto potrafi zgasnąć lub obroty spadną na chwile,ale jak jade i puszcze na luzie stoją w miejscu i nawet nie drgną!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.