komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Wymienial ktos juz uszczelniacze zaworowe bez sciagania glowicy 24 zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Wymienial ktos juz uszczelniacze zaworowe bez sciagania glowicy 24 zawory Kiedys na forum byl podobny temat , ktos pisal ze udało mu sie wlasnie bez sciagania głowicy wymienic w E34 520i M50 musiałbys porzeszukac forum bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 no tak,jeszcze zawory tłokami podpieraj haha, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 no tak,jeszcze zawory tłokami podpieraj haha, fajny komentarz z ktorego nic nie wynika , skoro wiesz to czemu nie napiszesz wprost ze albo sie da albo ze sie nie da , a nie walisz jakis dziwny komentarz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 jak chcesz kolego dam ci namiary na goscia ktory ci to zrobi ja u niego robilem takie i inne manewry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 da się oczywiście,tylko że na zdjętej głowicy jest łatwiej,i tak musisz wałki rozrządu ściągnąć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 tylko jak sciagne glowice to sa duze koszta.wole sie pomeczyc. Chyba ze ma ktos namiary na dobrego i taniego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 uszczelka to chyba nie jest aż tak straszny koszt... no chyba że lubisz mieć książkowo to nowe śruby zastanów się 2 razy co jest lepiej(szybciej, łatwiej, taniej) zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 dochodi planowanie glowicy, a jak planowanie to musowa wymiana srub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 no nie zawsze ale jak ma być na zicher... ja się nawet nie zabieram bo zaraz bym zawory powymieniał, a jak juz głowica to od razu pierścienie i bym popłynął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Bede probowal powalczyc bez sciagania glowicy jezeli cos sie nie uda bede mosial ja sciagnoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Słyszałem ,że w miejsce świecy wkręca się przewód od sprężarki powietrza i puszcza przez reduktor stałe ciśnienie które przytrzymuje zawory. Ja u siebie zdejmowałem głowice. Za komplet uszczelniaczy dałem 60 PLN a po robocie zamknąłem się w chyba 800PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar49 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 juz tak kiedys wymienialem uszczelniacze ale w 12 zaworowej. [ Dodano: 13 Sierpień 09, 23:24 ] Słyszałem ,że w miejsce świecy wkręca się przewód od sprężarki powietrza i puszcza przez reduktor stałe ciśnienie które przytrzymuje zawory.Ja u siebie zdejmowałem głowice. Za komplet uszczelniaczy dałem 60 PLN a po robocie zamknąłem się w chyba 800PLN [ Dodano: 13 Sierpień 09, 23:37 ] Ma ktos moze schemat jak powinien byc ustawiony rozrzad na znakach? [ Dodano: 13 Sierpień 09, 23:38 ] Ma ktos moze schemat jak powinien byc ustawiony rozrzad na znakach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Najprostrzy sposób to 2 metry sznura konopnego nasączonego olejem.Wykręcasz świece wpychasz do cylindra i tlok w góre(tylko zostaw sobie koniec :mrgreen: ).Prymitywne i niezawodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.