Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



komar49

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Można to zrobić, ale nie każdy chce się tego podjąć. Większości majstrom nie chce się bawić, więc lepiej zwalić głowicę. Ale wtedy dochodzą koszty planowania, uszczelek. Mój dobry znajomy mechanik w mojej zrobił to bez wyjmowania głowicy. Jedyny koszt to gumki i uszczelka pod dekiel zaworów. Z tego co podpatrzyłem dorobił sobie podpierak, którym blokował zawór. Ja natomiast na jego komendę przekręcałem wałem , kiedy zawór podniósł się on wymieniał uszczelniacz. Jest trochę roboty, ale bez pośpiechu 3 godziny pracy i nie bierze oleju. Opłaciło się.happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...