Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

polecam dla lubiących "dłubać": http://www.selftest.pl/e30/potfur/plany.html

[ Dodano: 20 Luty 07, 16:59 ]

i też felgi:

http://www.tirerack.com/upgrade_garage/Garage.jsp

i też felgi, opony i inne akcesoria zawiechy:

http://www.wheelspecs.com/main/index.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

rodzaje uszkodzeń świec zapłonowych:

http://www.126fan.pl/www/swiece.htm

wyszukiwarka zamienników świec zapłonowych:

http://www.iskra-kielce.pl/zam.php?fi=3&typ=509L&x=41&y=10

dobieranie wg modelu auta świec NGK:

http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=1320&Ing=pl&t=pkwzuendkerzen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

fajny opis, ale może by ktos przetłumaczył :evil:

Bardzo fajna stronka.Ogolnie opisuja, ze po swiecy mozna dojsc do tego, w jakim stanie pracuje nasz silnik i czy nasz gaznik lub uklad zaplonowy jest dobrze wyregulowany.

Oil fouled - zasyfione olejem

Carbon fouled - zasyfione czasteczkami wegla (??My god.. ale ogolnie pisza, ze powodem moze byc np uzywanie swiecy nie tej co trzeba. Normalnie swiece samoczynie sie oczyszczaja jak dochodza do temperatury ok 400-450 st. C, a jesli uzywa sie swiece, ktore maja byc uzywane w silnikach stosowanych do ciezszych prac, czyli takie, ktore sie oczyszczaja przy znacznie wyzszych tempetratyrach, to przy normalnym uzytkowaniu naszego samochodu do tych temperatur nie dochodzi i swoieca jest caly czas zasyfiona. Sa to swiece, ktore maja znacznie wyzsze "Heat Rating"), albo np zepsuty uklad chlodzenia,ktory powoduje za duze chlodzenie. Widoczne na zdjeciach nr 3,4,5.

Too cold - za zimno

Cold or rich but OK - za zimno albo za duza mieszanka air-fuel ale ogolnie OK

Good - dobrze

Real Good - naprawde dobrze

Best - najlepsze

The Best - po prostu najlepsze! Pewnie by napisali ze zajebiste, ale nie wypadaloby :D

Kinda hot but OK - troche gorace ale OK

Hot or lean but OK - Gorace lub za mala mieszanka air-fuel ale OK

Too hot or lean pre ignition range - Za gorace lub za mala mieszanka air-fuel w fazie przed

zaplonowej (o ile to ma jakies rece i nogi?)

Z gory przepraszam za dokladne jak polamany stol przetlumaczenie. Angielski troche kumam, ale do mechanika mi daleko.. :D )

[ Dodano: 23 Listopad 07, 06:46 ]

cos bardzo milego dla oka..

http://moto.allegro.pl/item271714786_bmw_3_0_csi_e9_3_0csi_e_9.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...