misiekjawor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Witam. Zrobiłem z bratem swapa. Wszystko było by ok gdyby nie instalacja elektryczna silnika i samochodu w komorze silnika. Silnik zmienilismy z 2,0 12v na 2,5 24v. W instalacji z wiekszego silnika jest wiecej kabli a w naszej starej mniej. Po podlaczeniu auto pali ale nie dziala predkosciomierz i wskaznikm temperatuty plynu chlodzacego oraz swieci sie kontrolka ABSu. prosimy o pomoc bo żaden ze znanych elektrykow nie chce nam pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 a zalozyliscie instalacje od ktorego silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Z tego co pisze to wynika że 2.0 12v.. Czyli wersje uboższą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 no to chyba musicie instalacje przelozyc od 2,5 tak mi sie wydaje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekjawor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Instalacje silnika przelozylismy z 2,5 24v , natomiast w samochodzie zostala instalacja z 2,0. Nie przelozymy przeciesz calej instalacji samochodowej... :shock: chodzi oto zeby np dosztukowac kabelek czy dwa i wpiac sie w insatlacje samochodu. My tego nie potrafimyniestety... :cry: a i jeszcze prosilbym o schemat instalacji elektrycznej do E34 2,0 12v M20 (silnik + samochod) i do E34 2,5 24v M50 (silnik + samochod). Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 co do temeratury to M50 ma osobne czujniki dla DMA i dla licznika w "kokpicie" nie wiem jak m20... reszta nie ze mną chyba że mały spot przy 4ro paku na weekend :lol: mam schematy dla e36 z "Sam naprawiam" sądzę że powinny być dla 2,5 bo są takie same jak dla 2,0 M50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekjawor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 To dawaj numer do siebie to zrobimy spocik jaworski:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.