Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pompa paliwa E34


Rekomendowane odpowiedzi

Jest ŹLE. Niemogę odpalić mojej E34. Pompa paliwa nie działa. Sprawdzałem czy w przewodzie wpinanym w pompe i wskaźnik paliwa jest +12V przy włączonej stacyjce (pompa powinna działać). Ale we wszystkich żyłach jest "-" , a w jednej niema nic. Wniosek - brak napięcia. Pomużcie!!!!!!!!!!! Proszę !!!!!!!!!!!!

1- Gdzie jest bezpiecznik pompy (numer bezpiecznika)?

2- Gdzie jest przekaźnik pompy?

3- Co innego mogło się stać?

4- Gdzie szukać?

Jest Wielkanoc, a najwcześniej elektryk we wtorek. A mnie szlak trafia bo od 20 godzin nie jeździłem Bunią i dostaję szału.

Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( Zapodane z innego zrodla )

Wykaz bezpieczników dla modelu E34 na podstawie 520 24V 1994r

nokerbzpe3452019942kf.th.jpg

Bezpiecznik 1 - 15A

ABS (również bezpiecznik 17)

Przyrządy (również bezpieczniki 17,20)

Układ mycia/wycierania (ZKE, również bezpiecznik 24)

Światła hamowania

Ogranicznik prędkości (również bezpiecznik 17)

Grzejnik

Komputer pokładowy (również bezpieczniki 17,20)

Układ zabezpieczenia przed kradzieżą (również bezpieczniki 17,21)

Bezpiecznik 2

Przełącznik świateł (również bezpieczniki 3,4,5)

Reflektory i światła przeciwmgielne (również bezpieczniki 3,4,5,7,10,11,13,14)

Czujnik wypadkowy i czujnik alarmu (również bezpieczniki 6,10,11)

Bezpiecznik 3

Zespół sterowania nadwozia (ZKE również bezpieczniki 4,5,17,24,32,37)

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 4,5,17,22,24)

Przełącznik świateł (również bezpieczniki 2,4,5)

Reflektory i światła przeciwmgielne (również bezpieczniki 2,4,5,7,8,10,11,13,14)

Światła ostrzegające przed niebezpieczeństwem

Kierunkowskazy (również bezpiecznik 6)

Bezpiecznik 4

Przełącznik świateł (również bezpieczniki 2,3,5)

Światła postojowe

Tylne Światła

Lampka(i) komory silnika (również bezpiecznik 5)

Zespół sterowania nadwozia ZKE (również bezpieczniki 3,5,17,24,32,37)

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 3,5,17,22,24)

Reflektory i Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2,3,5,7,10,11,13,14)

Lampy wewnętrzne (również bezpieczniki 5,17,18,21)

Bezpiecznik 5 - 10A

Zespół sterowania nadwozia (również bezpieczniki 3,4,15,17,24,32,37)

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 3,4,17,22,24)

Przełącznik świateł (również bezpieczniki 2,3,4)

Reflektory i Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2-4,7,10,11,13,14)

Światła postojowe

Tylne Światła

Lampka(i) komory silnika (również bezpiecznik 4)

Światło(a) tablicy rejestracyjnej

Lampka(i) bagażnika (również bezpiecznik 21)

Lampy wewnętrzne (również bezpieczniki 4,18,21)

Bezpiecznik 6 - 15A

Światła ostrzegające przed niebezpieczeństwem

Kierunkowskazy (również bezpiecznik 3)

Czujnik wypadkowy i czujnik alarmu (również bezpieczniki 2,10,11)

Bezpiecznik 7 - 15A

Sterowanie silnikiem M40 (również bezpieczniki 23,25,28,29)

Reflektory

Światła przeciwmgłwe (również bezpieczniki 2-5,10,11,13,14)

Bezpiecznik 8

Nieużywany

Bezpiecznik 9 - 15A

Sterowanie silnikiem M50 (również bezpieczniki 17,20,23,29) Sygnał dźwiękowy Ogrzewanie i klimatyzacja

Bezpiecznik 10

Reflektory

Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2-5,7,11,13,14)

Czujnik wypadkowy i czujnik alarmu (również bezpieczniki 2,6,11)

Bezpiecznik 11

Reflektory

Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2-5,7,10,13,14)

Czujnik wypadkowy i czujnik alarmu (również bezpieczniki 2,6,10)

Bezpiecznik 12 - 15A

Lusterko(a) (również bezpiecznik 18)

Przekładnia EGS A5S (również bezpiecznik 17)

Dysze urządzeń do mycia z podgrzewaniem

Światło(a) cofania

Kontrola odległości parkowania

Bezpiecznik 13

Reflektory

Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2-5,7,8,10,11,14)

Bezpiecznik 14

Reflektory

Światła przeciwmgłowe (również bezpieczniki 2-5,7,8,10,11,13)

Bezpiecznik 15

Nieużywany

Bezpiecznik 16 - 30 A

Siedzenia

Bezpiecznik 17

Sterowanie silnikiem M50

Silnik rozruchowy

Przekładnia EGS A5S

ABS (również bezpiecznik 1)

Szyby (również bezpieczniki 32,37)

Zespół sterowania nadwozia (również bezpieczniki 3-5,24,32,37)

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 3-5,22,24)

Lampy wewnętrzne (ZKE)

Ogranicznik prędkości (również bezpiecznik 1)

Układ zabezpieczenia przed kradzieżą, (również bezpiecznik 1)

Komputer pokładowy (również bezpieczniki 1,20)

Zdalne sterowanie

Przyrządy

Bezpiecznik 18 - 15A

Lusterko(a) (również bezpiecznik 12)

Osłona słoneczna (również bezpiecznik 31)

Lampy wewnętrzne

System audio

Telefon (również bezpieczniki 53,40)

Układ mycia/wycierania, tył (również bezpiecznik 44)

Bezpiecznik 19 - 30 A

Ogrzewanie

Podgrzewacz postojowy

Klimatyzacja

Bezpiecznik 20 - 10A

Sterowanie silnikiem M40 (również bezpieczniki 9,17,23,29)

Przyrządy (również bezpieczniki 1,17)

Zegar

Podgrzewacz postojowy

Klimatyzacja

Komputer pokładowy (również bezpieczniki 1,17)

Bezpiecznik 21 - 10 A

Światło(a) tablicy rejestracyjnej

Lampka(i) bagażnika (również bezpiecznik 5)

Lampy wewnętrzne

Układ zabezpieczenia przed kradzieżą,(również bezpieczniki 1,17,32,33,34)

Bezpiecznik 22 - 20 A

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 3-5,17,24)

Bezpiecznik 23 - 15 A

Zespół sterowania silnika

Bezpiecznik 24 - 10 A

Układ mycia/wycierania (również bezpiecznik 1)

Urządzenia do mycia reflektorów (również bezpieczniki 3-5,17,22)

Zespół sterowania nadwozia (również bezpieczniki 3,4,5,17,32,37)

Bezpiecznik 25 - 30 A

Sterowanie silnikiem M40 (również bezpieczniki 7,23,28,29)

Dodatkowy wentylator chłodzący (również bezpiecznik 29)

Bezpiecznik 26 - 30 A

Lampy wewnętrzne (również bezpieczniki 5,18,21

Bezpiecznik 27

Ogrzewanie

Podgrzewacz postojowy

Klimatyzacja

Bezpiecznik 28 - 15 A

Układ wspomagania kierownicy

Alternator

Sterowanie silnikiem M40 (również bezpieczniki 7,23,25,29)

Złącze diagnostyczne

Bezpiecznik 29

Sterowanie silnikiem (również bezpieczniki 7,23,25,28)

Ogrzewanie

Dodatkowy wentylator chlodzący (również bezpiecznik 25)

Klimatyzacja

Bezpiecznik 53 - 30 A

Telefon

Bezpiecznik 54 - 15 A

Podgrzewacz postojowy

Bezpiecznik 55

Pakiet taxi

Bezpiecznik 56 - 15 A

Pakiet taxi

Przekaźnik K1

Układ rozruchowy

Przekaźnik K2

Sygnał(y) dźwiękowy(e)

Przekaźnik K3

Brak informacji

Przekaźnik K4

Dmuchawa

Przekaźnik K5

Pompa urządzenia myjącego

Przekaźnik K8

Podgrzewana przednia szyba

Przekaźnik K9

Brak informacji

Przekaźnik K16

Światła ostrzegające przed niebezpieczeństwem

Przekaźnik K19

Sprężarka w układzie klimatyzacji

Przekaźnik K21

Dodatkowy wentylator chłodzący, stopień 1

Przekaźnik K22

Dodatkowy wentylator chłodzący, stopień 2

Przekaźnik K31

Zapalniczka

Przekaźnik K46

Światła drogowe

Przekaźnik K47

Światła przeciwmgłowe

Przekaźnik K48

Światła mijania

Przekaźnik K61

Brak informacji

Inne N6

Zespół sterowania urządzeniem do mycia reflektorów

Inne N17

Zespół sterowania układu wypadkowego

Inne A59

Moduł diod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weZ poprawke na to,ze po wlaczeniu zaplonu przekaznik pompy da jej napiecie przez ok 3-5sekund,takze niech jakis koles wlacza rozrusznik,a ty sprawdz,czy wtedy jest napiecie na pompie

Właśnie. Ja kiedyś też tak myślałem że nie ma prądu a była pompa walnięta i nagrzebałem się trochę. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam. Bezpieczniki OK, przekaźnik OK, chwilowe zasilanie na rozruchu jest. Wyciągam pompe (czemu nikt nie powiedział że pompa nie jest zespolona ze wskaźnikiem, tylko osadzona w osobnym koszu - mało jej nie wyrwałem) i łącze ją na krótko i nic. Pompa kaput. Niewiem tylko dlaczedo. Nigdy nie zapaliła mi się rezerwa. Mniejsza z tym.

Kolejna prośba - potrzebuję na gwałt pompe do E 34 2,0 24V z maja 1990r. Jej oznaczenia to:

BOSCH 0 580 453 021

12V 014 - 169 - 09

Jestem unieruchomiony (nawet śmieci nie ma kto wynieść). Jeżeli ktoś posiada taką pompe i może będzie przejazdem w okolicach Głogowa to ja bardzo chętnie kupię taką pompe (no i warto by to oblać jak zadziała bmw_beer ). Liczę że się uda.

Pozdrawiam MC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamiennik który ma czasami za małe parametry (ciśnienie). Gwarancja 12 mies. pod warunkiem założenia w ASO, gdzie niechcą tego zakładać bo to tania i felerna podróbka.

Dzięki, ale przeszukałem chyba cały net i jedno wiem używane niepewne, nowe ok 1000PLN.

Trochę drogo biorąc pod uwage że mój kuzyn właśnie sprowadził OMEGE 93' za 300 EURO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto Ci takich bajek naopowiadał ?? to ze jest to zamiennik nie oznacza ze jest do bani

po drugie jesli daja gwarancje na to to czym sie przejmujesz ?? A o tym ze musi zakładac

to ASO zeby honorowali gwarancje to ktoś Cie chyba sciemnił :lol: Za 200zł masz NOWĄ

pompe bez wiekszych kombinacji a w uzywane nie masz co sie bawic bo to mega loteria

ze dłuzej bedzie działała :wink: Ale jesli chcesz miec 100% pewnosci to kup sobie

Boscha za 800zł po tyle widzialem najtansza firmowke do E34 <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamiennik który ma czasami za małe parametry (ciśnienie). Gwarancja 12 mies. pod warunkiem założenia w ASO, gdzie niechcą tego zakładać bo to tania i felerna podróbka.

Dzięki, ale przeszukałem chyba cały net i jedno wiem używane niepewne, nowe ok 1000PLN.

Trochę drogo biorąc pod uwage że mój kuzyn właśnie sprowadził OMEGE 93' za 300 EURO.

Po pierwsze umarlem jak to przeczytalem .

Po drugie , zamienniki ( do e30 )zazwyczaj standardowo maja do 7 barow cisnienie , gdzie standardowa orginalna ma duzo duzo mniej okolo 4 ? Zalezy od motoru

A sterownik i tak rodziela Ci dawke paliwa jaka ma siorbac . Poza tym masz gwarancje zazwyczaj 12 miesiecy a sa nawet takie co i maja po 24 miechy . Wiec nie wiem z kim ty rozmawiales na ten teamt lub gdzie ty to wyczytales ale to sa totaalne bzdury jak dla mnie .

Poza tym jak nie chcesz zamiennika za 140 zl , o ile dobrze pamietam do E30 orginal w STANDO wroclaw kosztowala 260 zl z gwarancja , wiec do E34 moze byc o nie wiele drozsza lub taka sama cena .

Za 1000zl bys sobie kupil orginal pompe z wtryskami a nie ... a szkoda gadac :mrgreen:

Jak cos zle pisze prosze mnie poprawic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamiennik który ma czasami za małe parametry (ciśnienie). Gwarancja 12 mies. pod warunkiem założenia w ASO, gdzie niechcą tego zakładać bo to tania i felerna podróbka.

Dzięki, ale przeszukałem chyba cały net i jedno wiem używane niepewne, nowe ok 1000PLN.

Trochę drogo biorąc pod uwage że mój kuzyn właśnie sprowadził OMEGE 93' za 300 EURO.

troche to nielogiczne,bo kazda pompa daje wieksze cisnienie,niz potrzeba...

regulator cisnienia na koncu listwy wtryskiwaczy zawsze upuszcza do nominalnej wartosci,wiec daj sobie spokoj z bajkami :D

To zamiennik który ma czasami za małe parametry (ciśnienie). Gwarancja 12 mies. pod warunkiem założenia w ASO, gdzie niechcą tego zakładać bo to tania i felerna podróbka.

Dzięki, ale przeszukałem chyba cały net i jedno wiem używane niepewne, nowe ok 1000PLN.

Trochę drogo biorąc pod uwage że mój kuzyn właśnie sprowadził OMEGE 93' za 300 EURO.

wiesz.. domelos sobie sprowadzil kilka dni wczesniej E34 520 24V,bo mu glowica padla...

jak masz opory na zamienniki,to jazda do "hansa" po cala bunie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie panowie. To co napisałem dowiedziałem się w sobotę i niedzielę , szukając ratunku tylko po to by natychmiastowo uruchomić moje auto. Co mogłem zrobić gdy wszystko pozamykane? Liczyłem na opinie użytkowników. Są takie jak napisałem. A szukałem ich praktycznie we wszystkich klubach BMW w Polsce. Jedyne co zrobiłem to wyciągnołem pompe i na tym poprzestałem. Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja. Szukałem przyczyn awarii i wszelkich możliwych rozwiązań. Nie dziwcie się że te spostrzerzenia są nieadekwatne do waszych opinii. Człowiek całe życie się uczy. A ja niechcę się uczyć na błędach. To zbyt drogie.

Co do zamienników z gwarancją to mam niemiłe wspomnienia które dotyczą popy wody do Omegi. Niemiecki zamiennik, plastikowy wirnik i po 5000 tys. wymiana na nowy. To może odepchnąć od tanich zamienników. Nie twierdzę że ze wszystkim tak jest, ale już raz się przejechałem.

Dziękuję za komentarze. Teteraz wiem że są ludzie któży chcą i mogą pomóc. Serdeczne dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody to pompa wody a nie paliwa , poza tym BMW to nie Opel :)

Jak juz mowilem ja na zamienniku jezdzilem pol roku , pozniej auto poszlo na czesci i ktos jezdzi na nim dalej . Takze jak chcesz masz mniej wiecej okolo 100zl roznicy pomiedzy zamiennikiem a orginalem : )

decyzja nalezy oczywiscie tylko do Ciebie .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie zrozumieliśmy. Zamiennik to nie orginał tylko tania podróbka.

Pozatym orginał to ceny ok 800PLN (np. BOSCH), a podróbkę znalazłem za 140PLN.

Nie jestem milionerem i skorzystam z Polskiego rzemiosła. A skoro tak przy nim obstajesz, to obiecuje ci że jeśli tylko padnie wyślę ci ją w prezencie byś miał się czym pochwalić. To tak na otarcie łez i skruszenie lodów, bo straszny chłód od ciebie bije.

Pozdrawiam wszystkich fanów BMW <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz , ja tylko mowie co sadze o zamiennikach i nie mowie o tym tak sobie z jakiegos wymyslu lecz z jakiegos doswiadczenia , czy widzisz jakis powod abym pisal to wszystko ? Przeciez to forum jest tylko po to aby wyjasniac rozne problemy , wymieniac swoje doswiadczenia itd ... A nie wciskac komus KIT , lub nasylac go na rozne miny . Jezeli urzytkujesz normalnie auto ( nie jezdzisz na gazie na pustym zbiorniku paliwa itd itp ) , zamiennik powinien w zupelnosci wystarczyc , a ze nie stac Cie na Orginal ( z wymyslona cena jak dla mnie 800zl ) jestes raczej skazany na takowy zamiennik ( ewnetualnie urzywany orginal = moze rownie dobrze pasc Ci po 100 Km ) a wiec zakupisz pojezdzic ocenisz , i nie wieje ode mnie tu zadnym chlodem .

P.s

A to ze napisalem BMW to nie Opel do dla mnie taka prawda , dla mnie Opel nawet orginalny w 100 % jest jednym wielkim zamiennikiem (czytaj szmelcem - nie urazajac nikogo to tylko moja wlasna opinia = wolny kraj ? )

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie panowie co wy pytanie_bmw ja własnie zakupiłem tania podrube do mojej 732i za 200zł <bmw> z roczna gwarancja i jakos działa i auto jezdzi nawet juz kilka miesiecy tylko sa pewne wymagania <bmw_4> tak jak kolega pisał nie jezdzic na sucho gazownicy tak w łasnie w moim OPLU Kadecie 2 pompy zajechałem obecnie jezdze bez od1,5roku happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie panowie co wy pytanie_bmw ja własnie zakupiłem tania podrube do mojej 732i za 200zł <bmw> z roczna gwarancja i jakos działa i auto jezdzi nawet juz kilka miesiecy

Zeby nie bylo ze "a nie mowilem "

pozdrawiam :) <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz , ja tylko mowie co sadze o zamiennikach i nie mowie o tym tak sobie z jakiegos wymyslu lecz z jakiegos doswiadczenia , czy widzisz jakis powod abym pisal to wszystko ? Przeciez to forum jest tylko po to aby wyjasniac rozne problemy , wymieniac swoje doswiadczenia itd ... A nie wciskac komus KIT , lub nasylac go na rozne miny . Jezeli urzytkujesz normalnie auto ( nie jezdzisz na gazie na pustym zbiorniku paliwa itd itp ) , zamiennik powinien w zupelnosci wystarczyc , a ze nie stac Cie na Orginal ( z wymyslona cena jak dla mnie 800zl ) jestes raczej skazany na takowy zamiennik ( ewnetualnie urzywany orginal = moze rownie dobrze pasc Ci po 100 Km ) a wiec zakupisz pojezdzic ocenisz , i nie wieje ode mnie tu zadnym chlodem .

P.s

A to ze napisalem BMW to nie Opel do dla mnie taka prawda , dla mnie Opel nawet orginalny w 100 % jest jednym wielkim zamiennikiem (czytaj szmelcem - nie urazajac nikogo to tylko moja wlasna opinia = wolny kraj ? )

pozdrawiam

no kurde,jakbys byl babka,to bym sie z toba hajtnal :lol:

jeszcze nie widzialem Twojego postu,w ktorym bym sie z Toba nie zgadzal <bmw_1> bmw_beer

eheheehehehehehehehhhheh <zarcik> i bez podtekstow mi tu,bo <bmw_4>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Mam. Bezpieczniki OK, przekaźnik OK, chwilowe zasilanie na rozruchu jest. Wyciągam pompe (czemu nikt nie powiedział że pompa nie jest zespolona ze wskaźnikiem, tylko osadzona w osobnym koszu - mało jej nie wyrwałem) i łącze ją na krótko i nic. Pompa kaput. Niewiem tylko dlaczedo. Nigdy nie zapaliła mi się rezerwa. Mniejsza z tym.

Kolejna prośba - potrzebuję na gwałt pompe do E 34 2,0 24V z maja 1990r. Jej oznaczenia to:

BOSCH 0 580 453 021

12V 014 - 169 - 09

Jestem unieruchomiony (nawet śmieci nie ma kto wynieść). Jeżeli ktoś posiada taką pompe i może będzie przejazdem w okolicach Głogowa to ja bardzo chętnie kupię taką pompe (no i warto by to oblać jak zadziała bmw_beer ). Liczę że się uda.

Pozdrawiam MC

W którym dokładnie miejscu znalazłeś przekaźnik pompy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...