Piter17 Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 witam ... potrzebuje pomocy przy wspomaganiu... poniewaz strasznie wyje przy kreceniu kierownica.... wymienilem pompe odpowietrzylem i takie cos sie dzieje.... pierwszy obrot kierownicy jest jak byc powinien a kolejne to juz strasznie wyje... macie jakies rady?? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 możne założyłeś takie samo dziadostwo jak miałeś??dobry olej nalałeś,nowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_ramzi Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 a może za maly poziom oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 sprawdzalem szczelnosc ukladu i wszystko juz jest napewno szczelne i nadal wyje .... czuje wlasnie ze jeszcze gorsza pompe zalozylem niz mialem.... a olej byl nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Wychodzi na to, że zamienił stryjek siekierkę na kijek... Jak masz możliwość to przełóż sprawdzoną pompę i zobacz jak chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 bo zakupy trzeba robić i Szajby i nie mam lipy ; P zgadzam sie z przedmowca siekierka na kijek ewidentna wina pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.