michkw Opublikowano 20 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam! Chciałbym prosić o pomoc z elektrycznymi szybkami. Kupiłem swoje BMW i przednie szybki nie działają. Mechanizm ogólnie działa ponieważ schodzi w dół i się podnosi ale szyby pozostają zamknięte. Raz jak otworzyłem to szyba od kierowcy otwierała się "krzywo" tak jakby nie była na prowadnicy, aż całkiem spadłem i musiałem rozebrac tapicerke aby ją całkiem zamknąc. Nie znam się na tym mechanizmie i bardzo prosiłbym o jakieś informacje gdzie ewentualnie mógłbym to naprawić... Dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 20 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Albo ślizgi masz już wyjechane albo krzywy mechanizm podnoszenia szyby. Jeśli padły ślizgi to koszt jednego w STANDO ok 4pln (potrzebujesz dwa na jedną stronę). Krzywy mechanizm to już kosztowniejszy interes (chyba, że jest minimalnie zgięty - da się naprostować i pewnie jeszcze trochę pożyje). Tu masz z Allegro używkę : http://www.allegro.pl/item676869882_mechanizm_podnosnik_szyby_bmw_e36_prawy_przod.html . Rozbierz "boczki" i postaraj się ocenić w jakim stanie masz te mechanizmy i oceń od razu ślizgi (zobacz czy mają metalowe "spinki" i chodzą luźno czy z oporem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazar Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Dokladnie jak kolega napisal tyle ze jak sie okaze ze szyba wyskoczyla z tych"slizgow" plastikowych tylko to po zalozeniu od tylu zaklada sie te"spinki" zawleczki i tak jak kolega napisal sprawdz czy luzno wchodza czy ciezko.Jak wejda lekko to zle bo szyba po kilku podnoszeniach moze ci znow wyskoczyc.Wystarczy je troche kombinerkami scisnac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...