Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


uszczelka pod głowicą i gasnący silnik


czarny19

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak ostatnio pojawił się problem z ubywaniem płynu chłodzącego i zauważyłem że podnosi się poziom oleju więc chyba poszła uszczelka pod głowica pytanko co wymienic przy okazji robienia tej uszczelki , opłaca się wymienić łańcuch rozrządu?

Pytanie drugie od jakiegoś czau mam problem z zapalaniem zimnego silnika tzn , zapala i jak nie przytrzymam gazu to gaśnie , i co ciekawe dopóki wskazówka temp nie minie niebieskiego pola auto się dusi jedzie choćby nie chciało , wskazówka przechodzi za te pole i wszystko wraca do normy czyżby zepsuł się jakiś czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli plyn "poszedl" do oleju to na korku wlewu oleju powinien byc bialy nalot, piana. Lancuch mozesz sprawdzic w jakim jest stanie, ale jezeli jest OK to ja bym go nie wymienial, bo orginal, to orginal. Obejzyj glowice od spodu i jezeli jest czarny nagar to mozna wymienic uszczelniacze zaworow. No i oczywiscie wszelkie uszczelniacze "simeringi". W drugim problemie niezbyt Ci pomoge, ale mozliwe, ze jakis czujnik, albo cos co jest odpowiedzialne za wolne obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...