czarny19 Opublikowano 19 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Więc tak ostatnio pojawił się problem z ubywaniem płynu chłodzącego i zauważyłem że podnosi się poziom oleju więc chyba poszła uszczelka pod głowica pytanko co wymienic przy okazji robienia tej uszczelki , opłaca się wymienić łańcuch rozrządu? Pytanie drugie od jakiegoś czau mam problem z zapalaniem zimnego silnika tzn , zapala i jak nie przytrzymam gazu to gaśnie , i co ciekawe dopóki wskazówka temp nie minie niebieskiego pola auto się dusi jedzie choćby nie chciało , wskazówka przechodzi za te pole i wszystko wraca do normy czyżby zepsuł się jakiś czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 19 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jezeli plyn "poszedl" do oleju to na korku wlewu oleju powinien byc bialy nalot, piana. Lancuch mozesz sprawdzic w jakim jest stanie, ale jezeli jest OK to ja bym go nie wymienial, bo orginal, to orginal. Obejzyj glowice od spodu i jezeli jest czarny nagar to mozna wymienic uszczelniacze zaworow. No i oczywiscie wszelkie uszczelniacze "simeringi". W drugim problemie niezbyt Ci pomoge, ale mozliwe, ze jakis czujnik, albo cos co jest odpowiedzialne za wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.