Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


LUDZIE POMóżCIE!!!!!


KristoF-KK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój niebywały problem z BMW e34 525tds z roku 1993 to szarpanie pracy silnika, utrata mocy i kopcenie na czarno.

Wszystko byłoby okeej gdyby nie to, że auto od 3 miesięcy stoi u siódmego mechanika z kolei.

U pierwszego mechanika stwierdzono, uszkodzenie wtrysku sterującego. wtrysk został sprawdzony w specjalistycznym warsztacie oraz uszczelniony. usterka nadal występowała.

U drugiego mechanika stwierdzono, uszkodzenie czujnika położenia wału. czujnik jak wyżej został sprawdzony i samochód nadal szwankował.

U trzeciego wszystkie wtryski zostały zdiagnozowane i okazało się, że nie są uszkodzone.

U kolejnego stwierdzono uszkodzenie pompy wtryskowej. pompę zregenerowałem, problem z samochodem mimo wszystko nadal się pojawiał.

Następny mechanik zważywszy na to co już zostało zrobione, polecił mi wymianę całego rozrządu. Kompletny rozrząd wymieniłem, problem nie ustępował.

Następni, kolejno sprawdzali nastawnik oraz całą elektronikę auta.

Ostatni z mechaników podczas regulacji pompy wtryskowej ze zdjętym kolektorem ssącym zauważył, że z drugiego cylindra zostają wypychane spaliny. wymontował głowicę z podejrzeniem jej uszkodzenia. w specjalistycznym warsztacie rozpoznano, iż głowica jest w stanie rewelacyjnym i nic nie wskazuje na jej wadę.

Warto dodać, że gdy auto przerywa i traci moc zaświeca się kontrolka od wtrysków na desce rozdzielczej. co dziwne pojazd na zimnym silniku pracuje dobrze. gdy tylko nabierze odrobinę temperatury zaczyna szwankować.

Bardzo proszę, wypowiedzcie się na ten temat, bo mnie i wszystkim mechanikom w okolicy opadają ręce.

RATUNKU!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym postawił na turbine...

ale kopci na całkowicie czarno??

turbo tym bardziej jak wszystko inne porobione

nie jestem na 100% pewnien ale tam do turbo powinien byc zawór elektryczny czy tylko podcisnieniowo??

i moze byc ten zawór albo turbina całkowicie jeb*a i regeneracja Cie czeka

szkoda ze Ci mechanicy robią te same rzeczy po sobie a nie postepują??

dodam że miałem taki przypadek w LagunieII (turbina o zmiennej geometrii) i tez własnie jak kulała to swieci kontorlka wtrysków, tylko w instrukcji wspominaja cos o tym zaworze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ze swoją podobny problem na wolnych obrotach zimna było ok jak w twoim nowszym poście pisałem wymieniłem wężyk od zaworu egr i nagle mocy jak na lekarstwo troche się naszukałem każdy mówił turbina padła kopciła na czarno i nie chciała iść ktoś mi poradził sprawdzić zawór egr bo zachodzi nagarem i się zacina zaślepiłem go i nie to auto spróbuj a nóż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj brat ma FORDA CMAXA zawor ERG tak robil...odpala sie auto, naciksa gaz a tu nic a nic, a jak juz odpalil to dymu w cholere, a za chiwle sie dusil, nie chcial wejsc na obroty, ty mu gaz do dechy, a on 1200 obr i w dol....w Katach wroclawskich dobry mechanior,,,wyciagneli zawor przeczyscili,,,i smiga!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...