woz Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=118770174&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=3001&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2 Co myslicie? Coraz bardziej glowkuje ostatnio nad takim wariantem.. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 może weź sobie kupo od razu 760iL i będzie spokój - a nie będziesz tak stopniowo pojemność powiększał ma v8 i jeszcze mu mało... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 nie chodzi tylko o silnik. Strasznie mi sie spodobal sedan ostatnio. Gdybym mial u siebie sedana to pewnie bym nie ruszal, ale raczej mnie wzielo na zmiany budy. A skoro zmieniam bude to mysle, czy nie pojsc od razu w mocniejszy silnik chociaz nie ukrywam ze troche mi szkoda, bo sporo roboty poszlo w kombiaka.. <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Wygląda fajnie i silnik pewnie powala osiągami jak i dźwiękiem, ale... masz już : - V8 - Touring`a (co jest chyba plusem) - auto w które nie musisz wkładać kasy i czasu bo zrobiłeś je tak jak chciałeś Po co zmieniać to co już jest dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 A skoro zmieniam bude to mysle, czy nie pojsc od razu w mocniejszy silnik <bmw> A może M :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 ..chyba mi po prostu brakuje czegos w co moge lapy wlozyc A skoro zmieniam bude to mysle, czy nie pojsc od razu w mocniejszy silnik <bmw> A może M :mrgreen: Emka odpada. W V-ce cos pojdzie to da rady, w M-ce cos pojdzie to bede nerki sprzedawal zeby uzbierac kase. Zreszta widlasta to jest to.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Zreszta widlasta to jest to.. Mialem okazje przejechać się 540 e34 z manualna skrzynia biegów i szczerze mówiąc trochę się zawiodłem, myślałem ze skoro to V8 to moc będzie miała od samego dołu a tu nic :mrgreen: dopiero w mocno górnym zakresie obrotów ukazała swoje prawdziwe oblicze, dlatego ja jestem zwolennikiem R6, poza tym motory V uważam za przekombinowane i mocno awaryjne <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 540i manual 6 biegów http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9272701 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Mialem okazje przejechać się 540 e34 z manualna skrzynia biegów i szczerze mówiąc trochę się zawiodłem, myślałem ze skoro to V8 to moc będzie miała od samego dołu a tu nic dopiero w mocno górnym zakresie obrotów ukazała swoje prawdziwe oblicze, dlatego ja jestem zwolennikiem R6, poza tym motory V uważam za przekombinowane i mocno awaryjne Dobry dowcip :lol: nie chce mi sie wchodzic w polemike z Tobą bo to i tak nic nie daje dlatego wez sobie poszukaj na necie wykresów z hamowni dla R6 (M30) i V8 (M60) i zobacz jak wygląda krzywa momentu obrotowowego dla jednego i drugiego silnika moze jak sam zobaczysz to uwierzysz bo ja Cie nie przekonam. A potem jeszcze przemysl sprawe czemu BMW przestawiło sie z R6tek w duzych pojemnosciach na V8 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 ogolnie rzecz biorac charakterystyka silnika V jest taka, ze auto uzyskuje maksymalny momont przy nizszych obrotach niz R... czy to jest V12, V8... czy V2 - to schodzi na drugi plan a co do awaryjnosci - jest zadna, dobrze traktowane silniki smigaja dluzej (i bezproblemowo) jak nie jeden Diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No rzeczywiście Mordulec i tazunio mają rację. W jaki sposób V-ka ma później max.moment niż R? Może ta 540 w manualu nie żyła już,miała zatkane wszystko co jest możliwe, a do tego odłączone każde podciśnienie jakie jest w tym motorze. Przy 2tyś.obrotów V-ka rwie do przodu jak szalona,gdzie R-kę musisz dokręcić do 3.5tyś. Zresztą tak jak napisał Mordulec nie ma co pisać, sam musisz zobaczyć wykresy,a najlepiej przejechać się ZDROWĄ V-ką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 540 ma 400Nm, tutaj nie ma bata, ona musi chodzic juz od dolnych obrotow do konca. Mysle ze tak jak pisal E34-Patryk, ta ktora jechales predator musiala juz byc na wykonczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 To tak troche suchych danych: http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M62 A tak z wlasnego doswiadczenia to juz od ok 3000obr zaczyna dosyc ciagnac, a powyzej... Niestety jestem chwilowo pozbawiony ASC i na mokrym jezdze tylko na wysokich biegach, bo powiem szczerze ze sie boje :wink: (mam tak straszne opony z tylu, ze ostatnio obrocilo mnie na rondzie gdzie praktycznie jechalem na luzie). Tu nawet na 6biegu (wlasciwie nadbiegu) zdrowo ciagnie przy niskich predkosciach. Predator, musiales trafic na jakis zajechany egzemplarz, a co do awarynosci - wszystko ma swoja wytrzymalosc, moj ma 300000 i jezdzi na pelnym syntetyku, oleju nie bierze i ma sie calkiem dobrze jak na ten przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter20 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Z tym dołem w M60B40 nie jest tak różowo jak się niektórym wydaje. Woz, te 400Nm jest dopiero przy około 4000 rpm. Może to moje subiektywne odczucie, ale ten silnik do 2500rpm udaje że jedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Mialem okazje przejechać się 540 e34 z manualna skrzynia biegów i szczerze mówiąc trochę się zawiodłem, myślałem ze skoro to V8 to moc będzie miała od samego dołu a tu nic dopiero w mocno górnym zakresie obrotów ukazała swoje prawdziwe oblicze, dlatego ja jestem zwolennikiem R6, poza tym motory V uważam za przekombinowane i mocno awaryjne Dobry dowcip :lol: nie chce mi sie wchodzic w polemike z Tobą bo to i tak nic nie daje dlatego wez sobie poszukaj na necie wykresów z hamowni dla R6 (M30) i V8 (M60) i zobacz jak wygląda krzywa momentu obrotowowego dla jednego i drugiego silnika moze jak sam zobaczysz to uwierzysz bo ja Cie nie przekonam. A potem jeszcze przemysl sprawe czemu BMW przestawiło sie z R6tek w duzych pojemnosciach na V8 :?: Ja wykresami nie jeżdżę :mrgreen: , opisałem swoje wrażenia z jazdy i nadal twierdze ze 4.0 z dołu nie zachwyca. Poza tym skoro "polemika" ze mną nic nie daje to po ch.. próbujesz mi znowu coś udowodnić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 dlaczeogo porównywać M30 z M60 porównanie 3l jednostek V8 i R6 z tym że M54 to jużo wiele nowocześniejsza jednostka jeżeli do swapa to wolałbym M54 M54B30 3.0 L (2979 cc) 170 kW (228 hp)/5900 rpm 300 N·m (220 ft·lbf)/3500 redline 6500 M60B30 3.0 L (2997 cc ) 160 kW (215 hp)/5800 rpm 290 N·m (214 lb·ft)/4500 redline 6500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 tak wlasnie jezdzi m54b30 w e30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Poza tym skoro "polemika" ze mną nic nie daje to po ch.. próbujesz mi znowu coś udowodnić Bo pieprzysz głupoty :lol: I celowo napisałem ze ja niczego nie chce Ci udowadniac , dlatego chciałem zebys sobie sam sprawdził bo mnie i tak nie uwierzysz , zazwyczaj wyskakujesz z jakas poronioną tezą : strzelanie do ludzi , wyprzedzanie sie ciezarówek albo jak np w tym przypadku ze Twoje 735iA lepiej sie zbierało niz 540i :lol: no sory ale musiałbym byc chyba fanatykiem (opla albo forda) i kompletnym ignorantem tematyki BMW zeby nad takim postem przejsc do porzadku dziennego i uwierzyc w to co piszesz :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Poza tym skoro "polemika" ze mną nic nie daje to po ch.. próbujesz mi znowu coś udowodnić Bo pieprzysz głupoty :lol: I celowo napisałem ze ja niczego nie chce Ci udowadniac , dlatego chciałem zebys sobie sam sprawdził bo mnie i tak nie uwierzysz , zazwyczaj wyskakujesz z jakas poronioną tezą : strzelanie do ludzi , wyprzedzanie sie ciezarówek albo jak np w tym przypadku ze Twoje 735iA lepiej sie zbierało niz 540i :lol: no sory ale musiałbym byc chyba fanatykiem (opla albo forda) i kompletnym ignorantem tematyki BMW zeby nad takim postem przejsc do porzadku dziennego i uwierzyc w to co piszesz :lol: Po pierwsze napisałem ze wole R6 a nie ze jest szybsza od V8 4.0, po drugie laskę kładę na twoje racje bo każdy ma swoje a Ty nie jesteś dla mnie osobą która mogla by mi coś udowadniać, jeżeli nie odpowiadają ci moje "tezy" to ich zwyczajnie nie czytaj i nie cytuj za każdym razem jak Ci coś nie pasuje. Tak ze ja na tym kończę tą zbędną dyskusje i wszelkie kolejne z Tobą :party: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.