Barnejos Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 witam czy ktos potrafi powiedziec o co chodzi w tych kolorach sprezyn??? wiem ze chodzi o twardosc ale czy ktos potrafi to rozszyfrowac ! to znaczy jaki koloc co oznacza !?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnejos Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 a niebieskie !?? pytam bo szukam sprezyn obnizajacych ale niezbyt twardych ! moze wiesz jaki kolor powinny miec te ktorych ja szukam moze mozesz mi cos polecic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna Opublikowano 11 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 - białe to są ekstra twarde... - czerwone - miekkie - niebieskie twarde - czarne - standard/twarde - zielone/zólte - połtwarde - fioletowe - twardsze co ja Ci moge polecic moj brat w swojej e30 mial czarne i stwierdzil ze to kamien i da sie jezdzic za to zanjomy w golfie4 mial z tylu czerwone z przodu zoltne gdzie tyl tragedia(bo kupowal dodatkowo gumy aby utwardzic ) a przod znosny,hm ja do swojej e30 bede chciala dac albo czarne albo fioletowe bo ladnie sie auto z zwenatrz prezentuje a na fioletowych mi sie dobrze jezdzilo... az tak sie nie znam aby Tobie doradzic ale mysle ze przy zakupie sprezyn jak bys sie zapytal sprzedawcy napewno by tez cos doradzil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnejos Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 dzieki wielkie kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 dzieki wielkie kolego hm ja do swojej e30 bede chciala dac albo czarne albo fioletowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Kri$$, hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 - białe to są ekstra twarde...- czerwone - miekkie - niebieskie twarde - czarne - standard/twarde - zielone/zólte - połtwarde - fioletowe - twardsze nie ma co się tym sugerować bo każdy producent może sobie inaczej określać twardość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 W kolorach chodzi o to, że w ten sposób każdy z producentów określa daną serię sprężyn (twardość, długośc) niestety tu jest taka niespodzianka, że każda firma stosuje system wiec to nie jest tak że czerwone to np. twarde (tzn. mogą ale nie muszą) Jak masz towar danej firmy właź na stonę producenta i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja mam czerwone sprężyny i są twarde, więc jak koledzy wyżej piszą - każdy producent może stosować inne oznaczenie (kolor). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnejos Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 ja szukam obnizajacych ale komfortowych no i nie wiem jakiego koloru mam szukac np jak kupuje uzywane ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek_ Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 co myślicie o tym twarde amortyzatory i miękkie sprężyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 a po co taka kombinacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek_ Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 gdzieś czytałem że takie połączenie jest najbardziej odpowiednie na codzienną eksploatacje, a zarazem twarde sprężyny i amorki powodują że koła odrywają się od ziemi i tym zmniejszają przyczepność do zera i zmniejsza się skuteczność hamowania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelorzechowski Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 ja w poprzednim e36 mialem twarde sprezyny i normalne gazowe amortyzatory i calkiem fajnie sie jezdzilo. Teraz mam gwinta i jezdze jak taczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek_ Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Teraz mam gwinta i jezdze jak taczką i jak wrażenia ? ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.