woz Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Jak myslicie o takim wydechu do 530 v8? http://www.forum.maxbimmer.pl/topics14/tlumik-remus-do-bmw-e34-vt12216.htm Nie bedzie za glosne? Mam juz walniety tlumik z tylu i srodkowy tez juz powoli idzie do smietnika, a samochod zaczyna dmuchac jak w ciezarowce. Szukam wydechu ktory nie bedzie chodzil za glosno. Moze ciut podkreslic dzwiek widlastej :twisted: , ale napewno (!!) nie szukam zadnego ryczenia! Mam problem ze znalezieniem oryginalu (oprocz walkera, sam koncowy kosztuje okolo 950 :shock: ) wiec biora pod uwage to cacko. Jak myslicie? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Wydech wyglada niezle poszukaj na youtube jak to moze brzmiec w 530 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 mi osobiście nie bardzo leżą kwadratowe końcówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 nie bylo z silnikiem e34, ale mysle, ze od e39 v8 brzmialoby podobnie. Nie jest zle... [ Dodano: 15 Lipiec 09, 21:32 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 jak zostaną katy to powinnien dzwiek wyjsc tak jak trzeba z doswiadczenia mojego i nie tlyko wychodzi ze to wlasnie brak katów potrafi duzo popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 nie bylo z silnikiem e34, ale mysle, ze od e39 v8 brzmialoby podobnie. Nie jest zle... [ Dodano: 15 Lipiec 09, 21:32 ] Co do dzwieku dla mnie bomba :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 jak zostaną katy to powinnien dzwiek wyjsc tak jak trzeba z doswiadczenia mojego i nie tlyko wychodzi ze to wlasnie brak katów potrafi duzo popsuć Nie bralbym pod uwage wyciecia katow. To nie wyscigowka ktora ma ryczec, ma brzmiec tak jak trzeba. Lekki pomruk bedzie w sam raz. Baah, przeciez nawet na fabrycznych puchach brzmi dobrze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Ja bym juz wolal do 2000zl dolazyc i zrobia Ci wdyech i wymierza, ze bedzie przyrost i super dzwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No ok, ale pozniej mozna sobie zadac pytanie. e34 kombiak w automacie nigdy nie bedzie wyscigowka, wiec jaki jest sens robic jakies wydechy na zamowienie zeby uzyskac 5KM. Gdyby to byla 4.0 to ok, prawie 300 kucykow i 6 z hakiem do setki to juz jest cos. Zamowilem fabryczny wydech, caly, razem z tlumikiem srodkowym. Bedzie cicho u mnie w samochodzie, chyba po raz pierwszy w zyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 woz, w 100 proc. sie zgadzam, przechodzilem przez to samo... na poczatku taki wydech fajnie bawi, a po paru tygodniach (szczegolnie w dluzszych trasach) meczy ja pod sam koniec zdecydowalem sie na oryginalny wydech + koncowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No ok, ale pozniej mozna sobie zadac pytanie. e34 kombiak w automacie nigdy nie bedzie wyscigowka, wiec jaki jest sens robic jakies wydechy na zamowienie zeby uzyskac 5KM. Gdyby to byla 4.0 to ok, prawie 300 kucykow i 6 z hakiem do setki to juz jest cos. Zamowilem fabryczny wydech, caly, razem z tlumikiem srodkowym. Bedzie cicho u mnie w samochodzie, chyba po raz pierwszy w zyciu m60b30 nie jest wysylionym silnikiem, zwlaszcza, ze to V8, wiec mysle, ze bys sie zdziwil jaki pzryrost da sie osiagnac. Zreszta co do stwierdzenia, ze e34 touring nigdy nie bedzie wyscigowka tez sie nie zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Jedni chca miec V8 bi-turbo drudzy ladnie mruczace V8 do codziennej jazdy mamy wolny kraj kozdy robi to na co ma ochote......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Moze inaczej. Ja nigdy nie traktowalem mojego touringa jako wyscigowke, dla mnie miala miec inne przeznaczenie. Dla mnie miala po prostu byc zaje^%$cie ladnym kombiakiem ktory mi sie przyda do codziennego uzytku. Zreszta, to ze kombi potrafi byc szybki to daleko nie musimy patrzec. To nie TDSerek ma tdsa ponad dwustu konnego? Mowie tylko, ze gdybym mial sie zaczac bawic w wydechy za 2000 i inne pierdoly ktore napewno do tego by doszly, to wolalbym poszukac (nawet w kombi, to nie ma takiego znaczenia) M60B40. I na tej bazie pracowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Wydech cały, masz na myśli od samych kolektorów do tylnego zderzaka?? A co z końcowym?? Ile w ogóle taki wydech kosztuje, który ty zamówiłeś. Teraz do Enzo, gdzie są tacy magicy szyjący wydechy na miarę?? Z przyrostem mocy to zgadzam się z Enzo, nie wysilony silnik, gdyby go odetkać to myślę, że więcej niż 5KM by przybyło a i pewnie równie dużo NM, co pewnie bardziej by się przydało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dostalem info od firmy ZASTEC (nie wiem czy sa dobrzy czy nie). Sa w stanie wykonac uklad do mojej furgonetki, caly od kolektorow z kwasowki za 1800zl. To duzo czy malo? Powiem szczerze, ze wczesniej nie bawilem sie w wydechy robione na zamowienie, a napewno nie mialem z kwasowki wiec nie mam do czego porownac. Tak z ciekawosci, wydechy z kwasowki sa na tyle dobre, ze material kest trwalszy? czy sa jakies inne zalety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 7 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 O ile się orientuje to cena normalna, wejdź sobie na stronę el-tec.pl i tam są ceny. Mają raczej wyższe, niż to co ty mówisz. Kwasówka na pewno nie rdzewieje. Ty masz dwie rury wydechowe (z prawej i lewej) czy za kolektorami łączą się w jedną? Przy dolocie masz zamiar coś majstrować??? i jakieś strojenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Jesli zaczne kombinoac to pojdzie raczej na calego. Czyli wydech, filtr, kolektiry wydechowe (chociaz sa niemozliwe do zdobycia. Na ebayu tez szukalem i kibel) i strojenie. Musze tylko jakjos podjechac na hamownie zeby sprawdzic co tam mam, zeby miec do czego pozniej porownac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 7 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 No ciężko zdobyć kolektory równoodległościowe do 3.0 V8, chyba, można je zrobić od podstaw, w w el-tec'u robią takie rzeczy. A jak z tymi rurami masz po obu stronach czy tylko jedną na końcu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Czy ktos cos wie o tej firmie? Tlumik do 540, ale nie wiem czy to bedzie roznica jesli wejdzie do 530. I jedno i drugie jest v-osemka. http://allegro.pl/item740321810_tlumik_koncowy_eisenmann_bmw_e34.html Taki pognieciony mozna bez problemu naprawic czy lepiej odpuscic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 obydwie v8 wyglądają tak samo, może po prostu wydech być policzony dla większej mocy, nie znam się na tym ale pasować będzie wydaje mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Pasowac to tak. Od 525 tez bedzie pasowal ale nie chce dawac ukladu wydechowego, ktory bardziej zaszkodzi niz pomoze. Najchetniej dedykowany, ale znalezc dedykowany w rozsadnej cenie do m60b30 to rzecz niewykonalna Sa na ebay.de, ale za 700 Eurasow za sam tlumik koncowy. Noł fenk ju :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Jestem teraz na etapie wymiany katów, bo nie przeszła przeglądu (nie w Polsce) ze względu na wysoką emisję spalin. Ku mojemu zdziwieniu po zdemontowaniu ich okazało się, że są totalnie wydmuchane (nie ma śladów czyjejś ingerencji), a przez te puste puszki dźwięk był strasznie metaliczny i wydawało by się, że zamiast 4,4 V8 jest 2,2 V8. Zmierzam do tego że nie warto wywalać katów bo auto może dużo stracić na dźwięku! Dostalem info od firmy ZASTEC (nie wiem czy sa dobrzy czy nie). Sa w stanie wykonac uklad do mojej furgonetki, caly od kolektorow z kwasowki za 1800zl. To duzo czy malo? Ja bym się nie zastanawiał długo nad tą ofertą, jeśli to ma być z kwasiaka (kwasek ma świetne walory dźwiękowe i żywotność) od początku do końca to to jest taniocha :!: Same używane (wycięte :!: ) katy (do 540) na allegro to 1000zł. Nie wspomnę o nowych... Czy ktos cos wie o tej firmie? Tlumik do 540, ale nie wiem czy to bedzie roznica jesli wejdzie do 530. I jedno i drugie jest v-osemka.http://allegro.pl/item740...nn_bmw_e34.html Tą firmą niektórzy podniecają się strasznie, ale ja nie kupił bym :!: Za końcowy można mieć zrobiony i wyliczony cały wydech w profesjonalnej firmie :wink: Wg BMWfans m60 b30 i b40 miały różne wydechy, zaś m62 b35 i b44 mają te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.