Dread Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam pilnie potrzebuje dowiedzieć się jak odpowietrzyć układ paliwowy w m30? I gdzie się znajduje filtr paliwa w tym samochodzie? Z góry dzięki za szybkie info. Pozdro Albo inaczej.. dzisiaj jadąc na stację niestety brakło mi paliwa... <bmw_4> zalałem z 10 litrów ale auto nie odpala... Pompa zassała syf z baku? filtr się zapchał? czekam na jakieś info..dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Czy po przękręceniu kluczyka pompa wogóle pracuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Dread, m30 to nie diesel tam nie trzeba odpowietrzać :wink: myśle że jak tak latasz na resztkach paliwa w zbiorniku to poprostu wykończyłeś pompę paliwa pompa paliwa jest smarowana właśnie benzyna więc nie lubi suszy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 11 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Sprawa prosta,zatarles pompe i tyle :mrgreen: nawet jazda na rezerwie ją wykancza,pamietaj ze nie dosc ze paliwo ją smaruje a i chlodzi! Zbiornik w twoim M30 zabiera prawie 100litrow BP wiec minimum dla normalnej pracy to 15-20litrow.Powiem inaczej,rezerwa nie ma sie prawa palic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 To, ze skonczylo sie paliwo to nie oznacza, ze pompa zassala syf, bo i tak zawsze zasysa paliwo z tego samego miejsca czy masz pelno czy tez rezerwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 No to ładnie pompa do wymiany bo nie słychać żadnej jej pracy i nie robi ciśnienia... Teraz pytanie.. Jak wymienić pompe? W bagażniku koło zapasu jest taka pokrywka pod którą jest chyba 8 nakrętek... To wykręcić.. wyjać całość i szukać gdzieś tam zbunkrowanej pompki? Przyznaje że nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak sie do tego zabrać.. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Nr 5 na tym rysunku to pompa paliwa. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/sending_unit_assembly_metal_tank/ Nie wiem czy dobrze wprowadzilem dane samochodu, ale to chyba bez roznicy. [ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:53 ] Napewno musisz wyjac calosc, tak jak myslisz. I nie panikuj :mrgreen: [ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:55 ] Przed zabraniem sie za robote oznacz przewody paliwowe, zeby ich potem nie zamienic. No chybaze czyms sie roznia, to nie pomylisz. [ Dodano: 13 Lipiec 09, 20:19 ] A tutaj nr 12 to filtr paliwa, a wiec musi byc gdzies pod podloga, blisko zbiornika. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/fuel_supply_single_filter/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Dokladnie te dwa rysunki sobie juz wydrukowalem, w sobote pogrzebalem juz w bagazniku i wymontowalem ten caly zestaw w ktorym jest pompa ale nie wiedzialem jak sie do tego zabrac zeby ja wymontowac.. jutro zakupie pompe i dam znac czy mi sie udalo czy nie.. :wink: Oby sie udalo bo w sobote Nysa i chce sie tam zjawic swoim autem a nie tak jak dotychczas.. na doczepke.. mam nadzieje ze do soboty :gril: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 jak nie chcesz kręcić sto razy żeby odpowietrzyć to się zwiera 2 piny na przekaźniku i pompa pracuje cały czas myślę minuta i pali od kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Wymontowałem wczoraj pompe a dzisiaj w pracy podłączyłem ją na krótko pod 12V i nie daje żadnego ciśnienia.. coś tam niby burczy i kręci ale nic nie zasysa... Sprawdziłem wczoraj też bezpieczniki i wszystkie da się sprawdzić probówka i jest na nich prąd a na nr 23 czyli od pompy nie ma... co to może byc? czy może prąd tam jest nie na zapłonie a na rozruchu? Albo czy jest taka możliwość że przekaźnik padł? I który to jest bo się nie orientuje... [ Dodano: 22 Lipiec 09, 00:39 ] Pompa wymieniona, 2 razy zakręciłem zassała paliwko i lata jak ta lala:D nie muli już na PB a i wymiana to nic złego! dzięki za pomoc pozdro <bmw_2> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haman Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem ) Masz Kolego spalona pompę paliwa ! po 2 nie jedzimy na rezerwie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.