Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Dread

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pilnie potrzebuje dowiedzieć się jak odpowietrzyć układ paliwowy w m30? I gdzie się znajduje filtr paliwa w tym samochodzie? Z góry dzięki za szybkie info. Pozdro

Albo inaczej.. dzisiaj jadąc na stację niestety brakło mi paliwa... <bmw_4> zalałem z 10 litrów ale auto nie odpala... Pompa zassała syf z baku? filtr się zapchał? czekam na jakieś info..dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa prosta,zatarles pompe i tyle :mrgreen:

nawet jazda na rezerwie ją wykancza,pamietaj ze nie dosc ze paliwo ją smaruje a i chlodzi!

Zbiornik w twoim M30 zabiera prawie 100litrow BP wiec minimum dla normalnej pracy to 15-20litrow.Powiem inaczej,rezerwa nie ma sie prawa palic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie pompa do wymiany bo nie słychać żadnej jej pracy i nie robi ciśnienia... Teraz pytanie.. Jak wymienić pompe? W bagażniku koło zapasu jest taka pokrywka pod którą jest chyba 8 nakrętek... To wykręcić.. wyjać całość i szukać gdzieś tam zbunkrowanej pompki? Przyznaje że nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak sie do tego zabrać.. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 5 na tym rysunku to pompa paliwa. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/sending_unit_assembly_metal_tank/ Nie wiem czy dobrze wprowadzilem dane samochodu, ale to chyba bez roznicy.

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:53 ]

Napewno musisz wyjac calosc, tak jak myslisz. I nie panikuj :mrgreen:

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:55 ]

Przed zabraniem sie za robote oznacz przewody paliwowe, zeby ich potem nie zamienic. No chybaze czyms sie roznia, to nie pomylisz.

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 20:19 ]

A tutaj nr 12 to filtr paliwa, a wiec musi byc gdzies pod podloga, blisko zbiornika. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/fuel_supply_single_filter/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie te dwa rysunki sobie juz wydrukowalem, w sobote pogrzebalem juz w bagazniku i wymontowalem ten caly zestaw w ktorym jest pompa ale nie wiedzialem jak sie do tego zabrac zeby ja wymontowac.. jutro zakupie pompe i dam znac czy mi sie udalo czy nie.. :wink: Oby sie udalo bo w sobote Nysa i chce sie tam zjawic swoim autem a nie tak jak dotychczas.. na doczepke.. mam nadzieje ze do soboty :gril: bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontowałem wczoraj pompe a dzisiaj w pracy podłączyłem ją na krótko pod 12V i nie daje żadnego ciśnienia.. coś tam niby burczy i kręci ale nic nie zasysa... Sprawdziłem wczoraj też bezpieczniki i wszystkie da się sprawdzić probówka i jest na nich prąd a na nr 23 czyli od pompy nie ma... co to może byc? czy może prąd tam jest nie na zapłonie a na rozruchu? Albo czy jest taka możliwość że przekaźnik padł? I który to jest bo się nie orientuje...

[ Dodano: 22 Lipiec 09, 00:39 ]

Pompa wymieniona, 2 razy zakręciłem zassała paliwko i lata jak ta lala:D nie muli już na PB a i wymiana to nic złego! dzięki za pomoc pozdro <bmw_2> bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem )

Masz Kolego spalona pompę paliwa ! po 2 nie jedzimy na rezerwie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...