Jędrek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Witam, W mojej E32 (3.5) od początku kupna silnik chodzi nierówno. Tzn. inaczej - na ludzie na wolnych obrotach silnik wpada w dość spore wibracje, które przechodzą nawet do środka kabiny (czuję na swoim fotelu). Co dziwne - obrotomierz pokazuje idealnie równe obroty. Jak tylko przycisnę trochę gaz - wszystko ustaje, silnik pięknie się wkręca do samego końca. Zaraz gdy wróci do swoich wolnych obrotów - sprawa się powtarza. Co ważne - nie je oleju (ani kropli), miał robioną uszczelkę pod głowicą (nie ma już nieszczelności), przyspiesza pięknie w całym zakresie obrotów, ostatniej zimy przy -20 stopniach odpalał jak złoto ale drażnią mnie te wibracje. W warsztacie na słuch gość stwierdził, że praca drugiego cylindra nie jest prawidłowa, że nie współgra z resztą. Jak myślicie co to może być? Jaki to może mieć wpływ na żywotność całej jednostki i jej podzespołów? A może ktoś ma ten sam objaw? Z góry dzięki za wszelką pomoc, pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Na 80% sprawdź kable zapłonowe i świece. Ja miałem podobnie. Silnik się delikatnie potykał, takie nierównomierne wibracje, które czułem nawet w fotelu i na drążku. Jak zdemontowałem kable, okazało się, że kilka z nich jest juz połamanwych w środku i czasmi kontaktuje a czasami nie. Jeszcze nie ich nie wymieniłem, ale to prawie napewno wina kabli lib świec. Napisz, czy u Ciebie też się sprawdziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ściągaj po koleji na wolnych obrotach kable i wykryj na którym garnku ''niedopala''. to mogą rzeczywiście być kable,choć ja miałem identycznie \;na wolnych przebierał przy dodaniu gazu chodził równio,przyśpieszał też ok. po wielu kombinacjach okazało się że zawór był nadpalony :evil: pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 A może po prostu masz poduszki pod silnikiem do wymiany a wszystko co czujesz to drgania normalnej pracy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Najpierw sprawdz dokladnie uklad zaplonowy a potem pomierz sobie cisnienie na cylindrach. Jaki to jest kod silnika? Jak jest tam rozwiazana sprawa z zaworami? Jesli sa regulowane to ustaw tez zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrek Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ok, dzięki za pomoc. Sprawdze w takim razie to, co mówiliście. Wiecie - R6 powinno chodzić jak aksamit. Póki co tak nie jest. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.