Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Dziwne zachowanie auta przy 150km\h


AWV

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy wybrałem dobry temat, ale opisze tu mój problem.

Auto przy prędkości 150-160 km\h wpada w "turbulencje" tz. trzęsie nim jak dorożką na kostce brukowej i występuje to tylko w przedziale tej predkości.

Moim zdaniem to wina felg, ponieważ są prawdopodobnie krzywe bądź źle wyważone (przód felga 16" 7J, tył 16" 9J). Dodam że przy hamowaniu mam też małą telepaczkę przy hamowaniu ze 120km/h i więcej (znika tak przy 60-80).

Czy dobrze główkuję waszym zdaniem - że powodem tego są felgi (ewentualnie jeśli chodzi o hamowanie tarcze) ?

Jadę dzisiaj to sprawdzać, ale chcę poznać wasze zdanie na ten temat.

Z góry dzięki bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys mialem taki sam problem w zakresie predkosci ok 90 w górę. Podejrzewałem felgi.

Pracownik stacji diagnostycznej powiedzial ze jesli drgania występują w jakims zakresie od x do x to nie moze byc wina felg ale tylko i wyłącznie opon.

Zmieniłem cale koła i jest ok.

Mysle ze jak kupisz nowe opony problem minie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony masz na wykonczeniu wiec to jest przyczyna.Moj kolega wydal fortune na ustawianie geometrii kol i wywazanie,a jak zalozyl nowe opony to i nawet na lewo przestalo go sciagac.

Taka anegdotka : Jeden szkot kiedys mi powiedzial ze takie trzesienie powyzej 120km/h to normalne bo opony wywazaja tylko do dopuszczalnej predkosci 112km/h. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zakładam nowe felgi i opony więc zobaczymy, lecz 9" już nie będzie - szkoda bo fajnie auto wyglądało :D

Tarcze są stosunkowo nowe, ale wiadomo wystarczy raz wjechać na rozgrzanych w kałuże i... na razie zobaczę jak na nowych felgach i oponach auto będzie śmigać - potem w przypadku dalszej kołysanki zmienię tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje dziewczyna tak we fiescie miala.....zmiana tarcz, klockow i po klopocie....napisz jak przejdzie co to bylo

Wymieniłem : drążki kierownicze, stabilizatory, wszystkie łączniki i gumy jakie chyba są (bez tych od silnika) i założyłem inne koła z przodu (tamte felgi dałem do prostowania bo byłe lekko krzywe). Teraz jest o wiele lepiej, a przyczyną telepawki był łącznik wału napędowego - wyszły już z niego nitki i "nie wyglądał".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...