przemo_wrc Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Siemka nadszedł czas kiedy trzeba wymienić całe zawieszenie. dostałem dość ciekawą oferte od gościa z Poznania a dokładnie Tylne amory Bilstein wraz ze sprężynami H&R w stanie BDB do tego cały komplet przód czyli amorki + sprężyny + tarcze wentylowane od 3.5 wahacze (aluminiowe) zaciski itp wszystko jak facet zapewnia sprawne i wymontowane z auta cena za to wszysto 1000zł z tym czy bedzie to wszystko pasowac słyszałem że tak ale dla pewności pytanie zadaje wam oraz czekam na opine odnośnie tego zawieszenia czy warto itp. przypminam ze bude mam od 2.0 i czy wszystko bedzie napewno pasować ( facet zapewnia że tak ) dzięki za pomoc z góry:)) p.s ostatni zdjęcie przestawia auto które miało to zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 26 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Będzie pasowało-ale czy uzyskasz zamierzony efekt tzn.po remoncie to nie wiem.Jedno jest pewne -będziesz miał inne zawiasy( ale nie wiadomo czy lepsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 aaa ! kolega z MSA witam witam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 27 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 dokladnie, zawieszenie zmienisz ale nie wiadomo czy na lepsze...tył wyglada na paktycznie nowy ale stanu przodu nie poznasz do czasu az zamontujesz i pojedziesz na diagnostyke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 27 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Tarcze to chyba to samo co w 2,5 a może być problem z tym że auto będzie wyżej niż to ze zdjęcia z racji innego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 No własnie tez tak mysle..tył wygląda super. kupił bym sam tył ale to nie ma sesnu jak mam przednie zwykłe a nie sztywniejsze i niższe.... juz sam nie wiem.. na nowy komplet bilstein + spręzyny mnie jeszcze nie stac a zawieszenie juz sie ledwo drogi trzyma... nawet bączka już sie nie da zakrecić sam juz nie wiem..w role wchodzi jak dla mnie tylko Bilstein i Sachs bo chyba innych nie ma sensu zakładac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 29 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 w role wchodzi jak dla mnie tylko Bilstein i Sachs Ale tu ciekawostka odnośnie samych amortyzatortów - dwóch użytkowników BMW e39 jeden takie sobie amory z allego drógi Bilstein i jak sie okazało auta latają podobnie narazie około 2 latek a co do wytrzymałości okarze. Orginalny markowy zawias może znieść wiele wiec może warto tylko żeby sie nie okazało ze będzie przód za wysoko - sam mam w aucie orginały z logo BMW i są nadal w bardzo dobrym stanie. (około 4 lata auto w polsce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Czyli myslisz ze takie coś da rade ?? http://moto.allegro.pl/item666190981_amortyzator_tyl_meyle_bmw_e34_e_34_nowe_e34.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 29 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Z MEYLE to jest taka ciekawa historia, że ta firma puszcza często produkty z serii HD które jak określa są lepsze od orginału tzn. szukają słabej strony danego elementu i ją poprawiają. Mam np. poduchy tył, łączniki stab. przód, drążek kier. z MEYLE i sprawóją się bardzo dobrze. Myśle że będą jak najbardziej. Ja bym to zestawił z krótszymi sprężynami w zakresie 40/20 - 40/40 i będzie dobrze. A jak masz zamiar wydać wiecej kasy to inwestuj w gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.