pio55 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam mam pytanko czy uszkodzony czujnik temperatury silnika moze powodowac dławienie sie silnika tylko wtedy gdy silnik sie zagrzeje przy obciazeniu czy nawet na postoju po gwaltownym dodaniu gazu?? Dzieje sie to tylko i wyłacznie na rozgrzanym silniku czyli nie długo po tym jak wskazówka temperatury dojdzie do połowy i wtedy sie zaczyna. Pzry calkowicie zimnym silniku czyli np. po zimnej nocy po odpaleniu i dodaniu gwałtownie gazu tez sie krztusi co to może byc???? Problem dotyczy bmw e36 316i m40 73 kw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Ja bym stawial na przewody WN.Ale sprawdz rezystancje czujnika temp; przy temp.20st 2,2-2,7 kΩ przy temp.80st 0,30-0,36kΩ Chyba że cewka pada; uzwojenie pierwotne 0,82Ω uzwojenie wtórne 8,25kΩ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio55 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Przewody napewno sa ok kupiłem nowe beru cewka tez nie bo przeciez cewka nie ma nic wspólnego z temperatura silnika. Objaw ten jest tylko przy rozgrzanym silniku i poczatkowa na zimnym. Poczatkowa myslałem ze to wina swiec ze maja nie odpowiednia ciepłote ale wymieniłem na boscha 4 elektrodowe i jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Cewka daje o sobie znać gdy silnik jest gorący(wtedy są pierwsze objawy jej padania)nie zaszkodzi zmierzyć rezystancje albo podmienić na próbe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio55 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Skoro tak mówisz to załoze inna cewke i zobacze ale mysle ze to nie to. Ale dzieki za podpowiedz mam nadzieje ze pomoze.Tylko u mnie jest jedna cewka taka okragła jak w malcu wiec nie jest ona przymocowana do silnika jesli to masz na mysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgadza się jest jedna.Sprawdz jeszcze palec rozdzielacza 0,7-1,3kΩ i kopulke czy nie ma nagaru na stykach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio55 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 kopułka jest nowa a palec ma 1k [ Dodano: 21 Czerwiec 09, 20:52 ] Myslałem tez nad przepływka ale jak ja odepne to silnik zaczyna wariowac na obrotach i auto wogóle nie chce jechac wiec teoretycznie jest ok. [ Dodano: 26 Czerwiec 09, 22:19 ] No wiec podmieniłem cewke jak radził piotr520 no i niestety nie pomogło.Co jeszcze może byc przyczyna takiego dławienia sie silnika?????? [ Dodano: 17 Lipiec 09, 17:45 ] A cy przepływka moze powodowac takie objawy????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.