streetracer! Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam! W związku z problemami takimi jak trudności odpalenia na zimnym silniku i rosnacych obrotow w miare nagrzewania sie silnika w mojej <bmw> statnio poczytałem lekturę "Sam naprawiam" dział układ wtrysku benzyny. Wyczytałem tam o różnych rzeczach które mogą to powodować. Chodzi tylko o to że połowy określeń Allegro nie zna :wink: Bardzo bym prosił kogos kto sie na tym dobrze zna żeby opisał gdzie ewentualna rzecz sie znajduje a Najlepiej żeby porobił fotki np. w swoim aucie! Bardzo byłbym wdzieczny bo zaczął bym pomału wymieniać odpowiedzialne za usterke czesci <bmw_3> A to są następujące określenia: -Regulator ciśnienia paliwa, -Wtryskiwacz rozruchowy, -Wyłącznik termiczno-czasowy, Z tego co poczytałem to te 3 rzeczy są najbardziej odpowiedzialne no i oczywiście przepływomierz. :wink: Z góry dziekuje za pomoc <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam! W związku z problemami takimi jak trudności odpalenia na zimnym silniku i rosnacych obrotow w miare nagrzewania sie silnika w mojej <bmw> statnio poczytałem lekturę "Sam naprawiam" dział układ wtrysku benzyny. Wyczytałem tam o różnych rzeczach które mogą to powodować. Chodzi tylko o to że połowy określeń Allegro nie zna :wink: Bardzo bym prosił kogos kto sie na tym dobrze zna żeby opisał gdzie ewentualna rzecz sie znajduje a Najlepiej żeby porobił fotki np. w swoim aucie! Bardzo byłbym wdzieczny bo zaczął bym pomału wymieniać odpowiedzialne za usterke czesci <bmw_3> A to są następujące określenia: -Regulator ciśnienia paliwa, -Wtryskiwacz rozruchowy, -Wyłącznik termiczno-czasowy, Z tego co poczytałem to te 3 rzeczy są najbardziej odpowiedzialne no i oczywiście przepływomierz. :wink: Z góry dziekuje za pomoc <bmw_2> kup używaną listwę kompletną i zmień całą, cena od 150-300 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 zgadzam sie z przedmówca...szybciej bedzie kupić cała listwe wtryskowa i wyeliminowąc wszystkie mozliwe przyczyny naraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 a ten cały wyłacznik termiczno czasowy to też przy listwie jest? bo z rysunku wynika że jest wkrecany do bloku silnika czy jakos tak? [ Dodano: 12 Czerwiec 09, 21:20 ] sprawdziłem jeszcze jedna rzecz! bo zawsze rano odpalam na benz. i odrazu wrzucam gaz stad wiem ze na benz ciezko pali. A dzisiaj jadac autostrada wrzuciłem mu benzyne. Okazało sie ze auto jest zamulone i nie zbiera sie jak na gazie! mało tego idzie do 140 km/h a potem szarpie i przerywa :shock: a na gazie idzie pod 200 km/h Może to wina filtra paliwa albo pompa paliwa nie wyrabia? i to ze rano ciezko pali to wcale nie czujniki i elektronika? co wy na to? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 a ten cały wyłacznik termiczno czasowy to też przy listwie jest? bo z rysunku wynika że jest wkrecany do bloku silnika czy jakos tak? [ Dodano: 12 Czerwiec 09, 21:20 ] sprawdziłem jeszcze jedna rzecz! bo zawsze rano odpalam na benz. i odrazu wrzucam gaz stad wiem ze na benz ciezko pali. A dzisiaj jadac autostrada wrzuciłem mu benzyne. Okazało sie ze auto jest zamulone i nie zbiera sie jak na gazie! mało tego idzie do 140 km/h a potem szarpie i przerywa :shock: a na gazie idzie pod 200 km/h Może to wina filtra paliwa albo pompa paliwa nie wyrabia? i to ze rano ciezko pali to wcale nie czujniki i elektronika? co wy na to? pytanie_bmw to wygląda na osobny problem... a) pompa paliwa b) filtr c) zakatowane wtryski od nieużywania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 filtr wymienie w ciemno, a co z pompą? jak sprawdzić najdokladniej? ja mam tą przy wewnetrznej czesci progu z tyłu pod autem po lewej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 filtr wymienie w ciemno, a co z pompą? jak sprawdzić najdokladniej? ja mam tą przy wewnetrznej czesci progu z tyłu pod autem po lewej stronie wyciągnij ją i podepnij na krótko pod 12v jak działa to pozostaje teraz pytanie o jej wydajność, to możesz zmierzyć przypinając barometr wężykiem do listwy wtryskowej, nie wiem jak e30 ale w e36 wyjście jak na wentyl do koła a powiem tak: sprawna pompa używka i listwa wtryskowa to 300-400 PLN ja osobiście obstawiam zdechnięte wtryski, choć pompa też jest mocno prawdopodobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 wWtka wymontuj wtrysk rozruchowy dwie śruby M6 wsadź do obciętej 1,5 litrowej butli i przekręć kluczyk na zapłon przez około 8 sekund powinien podawać paliwo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 ok a moge prosic fotke lokalizacji tego wtrysku albo maly opis? bylbym bardzo wdzieczny <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 super :wink: dzieki, jak tylko znajde troche czasu to sprawdze co i jak bmw_beer [ Dodano: 2 Lipiec 09, 20:58 ] Witam ponownie! Znalazłem troche czasu i tak: - wyregulowałem obroty na ciepłym silniku i jest ok, ALE tylko jak jest ciepły. np. rano jak odpale to ma 550 obr/min jak troche sie zagrzeje wszystko jest ok trzyma 850 obr/min. postoi np. 10 godzin i znowu po odpaleniu musi sie troszke zagrzac zeby wskoczyc na normalne obroty :wink: - druga rzecz, jesli chodzi o wtryskiwacz rozruchowy to powiem tak jest do niego podpieta kostka, ale krociec przez ktory prawdopobnie powinno byc doprowadzane paliwo jest wolny :shock: czyli nie jest do niego wogole podpieta benzynka i teraz skad ma isc wezyk z paliwem na ten wtrysk? :party: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.