Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Temperatura pracy, termostat, Visco


korni8808

Rekomendowane odpowiedzi

nie, nie, mam M50B20 czyli visco powinno podejść. Chyba, że jeszcze spróbuje je "uzdrowić" czytałem coś o tym, że można takie visco zregenerować, macie jakieś swoje pomysły? Jeszcze zapytam... jak oleje teraz sprawę, i od czasi do czasu temp. mi skoczy tak jak opisywałem wcześniej, czy jest to groźne? Chyba nie:)? Pytam, bo mam inne wydatki, musze amory z porzdu wymienić, a to już nie mały wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawa wyglada u mnie ! stojac w korku temp. wychodzi po poza pion ale jak wlacze ogrzewanko na maxa to spokojnie spada do pionu! z kolei jak jade w trasie to obniza mi sie prawie do pierwszej kreski! co zauwazylem ze na srubie od wiska mam 2 spawiki wiec najprawdopodobniej wisko nie jest sprawne ! ubytkow plynu nie ma ... Mam wisko od zwyklego e30 1.8 i czy bedzie pasowalo do e30 IS czy te moje problmy moga byc zwiazane wlasnie z ta wiskoza !?? czy mam szukac czegos innego !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bernejos, a masz charakterystyczny szum pod machą jak dasz po gazie? Jak tak, to visco masz "spięte" czyli cały czas ma obroty takie jak silnik, ale z drugiej strony nie powinno łapać temp. z tego co koledzy wcześniej pisali, u mnie też lekko się wycxhyla w korkach ale zaraz wraca do pionu jak ruszę i tak trzyma, może jeszcze coś jest z termostatem? zacina się albo coś w tym stylu, nie umiem pomóc, może ktoś inny się wypowie. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak spada temp w dół to na 90 procent termostat, jak rośnie ponad połowę to prawdopodobnie może też być wisko, sprawdź też płyn chłodniczy, poszukaj wycieków bo to też może być to, do tego nie zapomnij o dobrym odpowietrzeniu układu.

[ Dodano: 11 Czerwiec 09, 11:40 ]

Twoje wisko teoretycznie nie pasuje do 318is w e30 ale pasuje do e36 318is więc wydaje mi się ,że wszystko powinno być w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołączę się do tematu. Mam trochę inny problem w E46 330ci. Tempetaura wg wskaźnika rosnie bardzo szybko i raz dochodzi idealnie do pionu a raz troszeczkę dalej i tak trzyma cały czas, bez względu na to czy stoje w korkach czy jadę autostradą. Natomiast według wskazań wyświetlacza w trybie testowym, w sytuacji gdy wskazówka ma idealny pion temperatura waha się od 93 do 95 stopni a przy wskazówce ustawionej trochę poza pion temperatura dochodzi do 94 stopni a po pewnym czasie spada gwałtownie nawet do 80 stopni, po czym pomalutku wraca do 94. Zastanawiam się czy to wina termostatu i gdzie jest czujnik temperatury cieczy. Jeden jest przy obudowie termostatu a drugi przy wyjściu z chłodnicy. Odłączałem oba ale wskaźnik i wyświetlacz wciąż pokazują temperaturę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...