static86 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 nie, nie, mam M50B20 czyli visco powinno podejść. Chyba, że jeszcze spróbuje je "uzdrowić" czytałem coś o tym, że można takie visco zregenerować, macie jakieś swoje pomysły? Jeszcze zapytam... jak oleje teraz sprawę, i od czasi do czasu temp. mi skoczy tak jak opisywałem wcześniej, czy jest to groźne? Chyba nie:)? Pytam, bo mam inne wydatki, musze amory z porzdu wymienić, a to już nie mały wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 masz w moim poście na temat naprawy wisko, nie czytasz wszystkiego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Faktycznie, sorry. Wiem co chciałem wiedzieć. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnejos Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jak sprawa wyglada u mnie ! stojac w korku temp. wychodzi po poza pion ale jak wlacze ogrzewanko na maxa to spokojnie spada do pionu! z kolei jak jade w trasie to obniza mi sie prawie do pierwszej kreski! co zauwazylem ze na srubie od wiska mam 2 spawiki wiec najprawdopodobniej wisko nie jest sprawne ! ubytkow plynu nie ma ... Mam wisko od zwyklego e30 1.8 i czy bedzie pasowalo do e30 IS czy te moje problmy moga byc zwiazane wlasnie z ta wiskoza !?? czy mam szukac czegos innego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Bernejos, a masz charakterystyczny szum pod machą jak dasz po gazie? Jak tak, to visco masz "spięte" czyli cały czas ma obroty takie jak silnik, ale z drugiej strony nie powinno łapać temp. z tego co koledzy wcześniej pisali, u mnie też lekko się wycxhyla w korkach ale zaraz wraca do pionu jak ruszę i tak trzyma, może jeszcze coś jest z termostatem? zacina się albo coś w tym stylu, nie umiem pomóc, może ktoś inny się wypowie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 jak spada temp w dół to na 90 procent termostat, jak rośnie ponad połowę to prawdopodobnie może też być wisko, sprawdź też płyn chłodniczy, poszukaj wycieków bo to też może być to, do tego nie zapomnij o dobrym odpowietrzeniu układu. [ Dodano: 11 Czerwiec 09, 11:40 ] Twoje wisko teoretycznie nie pasuje do 318is w e30 ale pasuje do e36 318is więc wydaje mi się ,że wszystko powinno być w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnejos Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 dzieki wielkie a jesli mowa o charakterystycznym szumie to nie słyszalem jeszcze u Siebie czgos takiego ! chyba zmienie termostat i wisco !! ale dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 wymienilem visco... róznica diametralna wieje jak nad morzem :lol: teraz tylko sprawdzic czy wszystkko ok tylko cos mało płynu mi weszło bo 8,5l wlałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 http://www.forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?t=1389 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 no to cienki jest ten MASTER bo ja odkręciłem tą śrubę z bloku bez podnoszenia auta, 1 kluczem płaskim 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus Opublikowano 28 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dołączę się do tematu. Mam trochę inny problem w E46 330ci. Tempetaura wg wskaźnika rosnie bardzo szybko i raz dochodzi idealnie do pionu a raz troszeczkę dalej i tak trzyma cały czas, bez względu na to czy stoje w korkach czy jadę autostradą. Natomiast według wskazań wyświetlacza w trybie testowym, w sytuacji gdy wskazówka ma idealny pion temperatura waha się od 93 do 95 stopni a przy wskazówce ustawionej trochę poza pion temperatura dochodzi do 94 stopni a po pewnym czasie spada gwałtownie nawet do 80 stopni, po czym pomalutku wraca do 94. Zastanawiam się czy to wina termostatu i gdzie jest czujnik temperatury cieczy. Jeden jest przy obudowie termostatu a drugi przy wyjściu z chłodnicy. Odłączałem oba ale wskaźnik i wyświetlacz wciąż pokazują temperaturę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 28 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 jak rośnie szybko to może być źle odpowietrzony układ najprostsze co mi przychodzi na myśl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 tiaaa co ma piernik do wiatraka....wisko to wisko a nie jakiś silniczek z biegami.miłej jazdy w zimie bez termostatu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.