Demus Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam. Zastanawiam się, czy taki katalizator jeszcze działa czy już tylko przeszkadza. Można to jakoś sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Ciezko to ocenic. Bo to zalezy jak kto go uzywal i jakie paliwo wlewal. Takze nie wiadomo czy te 200 000km to autentyczny przebieg. Ale generalnie jak auto ma tak do 10lat i prawdziwy przebieg 200 000km to katalizator powinien byc sprawny A jak sprawdzic... hmm mysle ze po badaniu spalin powinno wyjsc czy kat jest sprawny. Ale niewiem nie robilem nigdy takich rzeczy wiec to sa tylko moje sugestie <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 hmm mysle ze po badaniu spalin powinno wyjsc czy kat jest sprawny. Ale niewiem nie robilem nigdy takich rzeczy wiec to sa tylko moje sugestie <bmw_3> Badanie spalin oraz podpięcie do kompa wykluczy wszelkie wątpliwosci. Jesli jest kat uszkodzony to wyjdzie w spalinach. Jeśli któraś lambda to na kompie wyjść powinno, kótra leży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 z doświadczenia powiem że w beemka katy jeśli nie są wyciete to są dobre nawet jak auto ma 500tys. zdarza sie ze jezeli jest kat uderzony to sie kruszy i go wydmuchuje ale to slychac metaliczny dzwiek, no i gaz meczy katy wypala itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 sprawdzisz taakiego kata na badaniu emisij spalin, zgodze sie z przedmówcami ze jezeli kat nie został wyciety to spokojnie wytrzymuje do 500tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 katalizator można sprawdzić też w inny sposób pod kątem przepustowości... poważne zakłady mają ciśnienomierze które wkręca się w miejsce sondy lambda przed katem, jeśli wskazówka pokaże chociażby minimalne ciśnienie to znaczy, że katalizator jest zalepiony i więcej przeszkadza jak pomaga ps. tak na marginesie, potworny wpływ na kata mają usterki układu zapłonowego, ponieważ nie spalone paliwko leci w prost w kata i najzwyczajniej w świecie go powoli rozpuszcza, więc jeśli autko szarpie, słabo wkręca się na obroty, to lepiej zainwestować w świece, przewody, kopułkę itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 ja jak wyciąłem w mojej katalizator i rozpołowiłem płaszcz to z mojego katalizatora została tylko połowa <bmw_3> Pewnie przez to że lpg mam wypaliło bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samael Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Stan kata zalezy od jego uzytkowania, wystarczy ze ktos kiedys wla paliwo z pb i moze byc kaput, w koncu te auta maja troche historii za soba. Polecam sprawdzenie tak jak napisal tazunio lub zrobic analize spalin, wyciac kata i powtornie analiza spalin:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Właśnie o tą przepustowość mi chodzi. Mam dwa katalizatory i po dwie sondy na każdy więc wycięcie chyba odpada. Nie mam nic przeciwko "czystym" spalinom ale swobodne oddychanie najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.