czarny Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam mam problem z e 39 523i Grzeje mi sie silnik,wymieniłem juz wszystko poczawszy od:chłodnicy,visca,pompy wody,wentylatora,termostatu 3 razy a teraz wywaliłem go całkiem i problem jest dalej. Gorny waż przy termostacie jest twardy i goracy o dolny od silnika miekki i chłodny tak jakby obiegu nie było,ale po wyciagnieciu termostatu cisnienie powinno byc wszedzie takie samo.Auto sprawdzało juz 4 mechanikow łacznie z serwisem BMW i wszyscy rozkładaja rece!!!twierdzac jeszcze przy tym ze uszczelka jest ok. POMOŻCIE!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Objaw jest taki, jakby układ był zapowietrzony, ale skoro nawet serwis bmw juz wkładał ręce, to pewnie sprawdzili odpowietrzenie. To może być jeszcze pompa wodna. Mogła się w środku zablokować, albo uszkodzić i pomimo tego, że się kręci, nie wymusza obiegu wody i auto sie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 to że sprawdzali na bmw to nic nie znaczy też się mogli pomylić.nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie gdy odkręcisz korek na zbiorniku[na dużym obiegu] i gdy dodasz mocno gazu to strumień który na wolnych obrotach tylko się sączy przy wysokich aż tryska z chłodnicy.wtedy widać dobrze obieg wody w zależności od prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie pompy wody.sprawdż to jeśli oczywiście masz podobnie :wink: .jeśli masz pompe wody na pasku klinowym to sprawdż jego naciąg.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Kurcze, gdzieś przeoczyłem ta pompe. Skoro jestes juz po tylu wymianach, to albo układ jest zapowietrzony, albo niedrożny. Nie wiem, co robili ci wszyscy mechanicy i trudno mi cokolwiek doradzić. Ja bym jeszcze raz dokładnie odpowietrzył układ. Nie jestem pewny, ale byc może w twoim silniku oprócz odpowietrznika przy chłodnicy jest jeszcze jakis odpowietrznik w bloku silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 No własnie ale po zdemontowaniu termostatu mechanik dokładnie mi go odpowietrzył,ten górny waż był miekki ale po przejechaniu paru kilometrów znów był twardy i goracy a ten dolny zimny i to jest własnie najciekawsze,a pozatym po jego wyjeciu temp. powinna dlugo rosnac a idzie błyskawicznie do góry tak jakby on cały czas był zamontowany i płyn był tylko w malym obiegu. Ale też mam własnie watpliwosci co do tej pompy,no niby nowa ale faktycznie moze sie zablokowała no bo innego pomysłu juz kurde nie mam. dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadzik Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Witam, miałem to samo tylko w E-30 318 i tez nic nie wskazywało na uszczelke pod głowicą(wymieniłem termostat, pompe i dalej sie grzała) a jednak po jaj wymianie buma chłodzi sie jak należy.Sprawdź czy węże robią się twarde momentalnie jak dodajesz gazu, jeśli tak to na bank uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 No własnie robia sie twarde od razu, dzisiaj ja zawiozłem do nastepnego mechanika i na bank stwierdził ze to uszczelka i ze niema innej opcji ma mi ja rozgrzebac do swiat to sie wreszcie okaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 No wlasnie jak mówili ze niby uszczelka jest dobra to tez myslalem nad tym czy cos nie wpadło do układu. :roll: Beemka stoi juz u mech ma ja posprawdzac na wszystie sposoby zobaczymy co stwierdzi,pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Hmm daj później cynk co i jak wyszło. Ale wydaje mi się że warto było by jeszcze sprawdzić same węże i uszczeleczke w termostacie. Kiedyś miałem tak właśnie w e34 520(12 zaworów) że już prawie na podnosniku byla jak gosciu powiedzial ze profilaktycznie węze sprawdzi i stalo się od dolu była mala szparka ale ubawalo szklanke wody na tydzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.