pawelo Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 10 czy 15 co za różnica u ojciec na wymian jeździ co 30.000 km:evil::evil: lej jakiegoś pół syntetyka i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Boje sie ze po tylu latach jazdy na mineralnym silnik moze sie rozszczelnic lub jesli nawet nie to polsyntetyk wyplucze syf i bedzie w nowym oleju plywal osad syf itd itp.... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 zalej jakiś tańszy np ORLEN 10W40 i zmień go po 1000-2000 km na VALVOLINE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jest to jakas mysl... ale czytalem rozne inne fora motoryzacyjne i na tych innych forach twierdza ze zmiana z mineralnego na polsyntetyk po dluzszym okresie uzywania mineralnego moze sie skonczyc zle dla silnika..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Boje sie ze po tylu latach jazdy na mineralnym silnik moze sie rozszczelnic lub jesli nawet nie to polsyntetyk wyplucze syf i bedzie w nowym oleju plywal osad syf itd itp.... ?? Rany julek czemu wiekszosc osób powtarza te same głupoty :lol: Jak silnik ma Ci sie rozszczelnić to czy to bedzie minerał czy pół czy syntetyk to wierz mi ze i tak Ci sie rozszczelni Ja mam 326tyś na blacie i jezdze na pełnym syntetyku z Valvoline i nic mi sie nie rozszczelniło a poprzedni własciciel jeździł na siuśkach znaczy sie na półsyntetyku Castrol Magnatec , jestem juz po drugiej zmianie od kupna i nic mi sie nie rozszczelniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 tylko ze mamy technologicznie troche inne silniki... ale ok a co sadzisz Mordulec o pomysle Kosy? zeby najpierw wlac tanszego polsyntetyka a pozniej Valvoline? Dodam jeszcze ze jak silnik jest zimny czyli olej jest gestrzy to nic nie kopci moja bunia natomiast jak sie rozgrzeje i chwile postoi na wolnych (olej jest rzadszy) to wtedy troche zakopci przez ok 2s po dodaniu gazu.... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 No mozesz zalać cos tańszego na próbe , tylko zbytnio nie wiem czy to ma sens moim zdaniem zupełnie nie potrzebne koszta skoro i tak za chwile chcesz zalać Valvoline ... lej od razu półsyntetyka Valvoline Maxlife i bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Tylko czy olej polsyntetyczny mi nie wyplucze ossadu po oleju mineralnym i sie nie zrobi syf w nowym oleju? czy to kolejny mit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Valvoline Maxlife ma bardzo mało substancji myjących dlatego jest dedykowany do silników z dużym przebiegiem Natomiast Castrole Shell'e i inne marketowe oleje maja sporo substancji myjących i wtedy fakt moze się troche nasyfic w silniku , dlatego jesli chcesz sprawdzic silnik w ten sposób to zrób tak jak proponował Kosa a potem Valvoline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 No ale jesli Castrole maja wiecej substancji myjacych tzn ze juz wymyly syf i taki Valvoline ktory ma mniejsze wlasciwosci myjacych nie powinien ruszyc niczego poniewaz ma mniejsza wlasciwosci myjace? a stosowalem dokladnie taki olej kiedys myslalem ze jest to najlepsze rozwiazanie dla mojego silnika: http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014459&contentId=7028723 A teraz sprobuje wlac Valvoline max life pol syntetyka 10w-40w i zobacze jak sie bedzie spisywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wiec zalalem silnik tym Valvoline max life i jak narazie nic sie nie rozpadlo co do glosnosci to tez nie wiedze roznicy ani w obrotach. wszystko jest tak samo... jedyne co zauwazylem to ze wczesniej mi gasnie kontrolka od oleju czasem nawet na rozruszniku. Zobaczymy co bedzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 To teraz Tomaszeks "poczekaj" kilkaset km i napewno bedzie lepiej, olej niech dobrze sie rozprowadzi i bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.