Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


bmw e36 2.0 i m50 nie odpala z kluczyka


tomekm23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o wypowiedz tak jak w tytule auto nie odpala z kluczyka{tzn kręci rozrusznik ale nie łapie} na poprawnie naładowanym akumulatorze nie pali tylko na rozładowanym tz przygasaja kontrolki i zawsze odpali trzeba kręcic az aku padnie, czujnik położenia wału jest nówka ,na pych zawsze zapali podczas krecenia na dobrym aku nie załancza pompy paliwa i nie ma iskry na cewkach pojawia sie w tedy gdy aku kręci ostatkiem sił słychac tyknięcie przekażnika od pompy i odpala. PRZEKAZNIKI od pompy zmieniałem i nic tak jak by nie miał sterowania na przekażniku i go nie włancza prosze o rade auto po podłaczeniu do kompa nie pokazuje zadnych błedów i jak juz odpali to smiga tak jak powinno byc az do momentu zgaszenia i ponownego rozruchu.Auto nie pasiada immo i nigdy go nie było bynajmniej u mnie rok auta 91 BRAK MASY NA STEROWNIKU PALIWA NA 1 PINIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciezki temat:(

Może sprawdź regulator napięcia? Może siada, i jak uku jest rześki to regulator sobie nie radzi i dlatego pompka głupieje, a przy aku podpadnietym nie ma dużego napięcia i ragulatro jakoś sobie radzi.

Nie wiem czy pomogę ale nie mam innego pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciezki temat:(

Może sprawdź regulator napięcia? Może siada, i jak uku jest rześki to regulator sobie nie radzi i dlatego pompka głupieje, a przy aku podpadnietym nie ma dużego napięcia i ragulatro jakoś sobie radzi.

Nie wiem czy pomogę ale nie mam innego pomysłu.

napięcie ok czyli regulator ok auto stoi u elektromechanika i co najlepsze za każdym razem u niego odpala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jakiego sterownika??

ja mam następujący problem i już sam nie wiem gdzie ręce wepchać...

jutro wyręce i sprawdzę wtryski....

moje auto po nocy nie chcę odpalać(3-4 razy dłuuugo kręcę i dopiero zapala)

jakby był zapowietrzony(takie moje odczucie) bo później już elegancko brym i pali

jednak 3-4h postoi i trzeba 2 razy kręcić

filtr paliwa i świece mają 7-8tys km; pompa paliwa nówka i wstawiłem zaworek zwrotny zaraz za pompą, na przewodzie zasilającym...

przeglądnąłem przewody pod autem wyglądają ok i nic nie czuć benzyną...

sprawdziłem miernikiem czujnik temperatury, mam rozbieżność 200ohm tylko ten miernik jest za 12pln i nie wiem jaka była temp wody bo jest dość ciepło na dworze

ja już na prawdę nie wiem co złapać

pytanie_bmw

[ Dodano: 15 Lipiec 09, 19:36 ]

jakiś inteligent zamontował wtryskiwacze na sylikon...

sprawdzę rezystancje wtrysków, przeczyszczę, wymienię krótkie przewody paliwowe pod maska i sprawdzam znów jutro...

[ Dodano: 15 Lipiec 09, 20:54 ]

wtryski ok: 16-17ohm

[ Dodano: 31 Lipiec 09, 18:41 ]

przyczyna->czujnik położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...