tomekm23 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam wszystkich i proszę o wypowiedz tak jak w tytule auto nie odpala z kluczyka{tzn kręci rozrusznik ale nie łapie} na poprawnie naładowanym akumulatorze nie pali tylko na rozładowanym tz przygasaja kontrolki i zawsze odpali trzeba kręcic az aku padnie, czujnik położenia wału jest nówka ,na pych zawsze zapali podczas krecenia na dobrym aku nie załancza pompy paliwa i nie ma iskry na cewkach pojawia sie w tedy gdy aku kręci ostatkiem sił słychac tyknięcie przekażnika od pompy i odpala. PRZEKAZNIKI od pompy zmieniałem i nic tak jak by nie miał sterowania na przekażniku i go nie włancza prosze o rade auto po podłaczeniu do kompa nie pokazuje zadnych błedów i jak juz odpali to smiga tak jak powinno byc az do momentu zgaszenia i ponownego rozruchu.Auto nie pasiada immo i nigdy go nie było bynajmniej u mnie rok auta 91 BRAK MASY NA STEROWNIKU PALIWA NA 1 PINIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Kurcze ciezki temat:( Może sprawdź regulator napięcia? Może siada, i jak uku jest rześki to regulator sobie nie radzi i dlatego pompka głupieje, a przy aku podpadnietym nie ma dużego napięcia i ragulatro jakoś sobie radzi. Nie wiem czy pomogę ale nie mam innego pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Kurcze ciezki temat:(Może sprawdź regulator napięcia? Może siada, i jak uku jest rześki to regulator sobie nie radzi i dlatego pompka głupieje, a przy aku podpadnietym nie ma dużego napięcia i ragulatro jakoś sobie radzi. Nie wiem czy pomogę ale nie mam innego pomysłu. napięcie ok czyli regulator ok auto stoi u elektromechanika i co najlepsze za każdym razem u niego odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 bywaja takie akcje jak moj ojciec mial problem z vectra to tez tak bylo jak byla w domu nie szlo jezdzic a jak oddal do mechanika to u niego wszystko oki:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 po wymianie sterownika wszystko ok buma jak nowa dziekuje za pomoc zamykam temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 jakiego sterownika?? ja mam następujący problem i już sam nie wiem gdzie ręce wepchać... jutro wyręce i sprawdzę wtryski.... moje auto po nocy nie chcę odpalać(3-4 razy dłuuugo kręcę i dopiero zapala) jakby był zapowietrzony(takie moje odczucie) bo później już elegancko brym i pali jednak 3-4h postoi i trzeba 2 razy kręcić filtr paliwa i świece mają 7-8tys km; pompa paliwa nówka i wstawiłem zaworek zwrotny zaraz za pompą, na przewodzie zasilającym... przeglądnąłem przewody pod autem wyglądają ok i nic nie czuć benzyną... sprawdziłem miernikiem czujnik temperatury, mam rozbieżność 200ohm tylko ten miernik jest za 12pln i nie wiem jaka była temp wody bo jest dość ciepło na dworze ja już na prawdę nie wiem co złapać pytanie_bmw [ Dodano: 15 Lipiec 09, 19:36 ] jakiś inteligent zamontował wtryskiwacze na sylikon... sprawdzę rezystancje wtrysków, przeczyszczę, wymienię krótkie przewody paliwowe pod maska i sprawdzam znów jutro... [ Dodano: 15 Lipiec 09, 20:54 ] wtryski ok: 16-17ohm [ Dodano: 31 Lipiec 09, 18:41 ] przyczyna->czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.