boju21 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 witam koledzy mam straszny problem i nie moge sobie z nim poradzic . pare miesiecy temu wymieniłem w warsztacie pompe wody i sprzegło wiskotyczne od tego momentu mam problem z pekającymi łopatkami od smigła wentylatora wymieniłem juz 4 sztuki tego wentylatora az wkoncu postanowiłem temu jakos zaradzic ale nie wiem jak myslałem ze mam gdzies poduszki pod silnikiem zerwane ale jednak wszystkie sa oki a wiec nie wiem co jest tego przyczyną czy gdzies w momencie dodawania gazu silnik sie przemieszcza i udeza o obudowe??nie wiem prosze o jakies porady bo ile mozna tak nie pewnie jezdzic z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Skoro problem nastąpił po wymianie wiskozy.. to to może wiskoza jest jakaś trefna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Albo jakis As w warsztacie zle zalozyl badz pomylil kolejnosc zakladania.... Wez porownaj z jakims znajomym czy macie tak samo zalozone w tej samej kolenosci czy czesci sa tych samych gabarytow itd itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 a czy jest taka mozliwosc ze naprzykład pompa wody jest inna??bo przeciezz do tego jest przykrecane wisko...ze jest np.dłuzsza i w takim razie wiatrak jest za blisko obudowy własnie musze gdzies poruwnac ale ciezko znalezc bmw e36 z 2.0 silnikiem vanosa ..wiekszosc to jakies 1.6 lub 1.8.a nikt nigdy nie miał z was takiego przypadku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Ale znaczek M-power ma kazde 1.6 Kumpel ma 2.0 M50 ale bez vanosa, wedlug mnie vanos nie ma znaczenia do wiska i wentylatora bo to jest tylko zmiana faz rozrzadu.... ale moze sie myle. Jak nikt niema takiego silnika to moge zrobic zdjecie i wzucic. Choc to jest E34 to moze byc cos jeszcze innaczej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 a czy jest taka mozliwosc ze naprzykład pompa wody jest inna??bo przeciezz do tego jest przykrecane wisko...ze jest np.dłuzsza i w takim razie wiatrak jest za blisko obudowy własnie musze gdzies poruwnac ale ciezko znalezc bmw e36 z 2.0 silnikiem vanosa ..wiekszosc to jakies 1.6 lub 1.8.a nikt nigdy nie miał z was takiego przypadku?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD11&mospid=47447&btnr=11_1244&hg=11&fg=35 a 2.0 na vanosie ma borsuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 A wisko masz na ile srubek 3 czy 4 ? moim zdaniem skoro mowisz ze poduchy sa całe to masz jakies inne wisko a co za tym idzie i wiatrak , chociaz rowniez mozna podejsc do sprawy z innej strony , moze ktos zapakował chłodnice od czegos mniejszego 1.6 / 1.8 i wiskoze + wentyl masz prawidłowy a zwyczajnie obudowa jest za mała :wink: Ja u siebie w M60B30 miałem jakis mniejszy wiatrak tzn wygladał normalnie chłodził tez w sumie normalnie ale był mniejszy od tego właściwego o jakies 3cm na skrzydle jak załozyłem teraz ten własciwy to odstep miedzy obudową chlodnicy a smigłem jest tak +/- 1,5 - 2 cm na poczatku wydawało mi sie ze to jakas lipa bedzie ale faktycznie chyba taki ma byc , nic mi nie nawala o obudowe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 ale dziwne to to ze przed wymiana pompy wody i wiska było wszystko oki,chłodnice napewną mam oryginalną:)a co jeszcze mnie zastanawia to fakt iz teraz jak go odpale to przez jakis czas tak głośno wiatrak słychac jak bym miał przynajmniej silnik 5.0 heheh taki podmuch słychac wiecie pewnie co mam na mysli ale czy tak przez chwile powinno byc??/kiedys tego nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Wiatrak lubi rozleciec się jak wiskoza jest blokowana ale blokowana chałupniczo na stałe. Zarowno wisko jak i pompa jak i chlodnica dobierane są do modelu silnika a nie auta.Nie wystarczy w sklepie powiedziec ze do 320i i po sprawie. Mozliwe ze wiskoze masz inna i wariuje blokując sie za mocno i nie wtedy co powinna.Polecam sprawdzic odstęp na obwodzie miedzy wiatrakiem a obudową wiatraka mocowaną do chłodnicy jak i sprawdzic mocowania chłodnicy(dolne gniazda i górne klipsy)Jeśli tam coś jest peknięte albo luzne to jak podskoczy chłodnica to i obudowa wiatraka i tu może dojść do gwałtownej chwilowej kolizji łopat z obudową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.