ninja103 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 witam mam taki problem posiadam sedana rok 1991 z silnikiem m40 1.8 gdy go zapalam obroty siegaja 1,5tys po chwili maleja na tys pozniej prawie na pol tys i juz wracaja do normy i pracuje rowno . sonde lambde zmienialem miesiac temu bosch . duzo pali wlalem paliwa za 30zl i przejechalem 36km nie katujac jej czyli predkoscia 80 km /h . wymienialem popychacze ( ale dalej slychac klekot na wyzszych obrotach) moglem zmienic walek i dzwigienki nie wiem czy by to pomoglo . co do falujach obrotow jest jeszcze taki klopot ze gdy wbije 3 bieg to wkreca mi sie do 4 tys i zaczynaja bardzo opornie isc powyzej . wiec prosze o pomoc .. nie wiem czy ja zalewa czy co ? dlatego prosze o pomoc was EXPERTOW przegladajac forum da sie zauwazyc ze macie duza wiedze :wink: pozdrawiam pozsotaje mi sledzic forum i czekac na pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 ja Ci powiem tak jak zakatowałem kiedyś e30 m40b16 do remontu silnika to wrzuciłem m40b18 dałem a niego całe 500zł silniczek w 100 procentach sprawny trafiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja103 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 no mozna i tak ale wiesz troche wpakowalem juz w ten silnik , wiec nie planowalbym zmiany . sprawdzilem wszedzie czy nie zaciaga falszywego powietrza . Nie wiem jak z ta sonda lambda jest bo wymienialem ja miesiac temu , ale odrazu byl robiony caly tlumik oddalem auto do warsztatu gdzie sie okazalo ze partacze sa . na stare gniazdo sondy lambdy naspawali drugie gniazdo takze po wkreceniu sondy lambdy wynik byl taki ze byla cala schowana w gwintach gniazd na nia . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 dobra.. to od początku, przełóż silniczek krokowy od kogoś innego i zobacz co się dzieje z obrotami, to powinno wyeliminować drgania na biegu jałowym( możesz też przeczyścić benzyną ekstakcyjną ale nie musi to wyeliminować drgań), jeżeli nie to szukamy dalej, zobacz bardzo dokładnie gumę od przepływomierza, one pękają często niewidocznie wogóle, dalej podmień z kimś przepływomierz on może powodować złe dawkowanie powietrza, do tego wykręć świece i zobacz czy nie są zalane olejem. to na dzień dobry co można zrobić praktycznie samemu, możesz też sprawdzić wtryski czy nie są zatkane, czasem wystarczy przeczyścić możesz też wlać stp czerwone do czyszczenia wtrysków też nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja103 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 dzieki Mat za pomoc z tymi wtryskami to masz racje nie zaszkodzi je troche przeczyscic co do obrotow to silniczek krokowy do bani jest . jeszcze takie male pytanko mam e36 z roku 1991 miesiac 12 , i teraz pytanie odnosnie zawieszenia czy podchodza juz te zawieszki od 92 roku ? pozdrawiam dzieki raz jeszcze za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 sprawdzisz wszystko na realoem.com tam po winie dostaniesz nr katalogowy części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja103 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 o to super bo mam orginal zawieszke i jest troche za wysko do tego alusy 17 i wyglada jak terenowka :mrgreen: jak myslisz mam 220 tys najechane na tym m40 i tak jedni mowia zalej go mineralem a drudze ze nie pol syntetyk jakie jest twoje zdanie na ten temat ? pozdrowionka <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja miałem półsyntetyk, ale to jest Twoja decyzja, generalnie BMW na mieneralu nie chodzi już tak jak powinno z reguły, ja bym brał 10w40 MaxLife 10W-40 bardzo dobry olej do starszych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja103 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 a jednak nie krokowiec jestem w trakcie wymiany lozyska oporowego sprzegla jak zloze juz calosc to podskocze do warsztatu jakiegos by go podlaczyc pod kompa i sie zobaczy co wyjdzie . Strasznie duzo pali wiec moze sonda ? wczesniej mi tyle nie lykala ale dziwne bo przy odpaleniu 3 razy zachwieje obrotami na 1,5 tys i pozniej juz stoi na obrotach . najlepiej bedzie pod kompa chyba i sie dowiedziec co tam w kulki leci pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.