MlodyWilcu Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam, chce zmienić motor z 2.5 M50 na 2.8 M52, wiecie może czy będą z tym jakieś problemy? Silnik i tak muszę zmienić, więc moge założyć M52. Trzeba jeszcze coś zmieniać oprócz silnika, komputer, itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Poza tym co napisałeś (silnik i CPU) jest inny kolektor - choć wyczytałem, że kolektor z m50b25 po małych przeróbkach daje o wiele lepsze rezultaty gdy wsadzimy go do m52b28. Kolektor od 2.5 poprawia osiągi silnika 2.8 ze względu na większą pojemność i średnicę rur dochodzących do głowicy. Żeby go zamontować do 2.8 trzeba wyciąć z oryginalnego kolektora od 2.8 dolną część (tę z króćcami) i wtopić w kolektor od 2.5. Zabieg ten dał efekt w postaci 221 KM (nie pamiętam niestety obrotów, ani momentu) na hamowni w Geko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Wymien najlpiej kompletny silnik...wiazka, komputer,ews, wszytsko do wymiany. Co do klektora od m50 w m52 ja jestem nastawiony negatywanie, koników troche dochodzi ale niutki uciekaja...a auto jedzie niutkami a nie konikami...jezeli chodzi o realia kolektor dolotowy od m50 w m52 popriawia gore pracy silnik ale dol sie pogarasza...jezeli zalezy ci zeby sie posciagc na 1/4 to odradza...kozysci z kolektora m50 zobaczysz dopiero powyzej 180km/h...lepiej zainwestowac w wydech M3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Wymien najlpiej kompletny silnik...wiazka, komputer,ews, wszytsko do wymiany. Co do klektora od m50 w m52 ja jestem nastawiony negatywanie, koników troche dochodzi ale niutki uciekaja...a auto jedzie niutkami a nie konikami...jezeli chodzi o realia kolektor dolotowy od m50 w m52 popriawia gore pracy silnik ale dol sie pogarasza...jezeli zalezy ci zeby sie posciagc na 1/4 to odradza...kozysci z kolektora m50 zobaczysz dopiero powyzej 180km/h...lepiej zainwestowac w wydech M3... Ale przy innych przerobkach typu kolektory wydechowe, uklad wydehowy i zmiana programu, to Nm pozostaje podobny jak oryginal w 328. Ja po tych prserobkach i przeprogramowaniu map u siebie z kolektorym ssacym z 325 w mojej 328 mialem 280Nm i 228,5KM (oryginal ma 280Nm i 193KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 woz, powiem Ci ze fajny wyniki masz moze jeszcze wykresik?? podeślesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam, chce zmienić motor z 2.5 M50 na 2.8 M52, wiecie może czy będą z tym jakieś problemy?Silnik i tak muszę zmienić, więc moge założyć M52. Trzeba jeszcze coś zmieniać oprócz silnika, komputer, itp? kompjutr, sprzęgło, koło 2masowe trzeba dołożyć o M50 o ile się nie mylę ma zwykłe, skrzynia jest też inna z tego co pamiętam, półosie (2.8 ma z M3 3.0) i kilka innych duperelów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MlodyWilcu Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 No to widzę że nie jest to takie proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 No to widzę że nie jest to takie proste. Proste to akurat jest... ale za to kosztowne... za same półosie i most dasz lekko licząc 800-1000 pln (używane), skrzynia 300 (używka), sprzęgło ~600, koło 200-300 (używka) więc lekko licząc... gra nie warta świeczki jak chcesz mieć wszystko jak bozia przykazała - bez kompromisów. A jak polecisz po kosztach i np. zostawisz półosie to pewnie zaraz któraś poleci (tu chciałbym skromnie zaznaczyć swoje umiejętności - tą od 3.0 uwaliłem ;D wolę nie myśleć nawet co zostałoby z tej cieńszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 woz, powiem Ci ze fajny wyniki masz moze jeszcze wykresik?? podeślesz? Szajbaa, trzeci od gory. Jest tam w zdjeciach wykres z hamowni. http://www.forum.maxbimmer.pl/topics28/ii-edycja-konkursu-najladniesze-bmw-lato-2008-vt8904.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 woz, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Spoko Szajbaa, jesli chcesz to dawaj maila na pw. Moge zarzucic foty spod machy jak to wszystko wygladalo jesli chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 chce chce ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.